دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش قرینه سازی ابرو با دو روش متفاوت و کاربردی

  • ندا خوشرو
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب آموزش قرینه سازی ابرو با دو روش مختلف را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم با کمک این مطلب آموزشی بتوانید ابروهایتان را به راحتی قرینه کنید.

قرینه سازی ابرو ها قبل از شروع میکروپیگمنتیشن ( آرایش دائمی ابروها ) انجام می شود بنابراین بهتر است قبل از انجام آرایش دائمی ابروها ابتدا آن ها را قرینه کنید زیرا اگر اشتباهی در میکروپیگمنتیشن رخ دهد جبران آن پرهزینه و زمانبر است بنابراین باید قرینه کردن ابروها با دقت زیادی انجام شود و شما در این زمینه مهارت کافی را داشته باشید.

آموزش مرحله به مرحله قرینه سازی ابرو ها

امروزه روش های زیادی نظیر آرایش دائمی ابروها، هاشور زدن ابرو ، سایه ابرو، تاتو ابرو و … برای ایجاد تغییرات در ابروها وجود دارد و شما می توانید در صورت تمایل با کمک این روش ها عیب های موجود در ابروهایتان را برطرف سازید و یا در مدل ابروهای خود تغییراتی را ایجاد کنید. برای قرینه سازی ابروها روش های زیادی وجود دارد و شما می توانید با کمک این روش های ساده ابروهایتان را به راحتی قرینه کنید. در ادامه این مطلب آموزش مرحله به مرحله قرینه کردن ابروها را به شما عزیزان آموزش می دهیم.

روش های آسان برای قرینه کردن ابرو ها

روش های قرینه کردن ابروها

قرینه کردن ابروها با کمک خط کش های مخصوص اندازه گیری ابرو و کولیس و یا به وسیله نخ و دستمال کاغذی انجام می شود که انتخاب هر یک از این روش ها به میزان مهارت شما بستگی دارد.

قرینه کردن ابرو ها با 2 روش مختلف

آموزش قرینه کردن ابروها با خط کش و کولیس

ابتدا نقطه وسط ابروهایتان را مشخص کنید که برای این کار باید از وسط بینی به سمت بالا حرکت کنید تا نقطه وسط ابروها مشخص شود. توجه داشته باشید بعضی از افراد انحراف بینی دارند که در این صورت ممکن است قرینه کردن ابرو ها با خطا مواجه شود. برای مشخص کردن محدوده قرینه ابروها باید از ماژیک های آرایشی استفاده کنید زیرا فاقد سرب هستند و علاوه بر این دارای ماندگاری بیشتری نیز می باشند و شما طرح خود را از دست نمی دهید.
بعد از مشخص کردن نقطه وسط ابروها خط کش تقارن کردن ابروها را از قسمت صفر روی خط قرینه سازی وسط دو ابرو قرار دهید. مطابق تصویر زیر برای این شخص ۱.۵ سانتی متر کافی است و اگر بیشتر از این مقدار انتخاب کنید مقدار زیادی از ابروها برداشته می شود و فاصله بین دو ابرو زیاد می شود. مطابق شکل باید ۱ سانتی متر از طرفین ابرو را انتخاب کنید و قسمت های اضافی آن را بردارید.

مراحل قرینه کردن ابروها
در مرحله بعدی قرینه کردن ابرو از قسمت یک سانتی و نیمی که از تاج ابرو مشخص کرده اید به اندازه ۶.۵ سانت علامت گذاری کنید. توجه داشته باشید که در تصویر زیر ابروی سمت چپ کوتاه تر است بنابراین از ابروی سمت راست مقداری برداشته شده است و برای متقارن کردن ابروها این فرد از قسمت تاج ابرو تا قله ابرو که در فاصله ۵ سانتی متری قرار گرفته اند علامت گذاری شده است. طرح ابرو باید مطابق با سلیقه مشتری کشیده شود.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

روش های آسان برای قرینه کردن ابروها
برای قرینه کردن ابرو سمت چپ نیز به همین صورت از یک سانتی را که برای تاج ابرو مشخص شده است تا ۶.۵ سانت ابروها قرینه می شود که ابروی سمت چپ به دلیل کوتاهی نیاز دارد که کمی بلندتر کشیده شود. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید انتهای ابرو در ۶.۵ سانتی و قله ابرو در ۵ سانتی مشخص شده است. توجه داشته باشید که از قسمت قله ابرو و از فاصله ۵ سانتی متری به دم ابرو وصل کنید و  از قسمت قله ابرو نیز به تاج ابرو وصل نمایید.

آموزش قرینه کردن ابروها
در مرحله بعدی قرینه کردن ابروها با کمک کولیس خط ها را به یکدیگر وصل کنید. توجه داشته باشید که دو قله ابرو باید به یکدیگر وصل شوند و دو تاج ابروی متقارن شده را هم باید به صورت موازی به یکدیگر وصل کنید. برای اینکه از متقارن بودن ابروها مطمئن شوید کولیس را باز کنید و مطابق تصویر زیر در قسمت تاج ابرو و سپس قله ابرو رو به روی یکدیگر قرار دهید تا مطمئن شوید قرینه سازی را بدرستی انجام داده اید و یا خیر ؟

قرینه سازی ابرو با خط کش و کولیس

آموزش قرینه کردن ابروها به کمک دستمال کاغذی

این روس ساده تر از روش قبلی است و بسیار دقیق می باشد. در این روش ابتدا دستمال کاغذی را روی قسمت پایینی ابروها قرار دهید و با کمک ماژیک دو نشانه روی این قسمت ها بگذارید سپس به سمت بالا بروید و با مقایسه کردن نقطه ها کاملا مطمئن شوید که ابروها متقارن شده اند.

قرینه سازی ابرو با کمک دستمال کاغذی روش های قرینه سازی ابرو

انواع فرم صورت و طراحی ابرو مطابق آن

اگر قرینه سازی ابرو ها مطابق فرم چهره انجام گیرد، زیبایی صورت چند برابر خواهد شد، بنابراین باید قبل از هر اقدامی فرم صورت افراد مختلف را بشناسید و سپس با توجه به نوع صورت، ابروی مناسب را طراحی کنید :

صورت گِرد :

صورت های گرد دارای چهره پُر و چانه گرد می باشند، گونه ها برجسته بوده و زوایای چهره خیلی کم یا به ندرت مشخص می باشد.

حال برای کم کردن گردی صورت، از روشهای کشیده کردن صورت می توانید استفاده کنید، از این رو بهترین مدل ابرو برای صورت های گرد، ابرو زاویه دار با دم کوتاه و با ارتفاع بلند می باشد که می تواند چهره را کشیده تر و استخوانی نشان دهد، ابرو های پهن برای صورت گرد اصلا مناسب نیستند زیرا فرم صورت را گرد تر نشان می دهند.

قرینه ساختن ابرو

صورت قلبی :

دارای صورت کشیده، چانه و گونه های برجسته و پیشانی پهن می باشند. چانه این افراد دارای حالت خاصی است به طوری که در برخورد اول نگاه ها را به سمت خود جلب می کند. حال فرم ابروی مناسب برای چهره قلبی، مدل ابروی پهن و تیره و ابرو زاویه دار در انتها می باشد تا هم از توجه چانه کم کند و هم چشم ها زیباتر دیده شوند.

صورت مربعی :

این فرم صورت نیز در قسمت چانه و فک دارای زوایای زیادی می باشد، از این رو ابروی مناسب صورت مربعی، ابرو های گرد و بدون زاویه است.

صورت مستطیلی :

از ویژگی این فرم چهره، چانه دراز، لاغر و نوک تیز می باشد، همچنین  این صورت های کشیده دارای زاویه های تند در صورت و پیشانی می باشند، همچنین اندازه طول صورت از عرض یا پهنای آن بیشتر می باشد، بنابراین باید ابرویی انتخاب شود که صورت را پهن تر نشان دهد، بنابراین بهترین مدل ابرو برای این منظور ابرو های پهن و بلند می باشد.

صورت الماسی :

صورت الماسی نیز دارای ویژگی هایی همچون چانه و پیشانی کوچک و نیز گونه های برجسته و صورت لاغر است، بنابراین ابرو های دنباله دار و رو به بالا انتخاب مناسبی برای این فرم صورت هستند و ابرو های صاف و بی حالت این فرم صورت را خسته و بی حال نشان می دهد.

قرینه سازی ابروها

صورت بیضی :

در صورت های یبیضی همه بخش ها به شکل یکنواخت پخش شده و چانه کشیده تر از پیشانی می باشد، ضمن اینکه گونه ها برجسته است، از این رو برای فرم صورت بیضی مدل ابروهایی با فرم بیضی، ابروهای پهن، ابروی صاف و بدون زاویه و یا با یک قوس ملایم در انتهای ابرو مناسب می باشند، اما ابرو های هشتی و رو به بالا اصلا مناسب نیستند.

در این مطلب با دو روش برای قرینه کردن ابروها و انواع حالت چهره آشنا شدید که امیدواریم با کمک این مطلب بتوانید مهارت لازم را در زمینه قرینه کردن ابروها بدست آورید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *