دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل شومیز سایز بزرگ با ست رنگ های جذاب و دیدنی

  • ندا خوشرو
  • ۱۲ دی ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل شومیز سایز بزرگ دخترانه و زنانه جلب خواهیم کرد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل شومیز سایز بزرگ از انواع طرح های مناسب برای خانم ها با فرم اندام چاق و درشت محسوب می شود و شما می توانید از این طرح شومیز برای حضور در مهمانی ها و مجالس استفاده نمایید.

مدل شومیز سایز بزرگ طرح دار و ساده

شومیز از انواع لباس های پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و این مدل لباس در انواع طرح های متنوع ساده و گلدار و کار شده موجود می باشد و شما می توانید از بین آن ها شومیزی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

شومیز طرح دار و سایز بزرگ

طرح های شومیز برای خانم های چاق

امروزه بر خلاف زمان های گذشته در طرح لباس برای خانم های چاق تنوع زیادی ایجاد شده است و خانم ها با هر فرم اندامی می توانند به راحتی و بدون هیچ دغدغه ای برای خود لباس با تن پوشی مناسب را انتخاب نمایند.

برای دوخت شومیز سایز بزرگ از پارچه های ساده و طرح دار استفاده می شود و اگر فرم بالاتنه شما خیلی درشت می باشد بهتر است شومیز خود را از بین طرح های ساده انتخاب نمایید یا شومیزی را برای پوشیدن انتخاب کنید که پارچه آن دارای طرح یا گل هایی ریز می باشد.

شومیز دخترانه و زنانه در انواع طرح های کوتاه و بلند دوخته می شوند که انتخاب اندازه قد شومیز به فرم اندام شما بستگی دارد همچنین برای دوخت شومیز از پارچه های حریر و ساتن استفاده می شود و این پارچه ها کش نمی آیند از این رو بهتر است خانم ها با فرم اندام چاق سایز شومیز را به صورتی انتخاب نمایند که دقیقا اندازه آن ها باشد.

شومیز قرمز شومیز شیک شومیز مجلسی شومیز رنگ روشن شومیز سایز بزرگ شومیز طرح دار شومیز شیک شومیز زیبا و رنگ تیره شومیز شیک و طرح دار شومیز حریر شومیز طرح دار و زیبا شومیز رنگ روشن

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

برای داشتن استایلی جذاب و خاص بهتر است شومیز را در پوشش خود با شلوار و اکسسوری هایی مناسب ست نمایید. اگر شومیز را از بین طرح های ساده انتخاب کرده اید بهتر است لباس ها و سایر اکسسوری هایتان را طرح دار انتخاب نمایید و اگر شومیزی طرح دار را برای پوشیدن انتخاب کرده اید بهتر است سایر لباس ها و اکسسوری هایتان را از بین مدل های ساده انتخاب نمایید.

انتخاب رنگی مناسب برای شومیز سایز بزرگ از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما تمایل دارید فرم اندام تان متناسب به نظر برسد بهتر است از شومیز رنگ تیره در پوشش خود استفاده نمایید همچنین بهتر است خانم های چاق از پوشیدن شومیز با رنگ خیلی روشن نظیر سفید و کرمی و … خودداری نمایند زیرا این طرح شومیزها باعث می شوند تا فرم اندام بزرگ و چاق تر به نظر برسد.

برای حضور در مهمانی های رسمی بهتر است از شومیز مجلسی استفاده نمایید همچنین شومیز ساده برای حضور در مهمانی ها و دورهمی های کوچک خانوادگی انتخابی مناسب به شمار می رود.

شومیز رنگ تیره شومیز شیک و طرح دار شومیز زیبا و طرح دار شومیز دخترانه سایز بزرگ شومیز برای خانم های چاق شومیز زرد برای خانم های چاق شومیز مجلسی ساده شومیز زنانه شومیز حریر شومیز زنانه سایز بزرگ شومیز طرح دار شومیز شیک شومیز زرد شومیز شیک و طرح دار شومیز شیک شومیز قرمز شومیز شیک و خاص   مدل شومیز شیک زنانه مدل شومیز شیک و خاص شومیز سایز بزرگ و زیبا

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع طرح های شومیز شیک و زیبا برای خانم های چاق و درشت اندام آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از این طرح ها بتوانید شومیزی شیک و خاص را برای خود انتخاب نمایید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *