دسته ها
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل لاک زدن باکلاس و جدید برای خانم ها و دختران جوان

  • ندا خوشرو
  • ۹ فروردین ۱۳۹۵
  • ۰

لاک زدن ناخن ها کار مورد علاقه بیشتر خانم ها و دختران جوان است. در این بخش از آرایش ناخن مجله آرگا انواع متنوع مدل لاک زدن ناخن را برای شما همراهان عزیز و گرامی گردآوری کرده ایم برای مشاهده این مدل ها تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

لاک زدن ناخن یا طرح های شیک و جذاب نیازمند خلاقیت و حوصله است اگر شما به دنبال مدلهای لاک زدن جدید و مدرن هستید تصاویر ادامه این مطلب می توانند ایده خوبی برای دیزاین ناخن مدرن شما باشند.

طرح های متنوع و زیادی برای طراحی ناخن ها وجود دارد که انتخاب هر یک از این طرح ها بستگی به میزان مهارت شما در زمینه دیزاین ناخن دارد. شما می توانید برای انتخاب طرح لاک زدن روی ناخن هایتان از طرح های ابتکاری و یا طرح های موجود در این مطلب استفاده نمایید.

دیزاین ناخن با طرح شیک و زیبا

مدل لاک زدن ساده و راحت

اگر شما مهارت و زمان کافی برای طراحی ناخن های خود را ندارید می توانید از انواع مدل ناخن ساده برای دیزاین ناخن های خود استفاده نمایید. این مدلها در عین سادگی می توانند زیبا و شیک باشند و جذابیت ناخن های شما را چندین برابر نمایند برای طرح لاک زدن ساده ناخن های خود می توانید از انواع خطوط منحنی و افقی و عمودی و یا چند لاک ناخن و … استفاده نمایید.

مدل لاک زدن با سه رنگ متنوع مدل طراحی ناخن ساده انواع مدل های متنوع و زیبا طراحی ناخن

در ادامه این بخش تصاویر طراحی ناخن ساده را ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم از دیدن این مدلهای شیک و زیبا نهایت لذت را ببرید و هم چنین این مدلها مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند.

مدل طراحی ساده و زیبا ناخن مدل لاک زدن با طرحی متنوع و زیبا مدل طراحی ساده ناخن مدل لاک ناخن زیبا مدل لاک زدن مدل لاک زدن ساده و شیک انواع مدل های طراحی ناخن

  •  آرون گروپس

مدل لاک زدن ناخن با طرح های شیک و فانتزی

مدل لاک زدن با طرح قلب

طرح لاک خاویاری نیز یکی از ایده های مناسب برای دیزاین ساده ناخن های شما است در ادامه این مطلب انواع مدلهای طراحی ناخن ساده را در اختیار شما قرار داده ایم.

مدل لاک مشکی خاویاری مدل لاک زدن ساده انواع مدل های ساده و جدید طراحی ناخن مدل لاک زدن با طراحی مدرن مدل لاک خاویاری زیبا و شیک مدل های متنوع طراحی ناخن مدل های متنوع لاک زدن ناخن مدل لاک خاویاری شیک

طرح لاک زدن ست ناخن دست و پا

برخی از خانم ها تمایل دارند که ناخن های پای خود را نیز طراحی کنند. اگر شما برای شرکت در مجالس و مهمانی ها از انواع کفش های مجلسی جلو باز استفاده می کنید بهتر است که ناخن های پای خود را نیز دیزاین کنید.

مدل لاک زدن ناخن دست و پا انواع مدل طراحی ناخن جدید انواع متنوع مدل دیزاین ناخن

مدلهای طراحی ست ناخن دست و پا می تواند ایده خوبی برای انتخاب مدل طراحی ناخن پا و دست شما باشند با الهام گرفتن این از این مدلهای زیبا می توانید ناخن های خود را با متد های جدید طراحی ناخن دیزاین کنید.

مدل های متنوع طراحی ناخن مدل های متنوع طراحی ناخن مدل دیزاین ناخن پامدل دیزاین ناخن با طرح طاووس مدل لاک ست دست و پا

در تصاویر این مطلب انواع مدلهای لاک زدن ناخن جدید و مدرن را مشاهده کردید که امیدواریم این مدلها بتوانند بهترین ایده را به شما برای طراحی ناخن هایتان بدهند. در صورت تمایل می توانیدبرای مشاهده انواع دیزاین ناخن به بخش طراحی ناخن مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *