دسته ها
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشخصات موبایل تاشوی گلکسی w2109 سامسونگ اعلام شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

تاکنون در زمینه مشخصات موبایل تاشوی گلکسی W2019 سامسونگ، اطلاعاتی گزارش نشده بود اما این گوشی با کسب مجوز سازمان TENNA توانسته جزئیات زیادی را درباره خود در اختیار کاربران بگذارد. 

مشخصات منتشر شده در پایگاه اطلاعاتی TENNA نشان می دهد گوشی تاشوی گلکسی W2019(با نام رمزی SM-W2019) مانند مدل گوشی W2018 دارای یک صفحه نمایش امولد ۴.۲ اینچی با کیفیت فول اچ دی است.

تامین انرژی این گوشی با باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی انجام می گیرد. سامسونگ تصمیم جدی برای بهتر کردن عملکرد باتری ها دارد و این موضوع سبب ارائه پرچمدار گلکسی اس ۱۰ با باتری بهبود یافته خواهد شد.

مشخصات موبایل تاشوی گلکسی w2109 سامسونگ

این گوشی قرار است مانند محصولات گذشته چون گلکسی نوت ۹ و گلکسی اس ۱۰ پلاس با دوربین دوگانه و احتمالاً با پردازنده ۸۴۵ یا اگزینوس ۹۸۱۰ عرضه شود. ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، استفاده پیش فرض از اندروید اوریو ۸.۱ و رابط کاربری اختصاصی سامسونگ از دیگر امکانات این گوشی می باشد.
مشخصات موبایل تاشوی گلکسی w2109 سامسونگ
این گوشی قرار است در بازار چینی ها عرضه شود و قیمت آن برابر با ۲۱۰۰ یورو خواهد بود. از سال ۲۰۱۲ تمام گوشی های تاشو در ماه آبان عرضه شده و احتمالاً این رونمایی نیز در ماه آبان خواهد بود.

 

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *