دسته ها
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

نخستین گوشی هوشمند منعطف و ۵G هواوی در سال ۲۰۱۹ ارائه خواهد شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

بر اساس آخرین گزارش های ارائه شده درباره گوشی های هواوی، قرار است این گوشی در سال ۲۰۱۹ به عنوان اولین گوشی با اینترنت ۵G و به شکل انعطاف پذیر ارائه گردد.

هواوی از نظر حجم تولید گوشی، مقام دومین تولید کننده را در بازار گوشی های هوشمند از آن خود کرده است. شنیده ها حاکی از آن است که این شرکت در حال تولید نخستین گوشی منعطف با قابلیت ۵G می باشد و قصد دارد آن را ظرف مدت کمی به بازار ارائه کند. 

برنامه معرفی این گوشی منعطف توسط هواوی محرمانه نیست و ظاهراً این شرکت قصد دارد محصول جدید خود را سال آینده به بازار عرضه کند. این گوشی ها در بخش نمایشگر منعطف و از اینترنت نسل پنجم(۵G) پشتیبانی می کنند.

کن هو نیز در مجمع جهانی اقتصاد اعلام کرد که اولین گوشی هوشمند ۵G هواوی دارای نمایشگر منعطف است. انتظار می رود این محصول در اواسط سال ۲۰۱۹ رونمایی گردد. عده ای نیز اعلام کرده اند که این زمان ژوئن ۲۰۱۹ خواهد بود.

طبق شایعات هواوی قصد دارد این گوشی را پیش از سامسونگ عرضه کند. البته چند بار نیز در گزارش ها آمده که هواوی در نوامبر، اولین گوشی منعطف را روانه بازار می کند. شواهد نشان می دهد که این گوشی در سال آینده رونمایی می شود. ضمن اینکه اطلاعات دیگری نیز درباره قیمت و مشخصات گوشی وجود ندارد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *