دسته ها
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رونمایی از خودرو فولکس واگن مدل گلف GTI TCR

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • ۰

فولکس واگن با رونمایی از خودرو جدید خود از قابلیت های به روز خودرو گلف خبر داد این خودرو در پایان امسال با یک مدل تولیدی به نمایش گذاشته می شود.

خودرو فولکس با طراحی مفهومی اسپرت، دارای 360 اسب بخار قدرتی خواهد بود این خودرو پر سرعت در خانواده گلف قرار می گیرد خودرو کلف یک خودرو هاچ بک و مناسب برای رانندگی جاده ای است.

   فولکس واگن مدل گلف

این خودرو استاندار دارای بیشینه 250 کیلومتری است و از سرعت مناسبی برخوردار است در رابطه با طراحی فنی خودرو گلف می توان به پیشرانه 2.0 لیتری با توربوشارژهای مجهز اشاره کرد.

فولکس واگن مدل گلف

 

این خودرو می تواند 370 نیوتن متر گشتاور در 1600 دور در دقیقه داشته باشد. جعبه دنده 7 سرعته دستی به صورت اتوماتیک و دو کلاچه است که نظر بسیاری از افراد را به خود جلب می کند.

رینگ هیا این خودرو آلیاژی و در مدل استاندارد آن به کار رفته شده است در مدل های بالاتر ان با پرداخت هزینه بیشتر می توانید از رینگ هیا 19 آلیازی آن استفاده کنید.

  •  آرون گروپس

فولکس واگن مدل گلف

علاوه بر این قابلیت ها فولکس واگن قصد دارد تا از به روزرسانی های مختلفی در این خودرو استفاده نماید در این خودرو طراحی دکمه لمسی می تواند امکانات مختلفی را در اختیار راننده قرار دهد.

فولکس واگن مدل گلف

با توجه به تصاویر دیده شده از این خودرو طراحی فضای داخلی کابین به شکلی اسپرت و با ترکیب رنگی قرمز و مشکی طراحی شده است که جلوه بیشتری به خودرو خواهد داد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *