دسته ها
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

عکس های مدل ابرو پهن بلند و کوتاه با جدیدترین متدهای آرایشی

  • پرستو محمدی
  • ۳ آبان ۱۳۹۴
  • ۰

ابرو های پهن با بیشتر چهره ها تناسب دارد و از این رو امروزه این مدل ابرو ها استقبال ویژه ای داشته اند شما نیز میتوانید با دیدن مدل های زیر، مدل ابرویی زیبا و متناسب را برای صورت خود انتخاب کنید.

ابروهای پهن یکی از پر استقبال ترین مدلهای ابرو هستند و امروزه همه تلاش دارند تا ابرو هایشان را با استفاده از ابزار مخصوص پر پشت تر و پهن تر کنند تا جلوه ی خاصی به چهره بدهند. در این مقاله بیش از بیست ابرو پهن و زیبا را برایتان در نظر گرفته ایم امیدواریم مدلهای زیر مورد پسندتان واقع شوند.

تصاویر مدل ابرو پهن جدید و زیبا

ابروها از اجزایی هستند که مورد توجه همه قرار دارند و برای خانم ها بیشتر حائز اهمیت است و همه به دنبال بهترین مدل ابروها برای خود می گردند. در این مقاله ما انواع مدل های ابروی پهن و جدید را برایتان در نظر گرفته ایم تا بتوانید بهترین و مناسب ترین طرح را برای خود انتخاب کنید.
در انتخاب مدل ابروها باید به فرم چشم ها، پیشانی و میزان گردی یا کشیدگی صورت توجه کرد. زیرا هر مدل ابرویی برای فرم خاصی از صورت مناسب است و اگر ابروهایی زیبا داشته باشید ولی مدل ابروها با فرم صورت هماهنگ نباشد جذابیت چهرتان را تا حد زیادی می گیرد. پس در انتخاب ابروی پهن کوتاه و یا بلند و یا مدل ابروهای باریک و… بسیار دقت کنید. تصاویر زیر نمونه های زیبایی از مدل ابروهای پهن بلند و کوتاه هستند.

مدل ابروی پهنمدل آرایش ابرو پهن

مدل ابرو متفاوتآرایش چشم با ابروهای پهن

مدل ابرو کشیده و پهنمدل ابرو پهن و زیبامدل ابروی زنانه پهن و بلند

مدل ابرو پهن

مدل ابرو جدید و پهن

  •  آرون گروپس

مدل ابرو هشتی

مدل ابرو دخترانه پهن، با آرایش زیبا و ساده

مدل ابرو شیک و جذاب

مدل ابرو جدید

ابروهای پهن دارای طرفداران بسیاری در میان خانم های جوان و دختران مجرد است

مدل های شیک و جذاب ابرو

مدل ابرو پهن و جدید

آرایش ابرو پهن بلند و کوتاه

ابرو های پهن با بیشتر صورت ها هماهنگ است از این رو دارای طرفدار بیشتری است. اگر ابرو های کم پشتی دارید و می خواهید مدلی پهن برای ابرو های خود داشته باشید میتوانید با مداد ابرو و یا با استفاده از سایه ابرو ابرو هایتان را کمی پر پشت تر جلوه دهید به تصاویر زیر دقت کنید این تصاویر نمونه هایی از آرایش ابروهای پهن با استفاده از مداد و آکوا میباشد.

مدل ابروی پهن مدل ابروی پهن مدل ابرو کشیده و پهن مدل ابروی پهن و جدید مدل ابرو پهن مدل ابرو پهن و زیبا

مدل ابروی پهن کوتاه جدید و جذابمدل ابرو کشیده

آرایش ابرو زنانه پهن و بلندمدل ابرو جدید و پهن مدل ابرو جدید و پهن

با نمونه های زیبا و جذابی از مدل ابرو پهن و جدید آشنا شدید امیدواریم مدل های این مقاله مورد پسندتان واقع شده باشند. در صورت تمایل برای آشنایی با انواع مدل ابرو های جدید کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *