دسته ها
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل شینیون موهای کوتاه با استایل های جدید و جذاب

  • نرگس بستگان
  • ۲ بهمن ۱۳۹۶
  • ۰

در این بخش از مجله آرگا به سراغ مدل شینیون موهای کوتاه دخترانه و زنانه رفته ایم که می توانید الگو های مناسبی برای مهمانی ها و مجالس باشد اگر مدل موی کوتاهی دارید نگران آن نباشید و از تماشای تصاویر ایده بگیرید.

یکی از دغدغه های بزرگ دختران و خانم ها با مو های کوتاه داشتن آرایش موی مناسب و جذاب است. امروزه روش های زیادی برای مدل شینیون مو های کوتاه وجود دارند که شما می توانید با ایده گرفتن از این مدل ها به مو های خود فرم و آرایش مناسبی بدهید. در این مطلب انواع مدل شینیون برای مو های کوتاه را قرار داده ایم.

عکس های مدل شینیون موهای کوتاه

اغلب خانوم ها ترجیح می دهند تا مو های خودشان در شینیون مورد استفاده قرار بگیرد و نمی خواهند که از گیس های مصنوعی استفاده کنند. اگر مو های شما کوتاه هم باشد باز هم میتوانید تا از مو های خودتان در شینیون استفاده کنید.

برای زیبایی و جذابیت بیشتر مدل شینیون مو های کوتاه دخترانه و زنانه می توانید از انواع بافت های تزیینی و گل سر های زیبا و جذاب در بین شینیون موی کوتاه خود استفاده کنید. در مدل مو های بسیار کوتاه دخترانه می توان از مدل شینیون فشن استفاده کرد . بهتر است در این مدل موها از رنگ مناسبی استفاده کرد تا مدل مو بسیار زیباتر دیده شود.

مدل شینیون موهای کوتاه

گالری ۲۰ تصویر شینیون مو کوتاه

آرایش موهای کوتاه با متدهای جدید و امروزی را در ادامه ملاحظه می فرمایید. امیدواریم از تماشای این شینیون های زیبا مخصوص موهای کوتاه لذت ببرید.

  •  آرون گروپس

مدل شینیون موهای کوتاه

مدل شینیون مو کوتاه برای مهمانی

شینیون مرحله ای

آرایش موی کوتاه

شینیون برای موهای کوتاه

شینیون بسته برای موهای کوتاه

شینیون مو ۲۰۱۸

موی کوتاه

مدل شینیون موهای کوتاه

برای مدل شینیون موهای کوتاه می توان از موی مصنوعی و پروتز استفاده کرد. باید در نظر داشته باشید که رنگ موهای مصنوعی با رنگ موی خودتان مطابقت داشته باشد تا بتوانید شینیون ایده آلی را داشته باشید. یکی دیگر از روشهای شینیون موی کوتاه استفاده از اکستنشن مو می باشد که می توان موهای مصنوعی همرنگ با موی سر را توسط رینگ به موهای پشت سر و جلو سر اضافه کرد.

در شینیون موهای کوتاه بهتر است برای نشان دادن حجم بیشتر موها , آن ها را پوش دهید و بعد از پوش دادن مو باید قسمت پوش داده شده مرتب شود و  بعد از مرتب کردن موها به آن ها اسپری مو بزنید.

در این مطلب با انواع مدل شینیون موی کوتاه آشنا شدید که امیدواریم مورد توجه شما دوستان عزیز قرار گرفته باشد و از تماشای گالری تصاویر ضمن نکاتی برای شینیون موی کوتاه استفاده کرده باشید. در صورت تمایل برای تماشای انواع مدل شینیون مو کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *