دسته ها
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کاردستی با سیم مفتولی با خلاقیت های جالب و کاربردی

  • مهلا بستگان
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

کمی ایده، کمی خلاقیت، کمی تلاش در کنار هم منجر به خلق اجسامی می شود که دیدنش تحیر بر انگیز است. ساخت کاردستی های متفاوت به همین موارد احتیاج دارد و ما در این مطلب انواع ایده های ساخت کاردستی با سیم مفتولی را به شما نشان خواهیم داد.

ساخت کاردستی در هر سنی جذابیت دارد و روز به روز موادی که می شود با استفاده از آنها کاردستی ساخت رو به افزایش است. امروزه تقریبا از هر ماده ای با هر جنسی می توان یک کار دست خلق کرد و از آن لذت برد. ما در ادامه این مطلب از کاردستی با سیم مفتولی یک گالری عکس برایتان به نمایش گذاشته ایم تا با مشاهده آن ایده بگیرید.

کاردستی با سیم مفتولی:

درست کردن جغد با سیم مفتولی

با استفاده از سیم مفتول می توان کاردستی های هنری جالب و جذابی ساخت. داشتن ذهنی باز که بتواند اشکال را خلق کند در این راه بسیار موثر است. کم نیستند کسانی که با استفاده از همین سیم مفتول ها کلی کاردستی زیبا می سازند. خلق حیوانات با سیم مفتول، ساخت دستبند و گردن آویز و انگشتر، درست کردن صورتک و جای آویز، درست کردن مجسمه های سیمی و جا سوییچی و … از جمله مدل های ساخت کاردستی با سیم مفتول می باشد که طرفداران زیادی دارد.

ساخت انگشتر گل رز با سیم مفتول

کاردستی انگشتر با سیم

کاردستی ساخت آدمک با سیم مفتول

  •  آرون گروپس

آدمک سیمی

ساخت جای آویز بدلیجات با سیم مفتول

ساخت کاردستی جالب با سیم مفتول

ساخت جاسوییچی گربه با سیم مفتول

گربه سیمی برای جا سوییچی

کاردستی پروانه با سیم مفتولی

اینکه با هنر دست خود مجسمه های گوناگون از سیم مفتول ساخت بسیار کار لذت بخشی است. وقتی  با استفاده از سیم مفتول های سخت می شود گلی را ساخت خود خود مزه گس خرمالو در زیر زبان است. ساخت زیور آلات دست ساز و پرندگان با دست خود بهترین هدیه برای عزیزانی است که دوستشان داریم.

درست کردن گوشواره قلبی با سیم مفتول

گوشواره های سیمی قلب شکل

گل سازی با سیم مفتول

ساخت گل سیمی

ساخت گردن آویز با سیم مفتولی

ساخت گربه با سیم مفتول

کاردستی ساده با استفاده از سیم مفتول

درست کردنن صورتک دختر با سیم مفتول

همیشه که کاردستی به معنی کار با مقوا و کاغذ رنگی برای کودکان نیست، بلکه هر آنچه با استفاده از قوه هنر ذهن و دست آدمی خلق شود یک کار دست است که کارهای دستی به علت ظرافت و هنر دست بودنشان از ارزش مادی و معنوی بالایی برخوردار هستند. و کاردستی با سیم مفتولی می تواند حتی یک منبع درآمد برای انسان های هنرمند و خلاق باشد.

ساخت گردن آویز قلب یا سیم مفتول

گردن آویز با سیم مفتول

ساخت ان.اع انگشتر با سیم مفتول

کاردستی های زیبا با سیم مفتول

درست کردن پاپیون با سیم مفتول

پاپیون سیمی

ساخت لامپ تزیینی با سیم مفتول

لامپ تزیینی با سیم مفتولی

کاردستی صورتک پسر با سیم مفتول

ساخت کاردستی با مواد دور ریختنی و اجسام دیگر بسیار کار جالبی است. اینکه از شی ای که دیگر به هیچ کاری نمی آید وسیله ای بسازی که به کاری بیاید و یا جنبه تزیینی داشته باشد بسیار شگفت انگیز است و آدمی را با آن طبع لطیفش سر ذوق می آورد.

ساخت گردنی آویز با سیم مفتولی

ساخت گردنبند با سیم مفتولی

جای آویز زیورآلات با کاردستی سیم مفتول

درست کردن تاج با سیم مفتولی

ساخت تاج با سیم مفتول

گوشواره قلبی با سیم مفتول

گوشواره قلبی

کاردستی با سیم مفتول

انواع خلاقیت دیگر با سیم مفتول

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده کردید، ایده های جالب و خلاقانه زیادی برای ساخت انواع وسایل تزئینی و کاربردی با استفاده از سیمهای مفتول و بسیاری از وسایل ساده دورریختنی و ساده وجود دارد، ساخت عروسک های فانتزی و تزئینی زیبا با استفاده از دستمال کاغذی و سیم، ساخت جاشمعی های زیبا، ساخت جواهراتی مثل انگشتر، ساخت گلسر زیبا با سیم و لاک ناخن، ساخت گردنبند و دستبند، ساخت دوچرخه فانتزی با سیم و وسایل دور ریختنی برای کاردستیهای بچه ها و بسیاری از وسایل تزئینی دیگر نمونه هایی از این نوع خلاقیت های جذاب و دوست داشتنی هستند که در ادامه می توانید ببینید و برای درست کردن این نوع کاردستیهای زیبا الگو بگیرید.

کاردستی با سیم مفتولی ساده

عکس کاردستی با سیم مفتولی

خلاقیت ساده با سیم مفتولی

خلاقیت جالب با سیم مفتولی

انواع خلاقیت با سیم مفتولی

خلاقیت جدید و زیبا با سیم مفتولی

خلاقیت زیبا با سیم مفتولی خلاقیت با سیم مفتولی

خلاقیتی زیبا با سیم مفتولی

درست کردن انواع مجسمه های زیبا با استفاده از چوب، سنگ، گل و … رواج زیادی دارد، اما ساخت مجسمه ای از سیمهای مفتول، ایده جذاب و متفاوتی است که بسیاری از هنرمندان هنر خود را در این زمینه نیز به نمایش گذاشته اند که ایده ای بسیار نو و خلاقانه می باشد، در این بخش تصاویری از انواع مجسمه های زیبا و دیدنی با سیم مفتول را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم از تماشای این نوع خلاقیت ها لذت ببرید.

ساختن کاردستی با سیم مفتولی

خلاقیت زیبا با سیم مفتولی

خلاقیت جدید با سیم مفتولی

خلاقیت جذاب با سیم مفتولی

خلاقیت هنرمندانه با سیم مفتولی

کاردستی بسازید و لذت ببرید. گاهی حتی اگر هیچ تجربه ای هم ندارید با وسایل دم دستی خود یک شی زیبا خلق کنید و از داشتنش کیف کنید. از عکس های این مطلب ایده بگیرید برای ساخت اشکالی که دوست دارید. ممنون که همراه ما هستید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *