دسته ها
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل پتو نوزاد جدید و شیک برای سیسمونی نوزاد دختر و پسر

  • ندا خوشرو
  • ۸ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب انواع مدل پتو نوزاد با طرح های بافتنی و قلاب بافی زیبا و جدید مخصوص سیسمونی نوزاد دختر و پسر را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

قبل از به دنیا آمدن نوزادان پدر و مادر ها به تهیه سیسمونی اقدام می کنند که پتو، یکی از مهم ترین وسایل در سیسمونی دخترانه و سیسمونی پسرانه است. مدل پتو نوزاد می تواند روی خواب نوزادان تاثیرگذار باشد از این رو بهتر است در هنگام انتخاب طرح و رنگ و جنس پتوی نوزادی حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

پتو نوزاد در انواع طرح ها و رنگ های متنوعی در بازار موجود است و شما می توانید با توجه به سرویس خواب نوزاد رنگ و طرح مناسبی را برای پتو نوزاد خود انتخاب کنید.

پتو نوزاد با طرح عروسکی

 

انواع مدل پتو نوزاد با طرح های زیبا و متنوع

امروزه پتوهای نوزادی دارای طرح های زیبا و متفاوتی هستند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود مدل پتوی مناسبی را برای سیسمونی نوزاد خود انتخاب کنید, در ادامه تصاویری از انواع طرح های شیک و متفاوت مدل پتوی نوزاد را به نمایش گذاشته ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل نهایت لذت را ببرید.

انواع مدل های پتو بافتنی نوزاد

  •  آرون گروپس

مدل های پتو نوزاد با طرح های زیبا و جدید

مدل پتو نوزاد بافتنی و قلاب بافی با طرح های شیک

اگر شما در زمینه بافتنی و قلاب بافی مهارت و تبحر لازم را دارید می توانید با الگو بردرای از طرح های مختلف پتو نوزادتان را در منزل به راحتی ببافید.

مدل پتو قلاب بافی نوزاد دختر و پسر

پتو نوزاد با طرح های عروسکی انواع مدل های پتو نوزاد با طرح های زیبا و متنوع

پتوهای بافتنی و قلاب بافی در انواع رنگ ها و طرح های زیبا بافته می شوند. پتوهای قلاب بافی از پتوهای بافتنی نازک تر هستند و شما می توانید این نوع پتوها را در انواع طرح های ساده و مدل دار ببافید. در بافت مدل پتوی بافتنی نوزاد می توانید از انواع طرح های عروسکی و زیبا استفاده کنید.

مدل پتو نوزاد بافتنی مدل پتو بافتنی نوزاد دخترانه و پسرانه مدل های پتو نوزاد انواع مدل های پتو نوزاد با طرح های زیبا و شیک جدیدترین مدل های پتو قلاب بافی نوزاد مدل پتو بافتنی برای نوزادان دختر و پسر مدل پتو قلاب بافی برای نوزادان پسر و دختر مدل پتو نوزاد با طرح قلاب بافی پتو قلاب بافی نوزاد دختر و پسر مدل پتو نوزاد زیبا و شیک مدل پتو نوزاد بافتنی با طرح های عروسکی طرح های زیبا پتو نوزادی پتو نوزاد با طرح های زیبا و شیک

انواع مدلهای پتو نوزاد با طرح های عروسکی و زیبا

یکی از مهم ترین نکات در هنگام انتخاب مدل پتو، توجه به رنگ و طرح و جنس آن است. رنگ پتوها می تواند روی روحیه نوزادان تاثیرگذار باشد بهتر است پتوهای نوزادی را از بین رنگ های سبز ملایم و لیمویی و گلبهی و صورتی و یاسی و کرم و یا ترکیبی از رنگ های گرم و روشن انتخاب کنید.

مدل های پتو نوزاد پتو نوزاد

طرح پتوی نوزاد نیز یکی دیگر از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد از انتخاب پتوی نوزاد با طرح های عروسکی و شخصیت های کارتونی خشن و رنگ های تند مانند قرمز خودداری کنید. بهتر است طرح پتوی نوزاد را از بین طرح های عروسکی زیبا و دوست داشتنی انتخاب کنید زیرا این مدل پتوها به نوزادان حس آرامش را القاء می کنند.
مدل پتو نوزاد با طرح عروسکی پتو نوزاد با طرح های زیبا و متفاوت   مدل پتو نوزاد دخترانه و پسرانه با طرح های عروسکی پتو نوزاد با طرح های زیبا و متنوع عروسکی پتو نوزاد با طرح های عروسکی   مدل های زیبا پتو نوزاد مدل پتو نوزاد با طرح های شیک و متفاوت عروسکی

مدلهای شیک پتو برای نوزادان دختر و پسر

سیسمونی نوزاد متشکل از وسایل ضروری نوزاد می باشد که والدین علاقمندند بهترین وسایل با کیفیت عالی را برای فرزند تو راهی خود تدارک ببینند. البته امروز روز مادرها و پدرها در کنار اهمیت به جنس و کیفیت وسایل به شیک و به روز بودن سیسمونی نیز توجه بسیار زیادی دارند و به هنگام خرید وسایل نوزادی علاقمندند تا سیسمونی ایده آل و در عین حال زیبا مطابق با مد روز را انتخاب و خریداری نمایند.

پتوی نوزاد یکی از لوازم ضروری سیسمونی می باشد که بر اساس سلیقه والدین و همچنین در نظر گرفتن فصلی که نوزاد متولد می شود می توان مدلهای متنوع پتو با جنس ها و طرح های مختلف انتخاب کرد. یادآوری این نکته ضروری است که پتو با هر طرحی که باشد باید از کیفیت و لطافت لازم برخوردار باشد زیرا بدن نوزادان به ویژه کودکانی که تازه متولد می شوند بسیار حساس و لطیف می باشند بنابراین باید پتو، رو انداز، بالشت و همچنین انواع مدل لباس نوزادی دخترانه و پسرانه فاقد هر نوع زبری باشد تا احیانا موجب آسیب به پوست نوزاد و ایجاد مشکل برای وی نگردد.

جدیدترین مدل پتو نوزاد

در ادامه این بخش نمونه های به روز تر و شیک تری از پتوی نوزادان را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم با توجه به فصلی که در آن قرار دارید بهترین پتو را برای نوزاد دلبند خود انتخاب نمایید.

مدل پتوی جدید نوزادان

مدل پتوی خاص نوزادان

مدل پتوی جالب نوزادان

مدل پتوی ایده آل نوزادان

مدل پتوی فوق العاده نوزادان

جذاب ترین مدل پتو نوزاد

مدل پتوی دوست داشتنی نوزادان

مدل پتوی خواستنی نوزادان

مدل پتوی دیدنی نوزادان

مدل پتوی تماشایی نوزادان

مدل پتوی مناسب نوزادان

مدل پتوی لاکچری نوزادان

مدل پتوی به روز نوزادان

مدل پتوی مد روز نوزادان

بهترین مدل پتو نوزاد

مدل پتوی قشنگ برای نوزادان

مدل پتوی دیدنی برای نوزادان

پدر و مادر های جوان در انتخاب انواع وسایل مورد نیاز برای سیسمونی نوزادان حساس هستند و همیشه تمایل دارند تا بهترین و با کیفیت ترین وسایل را برای نوزاد خود خریداری کنند همانطور که در این مطلب مشاهده کردید پتو از انواع وسایل ضروری در سیمونی است که طرح ها و مدلهای فانتزی و دوست داشتنی دارد. انواع طرح های زیبا و متنوع از پتوی نوزاد را در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم با الگوبرداری از این طرح های زیبا و شیک بتوانید پتوی مناسبی را برای نوزاد خود انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل سیسمونی کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *