دسته ها
پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

لباس مجلسی بالای زانو با مدل های شیک و مد روز

  • ندا خوشرو
  • ۸ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب با انواع مدل لباس مجلسی بالای زانو آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

لباسهای مجلسی در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند از این رو انتخاب طرحی مناسب از بین این مدل های متنوع امروزه کار انتخاب لباسی مناسب را برای خانم ها تا حدودی دشوار کرده است. لباس مجلسی بالای زانو از انواع طرح های خاص و زیبا است که مورد توجه اغلب خانم ها قرار گرفته است و شما می توانید از این طرح پیراهن برای حضور در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده نمایید.

مدل لباس مجلسی بالای زانو با طرح و رنگ های متنوع

پیراهن مجلسی ها دارای اندازه قد بلند و کوتاه و متوسط می باشند و بهتر است شما اندازه قد لباس را با توجه به اندازه قد خود و سایر ویژگی های فرم اندام انتخاب نمایید تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

پیراهن مجلسی کوتاه

طرح های پیراهن مجلسی بالا زانو

اگر شما پاهایی خوش تراش دارید و پایین تنه تان دارای فرمی مناسب می باشد بهتر است از لباس مجلسی کوتاه یا لباس بالا زانو استفاده کنید تا جذابیت استایل تان تکمیل شود.

برای دوخت پیراهن هایی که اندازه آن ها تا قسمت بالایی زانو است از پارچه های مختلف نظیر گیپور و ساتن و حریر و … استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید برای حضور در مجالس ظاهری خاص و متفاوت داشته باشید بهتر است پیراهن خود را از بین طرح هایی انتخاب نمایید که در دوخت آن ها از پارچه های توری یا گیپور دار استفاده شده است.

این طرح لباس های مجلسی در انواع مدل های آستین دار و دکلته و آستین کوتاه و بدون آستین موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید ظاهری پوشیده تر داشته باشید بهتر است در پوشش خود از لباس مجلسی کوتاه پوشیده و آستین دار استفاده نمایید همچنین این طرح لباس ها را برای خانم هایی که بالا تنه آن ها درشت می باشد انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند. همچنین توجه به مدل یقه لباس از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید از لباس ها با یقه باز و نیمه باز یا بسته در پوشش خود استفاده نمایید.

 

  •  آرون گروپس

 لباس مجلسی بالای زانو صورتی لباس مجلسی بالای زانو با رنگ تیره لباس مجلسی ساده ست لباس مجلسی بالای زانو طرح دار مدل لباس مجلسی بالای زانو با رنگ تیره لباس مجلسی زرد بالای زانو ست پیراهن مجلسی بالای زانو مدل لباس مجلسی قرمز بالای زانو مدل لباس مجلسی بنفش ست لباس مجلسی بالای زانو لباس مجلسی قرمز بالای زانو لباس مجلسی کوتاه بالای زانو لباس مجلسی صورتی کمرنگ بالای زانو

اگر تمایل دارید استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است در هنگام ست کردن طرح و رنگ لباس مجلسی تان با طرح و رنگ اکسسوری ها حساسیت لازم را به خرج بدهید.

در صورت تمایل می توانید این طرح لباس مجلسی را به همراه کفش پاشنه بلند بپوشید که در این صورت فرم پایین تنه شما جذاب و متفاوت تر به نظر می رسد همچنین بهتر است از جواهرات نیز استفاده نمایید و اگر پیراهنی با یقه باز یا نیمه باز برای پوشیدن انتخاب کرده اید بهتر است از گردنبندی با طرحی زیبا استفاده نمایید تا جذابیت بالا تنه تان تکمیل شود.

 

مدل لباس مجلسی مشکی طرح پیراهن مجلسی بالای زانو لباس مجلسی دخترانه بالای زانو ست لباس مجلسی مخصوص بالای زانو لباس مجلسی ساده بالای زانو ست لباس مجلسی بالای زانو شیک مدل لباس مجلسی زرد بالای زانو لباس مجلسی کوتاه مدل لباس مجلسی قرمز مدل لباس مجلسی آبی بالای زانو مدل لباس مجلسی طرح دار بالای زانو لباس مجلسی بالا زانو مدل لباس مجلسی بالای زانو زنانه و دخترانه لباس مجلسی مشکی مدل لباس مجلسی بالای زانو

 

در این بخش از دنیای مد توجه شما را به انواع طرح های لباس بالای زانو مخصوص خانم های شیک پوش و خوش سلیقه جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید پیراهنی خوشرنگ و خاص را برای پوشیدن انتخاب نمایید و جذابیت استایل و ظاهرتان را تکمیل نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *