دسته ها
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهترین انواع رنگ لباس برای پوست سبزه کدام اند؟

  • ندا خوشرو
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب انواع رنگ لباس برای پوست سبزه و تیره را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این رنگ های شیک و خاص مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید از بین آن ها ترکیب رنگی زیبایی را برای رنگ لباس های خود انتخاب نمایید.

انتخاب رنگ لباس برای پوست سبزه تا حدودی دشوار است زیرا این رنگ پوست روی مرز بین برنزه جذاب و سیاه سوخته است و افراد با رنگ پوستی تیره با انتخاب رنگ لباس می توانند به هر طرف از این مرز هل داده شوند.

خانم هایی که رنگ پوست آن ها سبزه است بهتر است از رنگ مو برای پوست سبزه و رنگ لاک برای پوست سبزه و رنگ رژ لب برای پوست سبزه استفاده کنند همچنین این دسته از خانم ها باید از انواع رنگ لباسها برای پوست سبزه و آرایش صورت برای پوست سبزه استفاده کنند تا چهره و تیپ آن ها شیک و جذاب تر به نظر برسد.

انتخاب رنگ لباس برای پوست سبزه

انتخاب رنگ لباس برای پوست سبزه

افرادی که رنگ پوست آن ها سبزه است می توانند انواع لباسها با رنگ های گرم و تند را جهت پوشیدن انتخاب نمایند. در ادامه به معرفی انواع رنگ پوشاک مناسب پوست سبزه می پردازیم که امیدواریم خانم هایی که پوست آن ها سبزه است بتوانند با کمک این مطلب رنگ لباسهای خود را به راحتی انتخاب نمایند.

راهنمای انتخاب رنگ لباس برای خانم ها با پوست سبزه

رنگ های گرم برای افراد با رنگ پوست سبزه

افرادی که رنگ پوستشان سبزه است بهتر است لباسها با رنگ گرم را برای پوشیدن انتخاب نمایند زیرا لباسهایی که رنگ آن ها سرد است با پوستی سبزه تناسب خوبی ندارند.
اگر شما تمایل دارید لباسهایی که رنگ آن ها سرد است را برای پوشیدن انتخاب نمایید بهتر است رنگ سایر لباسهایتان را از بین رنگ های گرم انتخاب کنید تا چهره تان جذابیت خودش را از دست ندهد. بهترین رنگ های گرم برای پوستی سبزه رنگ هایی نظیر قهوه ای و زرشکی و نارنجی می باشند.

مدل مانتو زرشکی مدل پالتوی قهوه ایمدل پالتو نارنجی برای پوست سبزه

  •  آرون گروپس

رنگ های تند متناسب با رنگ پوست سبزه

رنگ های تند همانقدر که برای افراد با رنگ پوستی سفید مناسب هستند می توانند برای افرادی که دارای پوستی سبزه هستند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند. افرادی که رنگ پوستشان سبزه است بهتر است از انواع رنگ های تند نظیر زرد و سبز چمنی و نارنجی برای انتخاب رنگ لباس های خود استفاده نمایند. توجه داشته باشید که رنگ های مات برای رنگ لباس افراد با پوستی سبزه انتخاب ایده آل و مناسبی نیستند.

ست لباس مجلسی ست لباس مجلسی سبز رنگ نارنجی برای پوست سبزه مدل لباس زرد

انتخاب رنگ لباس مناسب افراد با رنگ پوست سبزه و رنگ موهای مشکی و قهوه ای تیره

اگر رنگ پوست شما قهوه ای و تیره است و رنگ موهایتان نیز قهوه ای تیره و یا مشکی است بهتر است از رنگ قرمز و صورتی تیره و مرجانی و زرد برای انتخاب رنگ لباس های خود استفاده کنید.

ست لباس مجلسی قرمز مدل لباس مجلسی قرمز

لباس مجلسی هلویی لباس مجلسی صورتی پر رنگ ست لباس مجلسی زرد

انتخاب رنگ لباس مناسب پوست سبزه زیتونی با موهای قهوه ای

رنگ های قهوه ای و هلویی و صورتی روشن و یا متوسط و رنگ های طیف قهوه ای برای این دسته از افراد می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

رنگ هلویی برای پوست سبزه ست لباس قهوه ایمدل لباس مجلسی صورتی کمرنگ

انتخاب رنگ لباس مناسب افراد با پوست سبزه مایل به گندمی و موهای قرمز و یا بلوند

برای این دسته از افراد رنگ های سبز و آبی روشن و فیروزه ای و یاسی می توانند انتخاب مناسبی باشند.

لباس مجلسی کوتاه لباس مجلسی سبز مدل لباس مجلسی آبی ست لباس مجلسی یاسی

انتخاب رنگ لباس مجلسی متناسب با پوست سبزه

لباس مجلسی از انواع لباسهای پراستفاده برای خانم ها است که بهتر است طرح و رنگ لباسهای مجلسی با توجه به رنگ پوست انتخاب شود تا زیبایی و جذابیت چهره و ظاهر شما چند برابر شود.

ست لباس مجلسی مشکی و قرمز

رنگ سفید

 رنگ سفید از انواع رنگ های زیبایی است که برای افرادی که پوستی سبزه دارند می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد و بهتر است خانم هایی که رنگ پوستشان سبزه است برای انتخاب رنگ شلوار و لباسهای مجلسی و مانتوی خود از این رنگ زیبا استفاده نمایند. 

مدل لباس مجلسی سفید برای پوست سبزه مدل لباس مجلسی سفید

رنگ صورتی

صورتی یکی دیگر از انواع رنگ هایی است که برای رنگ لباس مجلسی افراد با رنگ پوستی تیره می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد.

لباس مجلسی صورتی ست صورتی

رنگ زرد

لباسهای مجلسی که رنگ آن ها زرد روشن است برای خانم ها با رنگ پوستی سبزه دارند می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

ست لباس مجلسی برای پوست سبزه ست لباس مجلسی زرد برای پوست تیره

رنگ زرشکی

رنگ زرشکی از انواع بهترین رنگ لباسها مناسب پوستهای تیره در فصل زمستان است و بهتر است خانم ها که رنگ پوستی سبزه هستند، جهت جذابیت بیشتر ظاهر خود از این رنگ زیبا جهت انتخاب رنگ لباسهای مجلسی و رنگ سایر لباسهای خود استفاده کنند.

راهنمای انتخاب رنگ لباس برای پوست سبزه ست لباس مجلسی زرشکی

رنگ مشکی

رنگ مشکی پادشاه رنگ ها است و شما می توانید رنگ لباس مجلسی و رنگ سایر لباس هایتان را مشکی انتخاب کنید.ست لباس مجلسی برای پوست سبزه ست بلوز و دامن مشکی ست لباس مجلسی مشکی و قرمز ست لباس مجلسی

نکاتی کلی برای انتخاب رنگ لباس مناسب پوست تیره

معمولا همه افراد دوست دارند خوش لباس و جذاب باشند، از این رو همانطور که گفتیم انتخاب لباس مناسب با رنگ پوست، تاثیر زیادی در خوش تیپی و جذابیت افراد دارد، اغلب افراد دارای پوست های تیره دستشان برای انتخاب لباس باز می باشد و می توانند رنگهای متنوعی در بین رنگهای روشن و تیره را برای پوشاک مورد نظر خود انتخاب کنند، اما اینکه چه تناژی از چه رنگی برای آنها مناسب تر است و شما را بهتر نشان می دهد، کار راحتی نیست، در ادامه نکات دیگری در زمینه انتخاب رنگ مناسب پوشاک برای پوستهای تیره را در اختیارتان قرار می دهیم که امیدواریم سودمند واقع شود.

رنگ لباس مناسب پوست تیره

رنگهای تند بپوشید.

رنگهای تند و شاد ضمن اینکه خیلی به افراد سفید پوست می آید برای سبزه ها نیز افزایش جذابیت خواهد کرد، از این رو می توانید از رنگهای زرد، نارنجی و سبز چمنی برای لباس هایتان انتخاب کنید و زیبا به نظر آیید، البته توجه داشته باشید که رنگهای مات مناسب تان نبوده و به شما نمی آید، همچنین به هیچ وجه از رنگهای چرک استفاده نکنید.

از رنگ های خنثی به تنهایی استفاده نکنید.

رنگ های خنثی همچون کرم، سفید، مشکی، خاکی و بژ رنگهای ایده آل و مناسبی برای انتخاب رنگ لباس می باشند، اما استفاده از آنها به تنهایی جذاب نخواهد بود، از این رو بهتر است تکه ای از لباس را از رنگ خنثی انتخاب کنید و برای ملزومات دیگر از رنگ های تند استفاده کنید به عنوان مثال می توانید از مانتوی سفید با روسری سفید استفاده کرده و یا اینکه تیشرت مشکی را با شلوار زرشکی و یا یک شال نخی زرد ست کنید.

رنگهای تیره و روشن را ترکیب کنید.

برای اینکه پوست شما سیاه تر دیده نشود و برنزه و جذاب تر به نظر آیید، می توانید از ترکیب رنگهای تیره و روشن مثلا؛ سیاه و سفید استفاده کنید، اما نباید به هیچ وجه از رنگ خاکستری استفاده کنید.

رنگ لباس برای پوست تیره

در این بخش از راهنمای مد مجله آرگا با انواع رنگ لباس مناسب با پوست تیره آشنا شدید که امیدواریم این رنگ ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید از بین آن ها رنگ لباس مناسبی را برای پوشیدن در مکان های مختلف انتخاب کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *