دسته ها
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تصاویر چکاوک های زیبا و تماشایی در دل طبیعت

  • مرضیه نیکزاد
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۵
  • ۰

چکاوک یکی از زیباترین و خوش آوازترین پرندگان در طبیعت می باشد که روی زمین برای خود آشیانه می سازد. در این مطلب گالری عکس چکاوک به همراه اطلاعات کاملی درباره این پرنده خوش آواز برای شما عزیزان قرار داده ایم.

چکاوک یکی از خوش آوازترین و زیباترین  پرندگان آسمانی با پر و بال هایی به رنگ قهوه ای می باشد که اکثر اوقات در حال پرواز کردن آواز می خواند. این پرنده خوش آواز بیشتر روی زمین راه می رود و یا شروع به دویدن نیز می کند. در این بخش زیباترین و تماشایی ترین گالری عکس چکاوک را برای شما عزیزان جمع آوری نموده ایم. ضمن مشاهده عکس های پرنده چکاوک می توانید با انواع چکاوک نیز آشنا شوید.

تماشای عکس پرنده های زیبا و دوست داشتنی به انسان حس خوبی دست می دهد. در این بخش تصاویر پرنده چکاوک را می توانید مشاهده نمایید اما قبل از آن بهتر است کمی درباره این پرنده خوش آواز بدانید. این پرنده ظاهر جالبی دارد معمولاً ناخن انگشت عقبی پای آن دراز، نوک تیز و راست است. پرنده نر و ماده چکاوک شبیه هم هستند و اکثر اوقات به صورت دسته جمعی دیده می شوند. تغذیه این پرنده از حشرات، نرم تنان و دانه صورت می گیرد. جفت گیری و تخم گذاری چکاوک به این صورت است که پرنده ماده بین چهار تا پنج تخم می گذارد که تقریبا رنگ تخم خاکستری می باشد که حتی دیده شده که این پرنده در فصل 2 جوجه را به رشد و تکامل می رساند.

جدیدترین و زیباترین مجموعه عکس چکاوک

اطلاعات دیگری که می توانید از پرنده چکاوک داشته باشید پراکندگی آن می باشد. چکاوک ها بیشتر در نیمکره شرقی مشغول به زندگی کردن می باشند. اما چکاوک آسمانی که معروف ترین چکاوک می باشد در نواحی خنک و معتدل آسیا مانند ایران و همچنین در اروپا نیز دیده می شود. چکاوک ها برای ساختن لانه خود از مو، علف و گیاه، تکه های نرم پارچه و …استفاده می کنند. همانطور که در ادامه در عکس چکاوک های مختلف مشاهده می کنید این پرنده دارای نقش و نگاری تقریبا شبیه به پرنده گنجشک بر روی بال های خود می باشد.

عکس پرنده خوش آواز

لحظه آواز خواندن چکاوک

عکس پرندگان زیبا

عکس زیبای چکاوک

  •  آرون گروپس

عکس چکاوک آسمانی

تصویر چکاوک در فصل زمستان

عکس های چکاوک

عکس زیبایی از چکاوک

عکس چکاوک کاکلی

تصویر زیبا و هنری از چکاوک

جذاب ترین تصاویر پرندگان

تصویر لحظه پرواز چکاوک

عکس پرنده چکاوک در حال پرواز

عکس زیبایی از چکاوک

چکاوک ها دارای گونه های متعدد و مختلفی می باشند که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد: چکاوک سهره‌ای، چکاوک سردم سیاه، چکاوک پنجه‌ کوتاه، چکاوک سنگلاخ،  چکاوک هیوم،  چکاوک طوقی و چکاوک هندی که در ادامه عکس های چکاوک در گونه های مختلف را مشاهده می نمایید.

تصویر پرواز چکاوک

تصویر چکاوک های زیبا

عکس های زیبای چکاوک

عکس زیبایی از چکاوک

عکس چکاوک آسمانی

عکس زیبای چکاوک

عکس زیبای چکاوک کاکلی

عکس چکاوک آسمانی زیبا

عکس چکاوک زیبا

عکس چکاوک پرنده خوش آواز

عکس زیبای چکاوک

تصویر زیبای چکاوک خوش آواز

تصویر زیبای چکاوک

عکس پرنده چکاوک کاکلی

تصاویر پرندگان خوش آواز

تصاویر چکاوک کاکلی در طبیعت

عکس های زیبای چکاوک

عکس زیبا و جذاب چکاوک

تصاویر چکاوک

تصویر چکاوک زیبا در طبیعت

امیدواریم که از مشاهده مجموعه عکس چکاوک لذت برده باشید، همچنین اطلاعاتی که درباره این پرنده زیبا و خوش صدا را که در اختیارتان قرار داده ایم مفید بوده باشد و تصاویر این پرنده خوش آواز مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد. در صورت تمایل برای مشاهده تصاویر بیشتر حیوانات و پرندگان به بخش عکس حیوانات مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *