دسته ها
پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل های نرده راه پله استیل و چوبی با طراحی های زیبا

  • یلدا محمدی
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

عکس های انواع مدل نرده راه پله جدید و زیبا و معرفی جدیدترین مدل های نرده با جنس ها و طرح های مختلف مناسب منازل مسکونی و اداری را در این مطلب گردآوری نموده ایم که در ادامه مشاهده می فرمایید.

استفاده از نرده راه پله مناسب را می توان یکی از ضروریات منازلی دانست که دارای پله و پلاکان می باشد. در طراحی دکوراسیون اینگونه منازل و ساختمان ها به دلیل کارایی نرده ها و امنیت بیشتر از انواع مختلف نرده استفاده می شود. البته ناگفته نماند که استفاده از نرده برای پله ها علاوه بر مزایا و کاربردهایی که دارد، منجر به زیبایی بیشتر فضای داخلی ساختمان نیز می شود. در صورتی که شما نیز قصد تهیه نرده برای پلکان را دارید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید و ضمن مشاهده جدیدترین مدل های نرده، با ایده هایی برای انتخاب صحیح و مناسب آشنا شوید.

عکس های مدل نرده راه پله جدید و شیک :

نرده پله یکی از ارکان اصلی برای منازلی به شمار می رود که دارای پله می باشد، تفاوتی ندارد که پله داخل منزل و یا در راهروها باشد مهم این است که با انتخاب صحیح مدل نرده، علاوه بر به وجود آوردن فضایی امن، زیبایی خاصی نیز به پله ها ببخشید. همانگونه که می دانید انواع مختلف نرده های پله از لحاظ مدل و ظاهر تفاوت های بسیاری دارند که اغلب افراد با سلایق مختلف و همچنین با توجه به نوع کارایی نرده و دکوراسیون داخلی منزل یا مکان مورد نظر سعی دارند مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایند. در ادامه بیشتر با انواع نرده برای پله آشنا می شوید.

مدل نرده برای پله های داخل سالن

نرده چوبی راه پله :

یکی از زیباترین مدل های نرده که اغلب برای پله های منازلی با دکوراسیون داخلی کلاسیک مورد استفاده قرار میگیرند نرده چوبی راه پله می باشند که هر یک از زیبایی خاصی برخوردارند و می توانند زینت بخش منزل شما باشند. این مدل نرده ها دارای طراحی های مختلف میباشند و اغلب با رنگ های تیره و به رنگ چوب استفاده می شوند.

مدل نرده راه پله عکس نرده چوبی پلکان نرده چوبی برای راه پله نرده های راه پله چوبی نرده پله های خانه دوبلکس نرده چوبی برای راه پله منزل مدل نرده های راه پله مدل نرده جدید بریا پله های داخل منزل

نرده استیل پله :

انواع مختلف نرده استیل پله یکی از پرطرفدارترین و رایج ترین مدل های نرده محسوب می گردند که در عین سادگی از زیبایی خاصی نیز برخوردار می باشند. این مدل نرده ها ممکن است تنها از جنس استیل و یا ترکیبی از استیل با چوب یا فرفوژه باشد که در هر صورت این نوع نرده ها زیبایی و کارایی متناسبی دارند. تصاویر زیر نمونه هایی از جدیدترین مدل های نرده پله استیل را نشان می دهند که شما را بیشتر با این سبک نرده ها آشنا می سازند.

  •  آرون گروپس

نرده راه پله جدیدنرده استیل راه پلهنرده های راه پله جدید و زیبانرده فرفوژه راه پلهمدل نرده فرفوژهمدل های نرده پلکان منزل

 نرده فرفوژه پله :

نرده های پله از جنس فرفوژه اغلب دارای طرح های متفاوتی میباشند که آنها را می توان در راهرو منازل مسکونی و یا ساختمان های اداری و تجاری مورد استفاده قرار داد. در ادامه تصاویری از جدیدترین مدل های نرده فرفوژه پله را مشاهده می فرمایید که هر یک از تنوع و جذابیت خاصی برخوردارند.

نرده فرفوژه راه پله منزلنرده های راه پله استیلعکس نرده های راه پله منزلمدل نرده فرفوژه جدیدمدل نرده راه پله منزل شیکمدل نرده استیل راه پله شیکعکس نرده های راه پله منزل

جدیدترین نرده پله با طرح شیک و خاص

همانطور که می دانید پله ارتباطی بین طبقات ساختمان می باشد که  افرادی زیادی در طول روز از آن استفاده می کنند و  نرده ها از مهم ترین اجزای پله ها می باشند که استفاده از آن در پله های اکثر منازل ایرانی دیده می شود و در طرح های مختلفی هستند که دکوراسیون منازل را زیباتر می کنند.

هدف اصلی گذاشتن نرده در پله ها به وجود آمدن امنیت است و در واقع امروزه علاوه بر اینکه نرده به عنوان یک وسیله حفاظتی به شمار می روند، در حقیقت نوعی دکوراسیون هم هستند که تاثیر زیادی در جذابیت و زیبایی پله ها دارد و دارای انواع مختلفی از جمله : چوبی، شیشه ای، استیل و آلومینومی هستند که بسته به سلیقه تان می توانید مدل خاصی از آن را انتخاب کنید.

انواع نرده پله

امروزه استفاده از نرده پله باعث جذابیت دکوراسیون داخلی منزل می شود از این  رو، به منظور انتخاب و نصب حفاظ پله باید به طرح آن و همچنین جنس آن توجه خاصی داشته باشید، در ادامه مطلب جدیدترین نرده پله را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد، بنابراین اگر شما عزیزان نیز به دنبال مدل های شیک و جذاب از نرده پله ها هستند بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

جدیدترین مدل های نرده پلکانحفاظ پله با طرح جذابنرده پله با مدل های شیکمدل های شیک حفاظ پله مدل نرده پله مناسب ساختمان های شیکمدل نرده راه پله با طرح شیکحفاظ پله شیک و زیبامدل نرده پله زیباجدیدترین مدل نرده راه پلهشیک ترین مدل نرده راه پلهنرده پلکان بسیار زیبا و شیکزیبایی منزل با شیک ترین نرده هامدل شیک نرده پله نرده پله با طرح زیبا

نرده پله با طرح زیبا

هر یک از مدل های ارائه شده در این مقاله می توانند مدل نرده پله مناسب و ایده آل شما باشند و با الگوبرداری از آنها می توانید بهترین انتخاب را برای منزل و یا محل کار خود داشته باشید. به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم در صورت تمایل به آشنایی با دیگر مدل ها و طرح های جدید و زیبا می توانید بر روی راه پله کیک نمایید و از دیگر مطالب مرتبط دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *