دسته ها
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

گوشی ۵G ال جی ماه آینده با اسنپدراگون ۸۵۵ عرضه می گردد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۸ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

طبق شایعات اسمارت فون مجهز به فناوری ۵G ال جی در ماه آینده با تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ عرضه می گردد. برای اطلاع از سایر جزئیات همراه ما باشید. 

شرکت ال جی حدود ۵ ماه قبل از اسمارت فون ۵G خود خبر داد. احتمالاً محصول جدید ال جی در کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۹ معرفی و عرضه خواهد شد.

اسمارت فون تولیدی سامسونگ با تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۵۵ عرضه می شود. این اسنپدراگون کیفیت کارکردی دستگاه تلفن را حدود ۴۵ درصد بیشتر خواهد کرد.

ال جی خبر داده که در این گوشی از باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره مند می شود. ال جی در این گوشی ظرفیت باتری را نسبت به باتری های ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی در وی ۴۰ تین کیو در حد ۲۰ درصد بیشتر کرده است.

گوشی 5G ال جی

درجه حرارت دستگاه از دیگر مشخصات خاص گوشی عرضه شده می باشد. اسمارت فون ال جی با محفظه بخار حدود ۲.۷ برابر بزرگ تر از لوله مربوط به انتقال گرمای موجود در ال جی وی ۴۰ تین کیو معرفی می شود. این موضوع از افزایش حرارت دستگاه تلفن جلوگیری می کند. چون استفاده از فناوری ۵G باعث بالا رفتن حرارت خواهد شد.

ال جی نظر بیش از ۱۰۰۰ مشتری را در آمریکا و کره جنوبی جویا شده و یکی از نظرات مشترک در بین کاربران و مشتریان بهره مندی از «ابزارهای چندرسانه‌ای» می باشد. فناوری ۵G در ایالات متحده و کره جنوبی اپراتور لازم برای پشتیبانی را دارا می باشد.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *