دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی بلغارستان

  • سمیه نیک فرجام
  • ۹ آبان ۱۳۹۷
  • ۰

بلغارستان از کشورهای توریستی است که برخی از گردشگران خارجی دو.ست دارند تا تجربه سفر به این کشور را داشته باشند مکان های دیدنی بلغارستان دارای جنبه فرهنگی و ارزش بالا است و شگفتی های آن توجه گردشگران را به خود جلب می کند.

بلغارستان از کشورهایی است که در اروپای شرقی واقع شده است و به دلیل کوهستانی بودن دارای رشته کوه های عظیم و مرتفع است از مهم ترین مکان های دیدنی بلغارستان و جاذبه های طبیعی آن رشته کوه های معروف بالکان، پریین و ریلا است که می تواند برای گردشگران دیدنی باشد. فرهنگ مردم این مناطق بسیار جالب است و دارای تلفیقی از فرهنگ مردم ترک و اروپا است که موجب شده تا با پیدایش سنت های مختلف این کشور دیدنی تر باشد.     چشم اندازی از بلغارستان

مکان های دیدنی بلغارستان:

بلغارستان دارای مکان های دیدنی مختلفی است و از آب و هوای خوبی برخوردار است این کشور از کشورهایی است که در فصل ای مختلف چشم اندازهای متفاوت دارد. در ادامه با برخی از جاذبه های توریستی در این کشور آشنا خواهید شد.

دیدنی های خاص بلغارستان

بانکسو:

این شهر به اسکی شهرت دارد و از مهم ترین جاذبه هایی که می توانید در این شهر پیدا کنید می توان به پیست اسکی مشهور اشاره کرد. که در کوهپایه های پریین است و در اطراف آن امکانات مناسبی مانند رستوران و کافی شاپ برای گردشگران در نظر گرفته شده است.

پیست اسکی در بلغارستان

نسه بار:

گردشگران این شهر را با بناهای تاریخی آن می شناسند و از مهم ترین مکان های گردشگری بلغارستان است که دارای چشم اندازی زیبا از سواحل رویایی است. در این شهر بنای برخی از کلیساهای قدیمی و ارزشمند باقی مانده است.

مکان های دیدنی بلغارستان

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

هفت دریاچه:

این منطقه گردشگری بر فراز کوه های ریل قرار گرفته است و در فصل تابستان دارای آب و هوا و چشم انداز بی نظیری است.

جاذبه های بی نظیر بلغارستان

صوفیه:

صوفیه از شهرهای تاریخی بلغارستان است و پایتخت مدرن و به روز این کشور محسوب می شود بافت قدیمی این شهر و معماری بی نظیر توجه هر گردشگری را به خود جلب می کند. در این شهر پارک های زیبا و موزه ها محلی برای گردشگران هستند.

جاذبه های بلغارستان

سواحل وارنا:

در شهر ساحلی وارنا می توانید از طبیعت زیبای سواحل این مناطق دیدن کنید این شهر بزرگ که در مجاورت درای سیاه قرار دارد بخش مهمی در بلغارستان است این شهر بندری به لحاظ اقتصادی و گردشگری دارای اهمیت بالایی است.

جاذبه های توریستی بلغارستان

میدان شاهزاده الکساندر باتنبرگ:

این میدان در شهر صوفیه قرار دارد و از دیگر بناهای تاریخی و مکان های دیدنی بلغارستان است در گذشته این میدان آرامگاه بوده و در حال حاضر با موزه هنر از آن یاد می شود.

دیدنی های بلغارستان

سوزوپل:

این شهر زیبا در قرن ۶ در کشور بلغارستان ساخته شده است و دارای تفریحات مختلفی از چشم اندازها تا امکانات تفریحی دارد همچنین سواحل این منطقه معروف و شناخته شده است.

جاذبه های گردشگری بلغارستان

قلعه بوروگرادچیک:

این قلعه عظیم از عجایب شناخته شده و مهم در بلغارستان است که هر گردشگری دوست دارد تا از نمای این عجایب دیدن کند.

جاذبه های بلغارستان کدام اند

مکان های دیدنی در بلغارستان بسیار فراوان است و شما می توانید با سفر به این کشور در شهرهای مختلف و تاریخی آن کشت و گزار کنید و از جاذبه های آن لذت ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *