دسته ها
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رونمایی از پیک آپ سفارشی کان دیزاین

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

پیک آپ دوکابین لندرور لیفندر با ماهیت سفارشی بودن، روند تجهیزاتی زیادی را طی کرده است. در ادامه اطلاعات کاملی درباره تجهیزات به کار رفته شده در این خودرو ارائه کرده ایم.

شرکت کان دیزاین به تازگی از پیک آپ دوکابین لندرور دیفندر رونمایی کرده است. این خود را با تزیینات چرمی در داخل و امکانات جذاب فضای بیرونی برای کاربران ارائه شده است.

شرکت چلسی تراک به تازگی تغییرات بسیار متفاوتی برای وانت پیک آپ دوکابین لندرور دیفندر ارائه کرده است. احتمالاً شکل ظاهری لندرور دیفندر برای هواداران برند تیونینگ کان دیزاین کافی نبوده و به همین علت چنین محصولی ارائه شده است.

رونمایی از پیک آپ سفارشی

رنگ انتخابی برای این خودرو، سبز آینتری است. مهم ترین تغییرات آن شامل جایگزینی سپرهای جدید، چراغ های یکپارچه با سپر و مش فولاد ضدزنگ می باشد. کان دیزاین از مجموعه جدید تغاری گلگیر عقب و جلو با سوراخ های پیچ مشخص، جلو پنجره مشبک X-Lander، پوشش چرخ یدکی چلسی تراک و دریچه های کاپوت بهره مند شده است. همچنین دارای رینگ های ۲۰ اینچی موندیال به رنگ سیاه آتش فشانی و لاستیک های ۲۷۵ میلی متری، فلپ گل و لای و کالیبر ترمز رنگی می باشد.

رونمایی از پیک آپ سفارشی

برای فضای داخلی پیک آپ لندرور کان دیزاین، چرم زیادی به کار برده شده است. همچنین در قسمت هایی از دستگیره درها، صندلی ها، روکش فرمان و قسمت جلو فرمان از چرم استفاده شده است. این پیک آپ سفارشی دارای ساعت چرچیلی قرمز، پدال های سوراخ و کفپوش پلاستیکی می باشد.

  •  آرون گروپس

کان دیزاین از بهترین شرکت ها در زمینه تیونینگ خودرو و طراحی دکوراسیون می باشد. تولید این شرکت بیشتر به خودوهای شاسی بلند محدود می گردد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *