دسته ها
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۵ نشانه یک مرد ایده‌ آل

  • زهره امامی
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰

در این بخش به بیان ویژگی یک مرد ایده آل می پردازیم تا با خواندن این مطلب هم خانم ها متوجه بشوند مردشان تا چه حدی ایده آل است و هم آقایون تلاش کنند تا به مرحله ایده آل بودن برای همسرشان برسند.

دوران نامزدی بهترین دوره برای شنلخت طرف مقابل است. شما باید در این دوره از زندگی تصمیم نهایی خود را بگیرید که آیا می توانید با فرد مورد نظر تا پایان عمر زندگی کنید یا خیر. ویژگی های مرد مناسب زندگی مشترک را در زیر خواهید خواند.

۱.مرد خوب هرگز نمی‌ گذارد فراموش کنید که چقدر عاشق‌ تان است

خانم ها به این نکته که همسرشان چگونه و چه مقدار به آن ها ابراز عشق می کند خیلی توجه می کنند. بنابراین بهتر است رفتارخاصی برای ابراز علاقه به او درنظر بگیرید. در غیر این صورت خانم دچار سردرگمی می شود که آیا همسرم مرا دوست دارد یا خیر و این ممکن است زمینه پرخاش و یا فرار وی را فراهم کند.

ویژگی های مردان ایده آل

۲.مرد خوب همیشه از همسرش حمایت می‌ کند

مرد خوب همیشه از موفقیت‌ های همسرش شاد می‌ شود و در شکست‌ ها به او دلگرمی‌ می‌ دهد. او در ادامه‌ ی تحصیل، سر کار رفتن و خیلی تصمیمات سرنوشت‌ ساز دیگر همسرش را حمایت می کند.

۳.مرد خوب الهام‌ بخش همسرش است

کسی می‌ تواند الهام‌ بخش زندگی دیگران شود که هم روی رشد و توسعه‌ی فردی خودش حسابی انرژی بگذارد و هم مشوق زندگی دیگران باشد.

۴.مرد خوب برای جلب اعتماد همسرش تلاش می‌ کند

اعتماد زیر بنای عشق و احترام است. مرد خوب کسی است که متوجه این قضیه باشد و بداند که اعتماد به‌ سادگی حاصل نمی‌ شود، بلکه باید برای به‌ دست آوردنش تلاش کند و در حفظ و صیانت از آن کوشا باشد.

  •  آرون گروپس

ویژگی های مردان ایده آل

۵.مرد خوب باعث می‌ شود که همسرش احساس زیبا بودن کند

مرد خوب برایش فرقی نمی‌کند که لباس راحتی منزل به تن دارید یا لباس مهمانی چرا که اگر واقعا عاشقانه دوست‌ تان داشته باشد همه‌ جوره به چشمش زیبا و جذاب خواهید آمد.

۶.مرد خوب در انجام کارهای جزئی کوتاهی نمی‌ کند

کارهای کوچکی مانند دریافت سفارشات پستی یا برنامه‌ریزی و خرید بلیط تئاتر شاید کارهای خیلی کوچکی به‌ نظر برسند اما هرقدر هم که ناچیز و جزئی باشند به همسرتان یادآوری می کند که شما انسان فهیم و با شعوری هستید و درک می کنید که همین جزئیات نیز برای همسرتان با ارزش هستند.

۷.مرد خوب به همسرش احساس امنیت می‌ دهد

اگر خانمی نتواند کنار همسرش امنیت و آرامش را احساس کند آن مرد هر قدر هم که نکات مثبت فراوانی داشته باشد باز هم برای یک زن جذاب نخواهد بود.

۸.مرد خوب هرگز از خط قرمزها عبور نمی‌ کند

یک مرد خوب حتی در شرایط تشنج آور مشاجرات دونفره نیز سعی می کنند نهایت احترام را رعایت کنند و روی حل مساله فکر کنند.

۹.مرد خوب نسبت به رشد و توسعه‌ ی فردی کوشاست

یک مرد خوب با دیدن برنامه های مستند، مطالعه و کسب مهارت های جدید سعی می کند همسرش را به چالش بکشد. البته ناگفته نماند این کارها را در درجه اول برای رشد فردی خود انجام می دهد.

۱۰.مرد خوب همیشه با همسرش صادق است

یک مرد خوب می داند شرط داشتن یک زندگی شاداب داشتن صداقت در زندگی زناشویی می باشد.

ویژگی های مردان ایده آل

۱۱.مرد خوب اهل عمل است

مرد خوب می داند که اگر وعده های پوچ بدهد احترامش نزد همسرش از بین خواهد رفت. وی تلاش می کند تا با عمل کردن به همسرش ادای احترام کند و در دل او برای خود جا باز کند.

۱۲.مرد خوب احساساتش را نزد همسرش بیان می‌ کند

این دسته از مردم احساساتشان را از همسرانشان  پنهان نمی کنند و اجازه نمی‌ دهند که احساساتشان روی هم تلنبار شوند و بعدها تنش و سرخوردگی ایجاد کنند.

۱۳. مرد خوب باعث می‌ شود که همسرش از بیان واقعیت واهمه نداشته باشد

یک مرد خوب طوری رفتار می کند که همسرش به راحتی بتواند در کنارش به بیان مسایل خود بپردازد و خوده واقعی اش باشد بدون ذره ای شخصیت سازی.

۱۴.مرد خوب هرگز به همسرش آسیب نمی‌ زند

یک مرد خوب نه تنها از لحاظ جسمی و روحی به همسرش آسیب نمی رساند بلکه به ذهنش خطور هم نمی کند تا دچار چنین رفتارهایی بشود.

۱۵.مرد خوب یاور سختی‌ هاست

مرد خوب کسی است که در روزهای بارانی زندگی بالای سرتان چتر بگیرد و تنهایتان نگذارد. اینکه کسی در موقع خوشی همراه‌تان باشد، کار سختی نیست.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *