دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تزیین شمع با اکلیل با انواع خلاقیت های زیبا و جالب

  • یلدا محمدی
  • ۸ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

بهترین و جالب ترین ایده ها برای تزیین شمع با اکلیل را در این مطلب معرفی می نماییم که با استفاده از این روش ها می توانید زیباتزین شمع های اکلیلی را داشته باشید و از آنها برای تزیین منزل استفاده نمایید.

تزیینات شمع با اکلیل یکی از روش های آسان و ارزان قیمت است که با استفاده از آن می توان شمع های ساده و معمولی را تبدیل به شمع های تزیینی و زیبا نمود. همانطور که می دانید برای دیزاین شمع روش های متفاوتی وجود دارد، اما استفاده از اکلیل می تواند یکی از بهترین ایده ها در این زمینه باشد و با استفاده از آن شمع های اکلیلی زیبایی داشت که در ادامه بیشتر با این روش و مدل های شمع های تزیینی با اکلیل آشنا خواهید شد.

ایده های خلاقانه برای تزیین شمع با اکلیل های رنگی و براق :

مطمئنا همه ما تعدادی شمع ساده در منزل داریم که بدون استفاده مانده است، در اینگونه مواقع می توان با استفاده از خلاقیت و ابتکار به تزیین شمع جدید پرداخت و آنها را تبدیل به شمع های تزیینی زیبایی نمود که می توانند زینت بخش منزل باشند. یکی از این روش ها که با سادگی نیز انجام می گیرد تزیین شمع با اکلیل است که به دلیل زیبایی و جذابیت، طرفداران زیادی نیز دارد. همچنین تزیین منزل با شمع های اکلیلی می تواند ایده قابل توجهی برای کسانی باشد که به تزیینات درخشان و جذاب علاقه مند هستند.

تزیین شب قلبی زیبا و جدیدتزیین شمع با اکلیل شمع آرایی با اکلیلتزیینات شمع با اکلیلشمع آرایی با اکلیل زنگیتزیین شمع با اکلیلتزیین شمع جدید و شیک

برای تزیینات روی شمع با اکلیل سطح شمع را به چسب چوب آغشته نمایید و سپس با استفاده از اکلیل با رنگ دلخواه تان، آن را پوشش دهید. توجه داشته باشید که بهتر است تا زمانی که چسب کاملا خشک نشده، از دست زدن به شمع خودداری نمایید تا اکلیل ها از سطح آن جدا نشوند.

تزیین شمع جدید و زیباتزیین شمع های اکلیلی زیبا مدل تزیین شمع با اکلیل تزیین ساده شمع با اکلیل رنگی شمع آرایی با اکلیل مدل شمع های اکلیلی جدید شمع آرایی جدید و زیبا تزیین شمع اکلیلی جدیدتزیین شمع با ایده های جدید و جالبتزیین شمع ساده با اکلیل

در صورتی که به دنبال ایجاد طرح های متنوع بر روی شمع های تزیینی خود هستید، می توانید از چسب نواری استفاده نموده و قسمت هایی از شمع را که نمی خواهید اکلیلی شود، با چسب بپوشانید و سپس اقدام به زدن چسب چوب نموده و بقیه قسمت ها را اکلیلی نمایید و بعد از خشک شدن کامل، نوار چسب ها را جدا نمایید. این روش اغلب برای تزیینات شمع هایی با ابعاد بزرگتر انجام می گیرد و زیبایی و جلوه خاصی به آنها می بخشد. در ادامه نمونه هایی از این سبک تزیینات را مشاهده می فرمایید که می توانند بهترین ایده برای شمع آرایی جدید و زیبا باشند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

تزیین شمع های اکلیلی زیباتزیین روی شمع با اکلیل مدل تزیین شمع جدیدشمع آرایی زیبا و جدیدشمع آرایی ساده و زیبا

مجموعه زیبا از تزیینات جاشمعی اکلیلی

در کنار استفاده از متریال های تزیینی همچون اکلیل، مروارید، تور و غیره جهت تزیینات انواع شمع های ساده، برای زیبای کار و دیزاین جذاب تر محیط و فضای شمع آرایی شده می توان از جاشمعی های تزئین شده با اکلیل های رنگارنگ استفاده کرد که هر یک جلوه و جذابیت خاص خودشان را دارند و این تزیینات علاقمندان به خلاقیت در خانه را بی نهایت به وجود آورند و ایده های جدیدتری از تزئین منزل را در اختیار آن ها قرار دهد.

جام ها و لیوان های شیشه ای ساده و همچنین انواع شیشه های مربا بهترین ایده برای تزیین با اکلیل می باشد و در واقع با صرف هزینه ای بسیار کم می توان جاشمعی های اکلیلی دوست داشتنی و مورد دلخواه خود را ساخت. از این رو در ادامه این بخش سعی کرده ایم مدل های بی نظیر و جذاب از انواع جاشمعی دست ساز دیزاین شده با اکلیل را در اختیار شما همراهان عزیز قرار دهیم که بدون شک این تزیینات نیز می تواند به محیط و و فضا زیبایی بخصوصی ببخشند.

تزیین جدید جاشمعی با اکلیل

تزیین خاص جاشمعی با اکلیل

تزیین ایده آل جاشمعی با اکلیل

جدیدترین تزیین شمع با اکلیل

تزیین متفاوت جاشمعی با اکلیل

تزیین جذاب جاشمعی با اکلیل

قشنگ ترین تزیین شمع با اکلیل

تزیین تماشایی جاشمعی با اکلیل

تزیین هنرمندانه جاشمعی با اکلیل

تزیین متنوع جاشمعی با اکلیل

تزیین جاشمعی اکلیلی زیبا

تزیین جاشمعی اکلیلی شیک

به روزترین تزیین شمع با اکلیل

تزیین جاشمعی اکلیلی دوست داشتنی

تزیین جاشمعی اکلیلی بی نظیر

تزیین جاشمعی اکلیلی منحصر به فرد

تزیین جاشمعی اکلیلی متفاوت

انواع تزیین جاشمعی اکلیلی

خاص ترین تزیین شمع با اکلیل

تزیین جاشمعی اکلیلی با ایده زیبا

با روش های مختلف و زیبای تزیینات شمع با اکلیل آشنا شدید، هر یک از این مدل های زیبا می توانند بهترین الگو برای تزیینات شما باشند و با ایده گرفتن از این مدل ها، زیباترین و جذاب ترین تزیینات را انجام دهید. همچنین می توانید با کلیک بر روی شمع آرایی و مراجعه به این صفحه با دیگر مطالب ارائه شده در زمینه تزیینات شمع های مختلف آشنا شده و از آنها برای دیزاین انواع شمع استفاده نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *