دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

انواع لباس مجلسی برای خانم های خوش تیپی که اضافه وزن دارند

  • ندا خوشرو
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل لباس مجلسی برای افراد چاق با طرح های کوتاه و بلند را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند.

یکی از دغدغه های بزرگ خانم ها با اندام چاق و درشت متناسب به نظر رسیدن اندام آن ها در مهمانی ها و مجالس مختلف است. امروزه مدل لباس مجلسی برای افراد چاق نیز از تنوع زیادی برخوردار است و اگر شما دارای اندامی چاق و اضافه وزن هستید می توانید با توجه به اندام خود لباس مجلسی را جهت پوشیدن انتخاب کنید که شما را لاغرتر نشان دهد.

مدل لباس مجلسی برای خانم های چاق دارای طرح های کوتاه و بلند و رنگ های متنوعی هستند و شما می توانید با کمک این مدل لباس ها شیک پوش و خوش اندام تر در مهمانی ها رسمی و غیر رسمی به نظر برسید.

مدل لباس مجلسی برای خانم ها با اندام چاق

مدل های لباس مجلسی برای افراد چاق با انواع طرح های کوتاه و بلند

تنوع در طرح ها و رنگ های لباس مجلسی زیاد است و امروزه طراحان مد و زیبایی لباس های مجلسی را برای خانم ها با فرم اندام مختلف طراحی کرده اند و شما می توانید با توجه به ویژگی های اندام خود لباس مجلسی مناسبی را برای پوشیدن در مهمانی ها و مجالس مختلف بپوشید. تصاویری از انواع مدل لباس مجلسی مخصوص افراد چاق با طرح های مختلف و زیبا را در ادامه مطلب در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از تماشای این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

لباس مجلسی بلند و کوتاه زنانه

مدل لباس مجلسی کوتاه خانم های چاق

اغلب خانم ها به پوشیدن لباس مجلسی کوتاه علاقه مند هستند. اگر شما دارای اضافه وزن هستید و تمایل دارید از لباس مجلسی های با طرح کوتاه استفاده کنید بهتر است لباس مجلسی هایی را برای پوشیدن انتخاب کنید که بلندی قد آن ها تا روی زانوهایتان است.

لباس مجلسی گیپور

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

لباس مجلسی گیپور کوتاه برای خانمهای چاق

مدل لباس مجلسی مشکی برای افراد چاق مدل لباس مجلسی گیپوردار

مدل لباس مجلسی برای خانم های چاق با رنگ مشکی

لباس مجلسی کوتاه برای افراد چاق مدل های لباس مجلسی بلند برای خانم ها با اندام چاق مدل لباس مجلسی برای افراد چاق با طرح های شیک و متنوع مد سال
خانم ها با اندام چاق است بهتر است از لباس مجلسی هایی در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده کنند که کاملا اندازه آن ها است هرگز لباس های مجلسی خیلی تنگ و یا گشاد را برای پوشیدن انتخاب نکنید زیرا این مدل لباس ها اندام شما را نامتناسب تر نشان می دهد.
بهتر است لباس مجلسی های کوتاه و بلند را با کفش های پاشنه بلند مجلسی بپوشید تا اندام شما متناسب تر و لاغرتر به نظر برسد.

مدل های زیبا و شیک لباس مجلسی مدل لباس مجلسی مشکی لباس مجلسی زنانه 2017

پیراهن مجلسی برای خانمهای چاق

مدل لباس مجلسی با طرح کوتاه برای خانمهای چاق طرح های کوتاه و بلند لباس مجلسی مدل لباس مجلسی برای افراد چاق با رنگ مشکی

لباس مجلسی برای خانم های چاق با تن پوش و برش شیک

پیراهن مجلسی برای خانمهای چاق پیراهن کوتاه مجلسی مدل لباس محلسی بنفش 2017 لباس مجلسی کوتاه و شیک

انواع مدل لباس مجلسی مخصوص خانمها با اندام چاق

model-dresses-for-obese-people-28لباس مجلسی برای خانم های چاق

مدل لباس مجلسی جدید و زیبا با طرح بلند مخصوص خانم های چاق

برش و رنگ و یقه لباس مجلسی می تواند روی اندام شما تاثیرگذار باشد. خانم ها با اندام چاق بهتر است از لباس های مجلسی با یقه هفت در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده کنند. لباس مجلسی ها با یقه بلند و اسکی اندام را چاق تر نشان می دهند بنابراین بهتر است خانم های چاق از پوشیدن این مدل لباس ها در مهمانی ها و مجالس مختلف خودداری نمایند.

مدل لباس مجلسی بلند انواع مدل لباس مجلسی برای خانمهای چاق
لباس های مجلسی با رنگ های تیره می توانند برای خانم ها با اندام چاق انتخاب ایده آل و مناسبی باشند بهتر است خانم هایی که دارای اضافه وزن هستند حتی الامکان از پوشیدن لباس مجلسی ها با رنگ روشن در مهمانی ها و مجالس خودداری کنند.

مدل لباس مجلسی بلند زنانه

مدل لباس مجلسی بلند برای خانمهای چاق

لباس مجلسی بلند و زیبا
علاوه بر طرح و رنگ لباس مجلسی باید به نوع پارچه لباس مجلسی نیز توجه کنید, لباس های مجلسی با پارچه های سفت و خشک اندام خانم هایی را که دارای اضافه وزن هستند چاق تر نشان می دهد در حالیکه لباس مجلسی ها با پارچه لطیف و نرم بهتر روی بدن می نشیند و اضافه وزن شما را در قسمت های مختلف بدن کمتر نشان می دهد.

   مدل لباس مجلسی بلند زنانه   model-dresses-for-obese-people-26

مدل لباس مجلسی بلند زیبا و شیک

model-dresses-for-obese-people-27 model-dresses-for-obese-people-29

مدلهای جدیدتری از لباسهای مجلسی برای افراد چاق

همانطور که در بالا اشاره کردیم، یکی از دغذدغه های مهم و اصلی خانوم های چاق انتخاب لباس مناسب است که اغلب خانوم ها بیشتر در این زمینه حساسیت به خرج می دهند، حال برای اینکه این افراد در جشن ها و مهمانی های مختلف خوشتیپ تر به نظر رسیده و دارای استایل جمع وجور و جذابی باشند باید، در هنگام انتخاب لباس نکات مختلفی را مورد توجه قرار دهند که در بالا با برخی از این نکات آشنا شدید، در این بخش تصاویر جدیدتری از مدل لباس های مجلسی زیبا و جدید برای افراد چاق، گلچین کرده ایم که امیدواریم بتوانید از بین آنها مدل دلخواه لباس خود که متناسب با اندام و استایل شما باشد را انتخاب نمایید.

تصاویری از لباس مجلسی برای بانوان چاق

داشتن چربی چشم و یا اصطلاحاً شکم بزرگ یکی از مشکلات اغلب افراد چاق به هنگام انتخاب لباس مجلسی دلخواه و مناسب می باشد. امروزه می توان با طراحی برخی مدلهای مختلف لباس تا حدودی مشکل این قبیل افراد را حل کرد؛ لباس هایی که در قسمت شکم دارای چروک بوده و یا جمع می شوند به منظور پنهان کردن شکم و کوچکتر نشان دادن آن عالی هستند،  همچنین لباسهایی که دارای جنس محکمی هستند، چربی های اضافی پهلو و شکم را جمع کرده و می پوشانند. حال می توانید انواع مدلهای مختلفی از این نوع لباسها که در اینجا گلچین کرده ایم, مشاهده کرده و بسته به سلیقه خود بهترین آن را انتخاب نمایید.

مدل لباس مجلسی برای بانوان چاق  مدل لباس مجلسی بانوان چاق

جدیدترین مدل لباس مجلسی بانوان چاق

انواع لباس مجلسی برای بانوان چاق

مدل جذاب لباس مجلسی برای بانوان چاق

مدل پیراهن مجلسی برای بانوان چاق

مدل لباس مجلسی کوتاه برای افراد چاق

مدل شیک لباس مجلسی برای بانوان چاق

مدل زیبای لباس مجلسی برای بانوان چاق

مدل لباس مجلسی چسبان برای افراد چاق

مدل جدید لباس مجلسی برای بانوان چاق

مدلی از لباس مجلسی برای افراد چاق

مدل پیراهن مجلسی برای افراد چاق

مدل لباس مجلسی برای چاق ها

مدل لباس مجلسی شیک برای افراد چاق

در این مطلب با انواع مدل لباس مجلسی برای افراد چاق آشنا شدید که امیدواریم با الگوبرداری از این مدل لباس ها بتوانید به طرح و مدل لباس مجلسی مورد نظر و ایده آل خود دست یابید, برای مشاهده انواع مدل لباس مجلسی زنانه کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *