دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل حنا روی دست با انواع طرح های جدید و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۵
  • ۰

طراحی با حنا روی دست از زمان های گذشته تا به امروز از سنت های قدیمی بوده است و اغلب برای جشن حنابندان از این روش برای طراحی دست عروس استفاده می کنند, در ادامه این مطلب انواع مدل حنا روی دست را مشاهده خواهید کرد.

طراحی با کمک حنا برای دست امروزه به صورت حرفه ای در بسیاری از آرایشگاه ها انجام می شود. مدل حنا برای دست طرح های ساده و پیچیده زیادی دارد و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود از انواع این طرح ها برای ایجاد کردن نقش و نگارهای زیبا برروی پوست دست استفاده کنید.

امروزه حنا در بزرگ ترین مراکز زیبایی اروپا و آمریکا به مدرن ترین مواد آرایشی تبدیل شده است اگر شما تمایل دارید که روی هر قسمت از بدن خود نقش و نگار هایی را ایجاد کنید می توانید به کمک حنا نقش و نگار های دلخواهتان را روی پوست طراحی کنید.

مدل های جدید و زیبا حنا روی دست

مدل حنا روی دست با طرح های زیبا و شیک

امروزه اغلب خانم ها تمایل دارند که از انواع مدل طراحی ناخن و طرح های خالکوبی و تاتو برای زیبایی و جذابیت بیشتر دست های خود استفاده کنند. طراحی  با کمک حنا از انواع روش های پرطرفدار و بی خطر است و شما می توانید این مدل طراحی را با کمک قلم و شابلون و یا قیف انجام دهید. در ادامه این مطلب انواع مدل های حنا برای طراحی دست با طرح های زیبا و متفاوت را مشاهده خواهید کرد.

مدل های زیبا و متنوع حنا روی دست

طرح های جدید و متفاوت حنا برای دست عروس

برخی از عروس ها تمایل دارند برای جشن عروسی شان طرح های زیبایی برای دست خود طراحی کنند که استفاده از حنا برای طراحی پوست گزینه مناسب تری نسبت به خالکوبی و تاتو برای پوست دست و بدن است. با کمک حنا می توانید انواع طرح های کلاسیک و عربی را برروی پوست بدن خود ایجاد کنید.

مدل حنا روی دست با طرح های جدید مدل های زیبا و جدید حنا روی دست مدل های جدید و زیبا حنا روی دست مدل حنا روی دست عروس با طرح های زیبا و مدرن مدل حنا روی دست با طرح های زیبا و متنوع مدل حنا روی دست با طرح های متنوع مدل های زیبا و متفاوت حنا روی دست مدل های جدید و متنوع حنا روی دستانواع مدل های حنا روی دست مدل های زیبا و جدید حنا روی دستمدل حنا روی دست عروس انواع مدل های زیبا و متنوع حنا روی دست

  •  آرون گروپس

مدل های حنا برای دست با طرح های متفاوت

طرح هایی که با کمک حنا روی پوست طراحی می شوند شبیه به خالکوبی و تاتو هستند ولی خطرات و درد های ناشی از خالکوبی و تاتو را به همراه ندارند. توجه داشته باشید نقش و نگارهایی که با کمک حنا روی پوست بدن طراحی می شوند دائمی نیستند و این طرح ها به مدت دو تا چهار هفته روی پوست می مانند.

زیباترین طرح های حنا روی دست   مدل حنا روی دست با طرح های زیبا و جدید مدل های زیبا و متفاوت حنا روی دست مدل های زیبا و متنوع حنا روی دست مدل های زیبا و متفاوت حنا روی دست انواع طرح های زیبا حنا روی دست مدل های زیبا و متفاوت حنا روی دست مدل های زیبا و جدید حنا روی دست مدل های شیک و جدید حنا روی دست انواع مدل طرح های شیک و متنوع حنا روی دست  مدل شیک و متفاوت حنا روی دست

انواع مدل حنا روی دست با طرح های زیبا و متفاوت را در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم با الگوبرداری از این مدل ها بتوانید طرح های زیبایی را روی پوست دست خود طراحی کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مطالب مد و زیبایی به بخش راهنمای مد مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *