دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی جونگ هه این و مسیر به شهرت رسیدنش

  • محدثه خاکشور
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۱
  • ۰

جونگ هه این از هنرپیشه های کره ای است که در طول فعالیت خود توانسته شهرت و محبوبیت زیادی را به دست بیاورد. در این مطلب به بیوگرافی جونگ هه این از دو بعد حرفه ای و شخصی می پردازیم.

جونگ هه این بازیگر جوان کره ای می باشد که کار هنری خود را از ۲۰۱۳ با حضور در موزیک ویدئو شروع نمود، وی به واسطه ی بازی در سریال «زمانی که تو بودی»، سریال «ماجرایی زیر باران» و سریال «دفترچه زندان» مشهور گردید. او دارای ۱۷۸ سانتی متر قد است. در این مطلب بیوگرافی جونگ هه این را به رشته تحریر در می آوریم.

آشنایی با بیوگرافی جونگ هه این

بیوگرافی جونگ هه این از آغاز تا شهرت

جونگ هه این از بازیگران کره جنوبی زاده یکم ماه آوریل سال ۱۹۸۸ مصادف (دوازدهم ماه فروردین سال ۱۳۶۷) در شهر سئول این کشور است. او تحصیلکرده رشته پخش و سرگرمی از دانشگاه پیونگ تک بوده که فعالیت خویش را در سن پانزده سالگی (۲۰۱۳) شروع نمود و در حال حاضر به شهرت و محبوبیت بالایی دست یافته است.پدر وی رییس بیمارستان است که برادری ۷ سال کوچک تر به اسم هاجون دارد.

زندگینامه جونگ هه این بازیگر مشهور و محبوب کره

بیوگرافی جونگ هه این بازیگر بااستعداد کره ای

بیوگرافی جونگ هه این از آغاز بازیگری تا شهرت

زندگینامه جونگ هه این از آغاز بازیگری تا شهرت

از رویای زیست شناس بودن تا بازیگر شدن

جونگ هه این در دوران کودکی آرزوی زیست شناس شدن داشت که به منظور محقق کردن این خواسته جهت درس خواندن در رشته زیست شناسی قدم برداشت ولی موفق نگردید و در رشته پخش و سرگرمی به دانشگاه پیونگ پیوست. در این دانشگاه در کارهای متعلق به هنرپیشگی و موسیقی حضور می یافت.

  •  آرون گروپس

او نخستین تجربه اش در بازیگری را به طور رسمی در ۲۰۱۴ با بازی در مجموعه تلویزیونی «عروس قرن» به دست آورد. وی بعدا در سریال «جوانی» بازی کرد و نیز برای مدتی کوتاه در مجموعه تلویزیونی «گابلین» مقابل دوربین رفت که بازی چشمگیر و به یاد ماندنی بود.

آشنایی با بیوگرافی جونگ هه این به همراه تصاویر

بیوگرافی جونگ هه این بازیگر محبوب کره ای

بیوگرافی جونگ هه این بازیگر مشهور کره ای

مشهور شدن

جونگ هه این در ۲۰۱۷ با نقش آفرینی در مجموعه تلویزیونی وقتی تو خواب بودی در ژانر عاشقانه -فانتزی موفق شد به اندازه زیادی مورد توجه قرار گرفته و محبوب گردد تا حدی که اسم وی در مقام اول سایت های جستجو دیده می شد.

وی سپس با ایفای نقش در سریال «کتاب بازی زندان» و در فیلم های سینمایی در ژانر تاریخی «یاداشت پرونده پادشاه» و «توطئه عصر شورش» مقام خویش را به عنوان هنرپیشه حرفه ای برقرار نمود. این بازیگر نخستین نقش اصلی خویش را در فیلم سینمایی ماجرایی زیر باران به نمایش کشید، او در این فیلم همبازی سون یه جین بود که شهرت و محبوبیت زیادی نه تنها در کشور کره جنوبی که در سطح قاره آسیا را برای او به وجود آورد. وی در فیلم سینمایی «برای عشق هماهنگ کنید» با کیم گو یون نیز همبازی بود.

در ۲۰۲۰- ۲۰۲۱ جونگ هه این در مجموعه تلویزیونی گل برفی با «کیم جیسو» هنرپیشه و خواننده از اعضای گروه بلک پینک همبازی بود، که در ۲۰۲۱ شروع به پخش نمود و هنوز چندین قسمت از این اثر از پربیننده ترین مجموعه های تلویزیونی کره ای در تمام جهان تبدیل گردید.

بیوگرافی جونگ هه این بازیگر موفق کره ای

زندگینامه جونگ هه این به همراه عکس

آشنایی با بیوگرافی جونگ هه این با عکس

نخستین حضور در فن میتینگ و موزیک ویدیو

جونگ هه این در ماه جولای سال ۲۰۱۸ نخستین فن میتینگ خویش را در سالن دانشگاه کیونگهی در شهر سئول برگزار گردید و بعدا جهت ملاقات با هواداران خود به بانکوک، تایپه، مانیل و هنگ کنگ رفت.

در ۲۰۱۳ بود که نخستین بار در موزیک ویدئویی پرطرفدار و پربیننده گروه AOA BLACK به اسم «مویا» مقابل دوربین حاضر شد.

زندگینامه جونگ هه این و نگاهی به آثار و افتخارات این بازیگر

زندگینامه جونگ هه این با عکس

زندگینامه جونگ هه این و نگاهی به آثار و افتخارات وی

از سربازی تا بازیگری

جونگ هه این در ۲۰۰۹ یعنی در سن ۲۱ سالگی عازم خدمت اجباری گردید و در ارتش رانندگی را انجام داد، او تا حدی به هنرپیشگی علاقه داشت که برای گرفتن نقش های گوناگون ۱۲ کیلو خودش را لاغر کرد. وی سریعا پس از مرخض شدن خدمت اجباری با آژانسی سرگرمی قرارداد عقد نمود و کار بازیگری خود را به صورت حرفه ای شروع کرد و مشهور گردید.

در ۲۰۲۰ جونگ هه این هنگامی که بیماری کرونا خیلی زیاد گسترش پیدا کرده بود، هزینه بالایی را موسسه مبارزه با کرونا در دگو بخشید.

گذری بر زندگینامه جونگ هه این

زندگینامه جونگ هه این و نگاهی به آثار و افتخاراتش

زندگی شخصی

این بازیگر مشهور و محبوب کره ای هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. همچنین وی با هیچ فردی دارای رابطه عاشقانه نبوده و نیست.

جانگ هه این در کنفرانسی که درباره سریال «چیزی زیر باران» اجرا گردید، اعلام نمود که نگاه نمودن به چشم های همبازی خود «سون یه جین» خیلی سخت است، زیرا سون یه جین بسیار زیبا می باشد. وی همچنین بیان کرد بی لبخند و یا نگاه به پیرامون قادر به زل زدن به چشمان همبازی خود نیست.

بعد از اتمام این مجموعه تلویزیونی شایعه های در مورد وجود رابطه عاشقانه این دو بازیگر منتشر شد، هنگامی که از سون یه جین در این باره پرسش گردید؛ او گفت از جونگ بپرسید. جونگ این گفته را تکذیب ننمود و گفت شما هیچ وقت نمی دانید در آینده چه اتفاق هایی خواهد به وقوع پیوست. هنگامی که از جونگ هه این درباره آیدل مورد علاقه اش پرسیدند, جواب او اشخاص جذاب، مهربان و پرتلاش بود.

زندگینامه جونگ هه این از آغاز بازیگری تا شهرت

زندگینامه جونگ هه این و نگاهی به آثار و افتخارات وی

زندگینامه جونگ هه این از آغاز بازیگری تا شهرت

معرفی آثار

جونگ هه این بازیگر کره ای مطرح است که در کارنامه هنری او به آثار و جوایز و افتخارات چشمگیری برمی خوریم. از جمله آنها جوایز تعالی هنرپیشه مینی سریال، محبوبیت فستیوال بکسانگ، هنرمند سال، هنرمند هالیو و غیره قال نام بردن است.

آشنایی با بیوگرافی جونگ هه این بازیگر مشهور

گذری بر زندگینامه جونگ هه این

سریال های این بازیگر

  • «عروس قرن» در سال ۲۰۱۴
  • «سه تفنگدار» در سال ۲۰۱۴
  • «خون» در سال ۲۰۱۵
  • «پاسخ ۱۹۸۸» در سال ۲۰۱۵
  • «آره، همینه که هست» در سال ۲۰۱۶
  • «گوبلین» در سال ۲۰۱۶
  • «نور شب» در سال ۲۰۱۶
  • «وقتی تو خواب بودی» در سال ۲۰۱۶
  • «دفترچه زندان» در سال ۲۰۱۷
  • «چیزی در باران» در سال ۲۰۱۸
  • «یک شب بهاری» در سال ۲۰۱۹
  • «بخشی از ذهن تو» در سال ۲۰۲۰

فیلم های سینمایی این بازیگر

  • «جوانی» در سال ۲۰۱۴
  • «Salut D’ Amour» در سال ۲۰۱۵
  • «ماه سئول» در سال ۲۰۱۶
  • «منشی فرمانروا» در سال ۲۰۱۷
  • «توطئه:عصر شورش یا عصر خون» در ۲۰۱۷
  • «هیونگ بو: انقلابی» در سال ۲۰۱۸
  • «برای عشق هماهنگ کنید» در سال ۲۰۱۹
  • «استارت آپ» در سال ۲۰۱۹

برنامه تلویزیونی این بازیگر

  • «گزارش سفر جونگ هه این» در سالهای ۲۰۱۹-۲۰۲۰

زندگینامه جونگ هه این +عکس های جالب وی

آشنایی با زندگینامه جونگ هه این هنرپیشه مشهور

زندگینامه جونگ هه این و نگاهی به آثار و افتخارات وی

در این مطلب شما عزیزان همراه را با بیوگرافی جونگ هه این آشنا کردیم، امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشد. همچنین رد صورت تمایل با آشنایی و شناخت دیگر بازیگران کره ای از جمله پارک هیونگ شیک و دیلان وانگ بر روی لینک ها کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *