دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

آشنایی با بازیگران سریال ترکی تردید و بیوگرافی آن ها

  • محدثه خاکشور
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب بازیگران سریال تردید را معرفی می کنیم. این معرفی به صورت ارائه مختصر بیوگرافی همراه عکس می باشد.

تردید نام یکی از سریال های ترکی محبوب محصول سال ۲۰۱۹ است که با اسم هرجایی نیز شناخته می شود. این سریال دارای ژانر درام عاشقانه و ساخته شده در ۳ فصل می باشد نخستین قسمت آن در پانزدهم ماه مارس سال ۲۰۱۹ پخش گردید. تردبد راوی داستانی عاشقانه است که در آن بازیگران مطرحی همچون آکین آکینوزو، ابرو شاهین، سرهات توتوملوئر، آیدا آکسل، ایلای ارکوک، احمد تانسو تاشانلار، اویا اونوستاشی ایفای نقش می کنند. در این مطلب به معرفی بازیگران سریال تردید و آشنایی شما با آنها می پردازیم.

معرفی بازیگران سریال تردید

بازیگران سریال تردید سریال پربیننده ترکی

تردید از جمله سریال های پرمخاطب ترکی است که موفق شده برنده جوایز بسیاری شود، کارگردان این اثر «جم کارجی» بوده و به قلم نوسیندگان «فرایه شاهین» و «تزجان» نوشته شده است. سریال تردید داستان عشقی پیچیده و ازدواجی اجباری را به تصویر می کشد. میران با بازیگری آکین آکینوزو، به عنوان یک تاجر پس از ارتباط و معاشرت با خانواده «شادوغلوها» بالاخره از نوه نصوح شادوغلو مجید سونکان به اسم ریان با بازیگری ابروشاهین خواستگاری می نماید. اما چون ریان نوه تنی او نمی باشد، و همچنین خوب بودن میران به عنوان یک خواستگار، نصوح تصمیم می گیرد نوه تنی خود به اسم یارن با بازیگری ایلای ارکوک را به وی بدهد. و ماجرا تازه شروع می شود.

مرور خلاصه داستان سریال تردید به همراه بیوگرافی بازیگرها

آکین آکینوزو

آکین آکینوزو بازیگر نقش میران در سریال تردید زاده بیست و دوم ۱۹۹۰ در آنکارا فارغ التحصیل کارشناسی ریاضی است که به طور حدی هنرپیشگی را از ۲۰۱۴ با بازی در فیلم سینمایی «عزرائیل» آغاز نمود.

آشنایی با بازیگران تردید یا همان هرجایی

  •  آرون گروپس

ابرو شاهین

خانم بازیگر در سریال تردید نقش ریان را ایفا می کند، او زاده هجدهم ماه می سال ۱۹۹۴ در کشور ترکیه است. او فارغ التحصیل کارشناسی علوم ورزشی بوده که در سال ۲۰۱۵ فعالیت هنری خود را ابتدا به عنوان مدل و سپس سال بعد با بازی در فیلم سینمایی «عشق پول» به عنوان هنرپیشه ادامه داد.

گذری بر بازیگران مجموعه تلویزیونی تردید

گلچین سانتیرچی اوغلو

گلچین بازیگر نقش سلطان در سریال تردید یا همان هرجایی می باشد، او زاده ۱۹۹۷ در شهر ازمیر است که فارغ التحصیل هنرهای نمایشی بوده و فعالیت خود را به عنوان بازیگر از ۲۰۰۵ آغاز نمود.

مرور خلاصه داستان سریال تردید به همراه بیوگرافی بازیگرها

سرهات نوتوملوئر

سرهات یکی دیگر از بازیگران سریال تردید با نقش هازار است که در بیست و نهم ماه ژوئن سال ۱۹۷۲ در اسکیشهر، فارغ التحصیل رشته تئاتر با رفتن به روی صحنه نمایش در ۱۹۹۵ بازیگری خود را آغاز نمود، سپس در ۲۰۰۸ مقابل دوربین قرار گرفت.

بازیگران سریال تردید به همراه عکس

ایلای ارکوک

ایلای ارکوک بازیگر نقش یارن در سریال تردید، زاده یکم ماه اکتبر در استانبول است که فارغ التحصیل رشته تئاتر می باشد. او اولین تجربه بازیگری خود را به عنوان بازیگر در ۲۰۱۳ با قرار گرفتن جلوی دوربین تلویزیون به دست آورد.

معرفی بازیگران سریال تردید سرال ترکی محبوب

مجید سونکان

از دیگر بازیگران سریال تردید می توان به مجید سونکان اشاره داشت که ایفای نقش «نصوح شادوغلو» را بر عهده دارد. سونکان زاده سال ۱۹۵۳ در شهر ازمیر و فارغ التحصیل رشته تئاتر از هنرهای زیبا است. او فعالیت هنری خود را با رفتن به روی صحنه تئاتر در سال ۱۹۷۸ آغاز نمود، اما در ۱۹۸۳ تجربه قرار گرفتن مقابل دوربین را نیز به دست آورد و فعالیتش را ادامه داد.

معرفی بازیگران سریال تردید با عکس و بیوگرافی

اویا اونوستاسی

این بازیگر زاده سال ۱۹۹۸ در استانبول، فارغ التحصیل موسیقی (شاخه فلوت) است. او در ۲۰۱۰ برای اولین بار به دنیای بازیگری قدم گذاشت. او در تردید نقش گونول اسلان بی را ایفا می کند.

گذری بر بازیگران مجموعه تلویزیونی تردید

ابرار الیا دمیربیلک

ابرار زاده سی ام ماه سپتامبر سال ۲۰۱۳ در استانبول است که وقتی تنها ۳ ماهه بود، قدم در عرصه بازیگری گذاشت. او غیر از فعالیت در زمینه هنرپیشگی در بخش تبلیغات تلویزیونی نیز فعالیت می کند. او در این سریال با نقش گول شادوغلو جلوی دوربین می رود.

آشنایی با بازیگران تردید یا همان هرجایی

احمد تانسو تاشانلار

احمد تانسو تاشانلار با نقش عازات در سریال تردید مقابل دوربین می رود. او زاده سی و یکم ماه می سال ۱۹۸۴ در آنکارا و فارغ التحصیل رشته تئاتر است. وی در ۲۰۰۸ فعالیت هنری خود را با پیوستن به قاب تلویزیون شروع نمود.

بازیگران سریال تردید به همراه عکس

آیدا آکسل

آیدا آکسل بازیگر نقش عزیزه در سی و یکم ماه اکتبر سال ۱۹۶۲ در استانبول به دنیا آمد، او فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه معمار سینان است که نخست با گویندگی تبلیغات قدم در عرصه هنر گذاشت و سپس برای ۱۵ سال به فعالیت در تئاتر مشغول شد، در نهایت در سال ۱۹۹۸ تجربه قرار گرفتن مقابل دوربین را کسب نمود.

بازیگران سریال تردید + عکس

سردار اوزر

یکی دیگر از بازیگران سریال تردید سردار اوزر است که با نقش جهان مقابل دوربین حاضر می شود. او زاده بیست و یکم ماه ژانویه سال ۱۹۸۰ در استانبول می باشد که فارغ التحصیل رشته مدیریت هتل از آمریکا است. وی نخستین تجربه بازیگری اش را با حضور در تلویزیون به دست آورد.

آشنایی با هنرپیشگان سریال تردید

گوگان یاووز

از دیگر بازیگران سریال تردید گوگان یاووز است که بازیگر نقش رضا دمیر می باشد، یاووز زاده بیست و پنجم ماه اکتبر سال ۱۹۷۸ است که پس از حضور در تئاتر نخستین بار در سریال تردید مقابل دوربین رفت و تجربه بازیگری در تلویزیون را نیز به دست آورد. او علاوه بر بازیگری نویسنده و شاعری مطرح نیز می باشد.

آیدان تاش

آیدان تاش بازیگر ترکی زاده سال ۱۹۸۲، فارغ التحصیل رشته اقتصاد از دانشگاه فنی کاردانیز است که در ۱۹۹۵ به روی صحنه نمایش رفت. او در ۲۰۰۵ برای اولین بار جلوی دوربین قرار گرفت. وی در تردید نقش شهریار را ایفا می کند.

آشنایی با هنرپیشگان سریال تردید

سارپ ایکیلر

سارپ ایکیلر بازیگر نقش جنر در تردید است که این حضور او نخستین تجربه بازیگری وی محسوب می شود. او زاده سال ۱۹۹۷ در استانبول ترکیه و فارغ التحصیل رشته رادیو و تلویزیون است.

گذری بر بازیگران مجموعه تلویزیونی تردید

گلچین هاتیهان

این هنرپیشه ترکیه ای نقش خندان را در سریال تردید ایفا می نماید، او زاده بیست و یکم ماه دسامبر در سال ۱۹۷۲ در استانبول و فارغ التحصیل رشته تئاتر است. وی پس از ده سال سکونت در کشور آمریکا در ۲۰۰۴ به زادگاهش بازگشته و شروع به فعالیت هنرپیشگی نمود.

مرور خلاصه داستان سریال تردید به همراه بیوگرافی بازیگرها

فریده چتین

فریده چتین ایفاکننده نقش زهرای سریال تردید، در هفتم ماه اکتبر سال ۱۹۸۱ به دنیا آمده است.

آشنایی با بازیگران تردید یا همان هرجایی

جاهد گوگ

فارغ التحصیل رشته اقتصاد است. او در ۲۰۰۸ در فیلم سینمایی «طوفان» بازی کرد و به این صورت قدم در عرصه بازیگری نهاد. او زاده هفتم ماه اکتبر سال ۱۹۸۱ است که در تردید نقش فرات را برعهده دارد.

معرفی بازیگران سریال تردید

گونش حیات

گونش حیات بازیگر نقش اسما در سریال تردید و یا هرجایی است که زاده سال ۱۹۶۴ در آنکارا، فارغ التحصیل رشته بازیگری بوده و پس از سالها نقش آفرینی در عرصه تئاتر در ۲۰۰۷ مقابل دوربین قرار گرفت.

آشنایی با بازیگران تردید یا همان هرجایی

دیگر بازیگران

  • اینجه شن در نقش «نگار»
  • ایلم تانریور در نقش «کریمان»
  • ادا الیف باشلما شده در نقش «الیف»
  • آصلی سمت در نقش «ملیکه آش توتان»
  • دویگو یتیش در نقش «الیف»
  • آیدان برهان در نقش «حانیف»

گذری بر بازیگران مجموعه تلویزیونی تردید

در این مطلب به آشنایی شما با سریال تردید و بازیگران سریال تردید پرداختیم. امیدواریم از مطالعه و مشاهده عکس های این هنرمندان نهایت لدت و استفاده را برده باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *