دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

طرز تهیه نوشیدنی ثعلب با طعم فوق العاده

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
  • ۰

طرز تهیه نوشیدنی ثعلب مجلسی که در این بخش قرار داده شده است، بسیار ساده می باشد. این نوشیدنی فوق العاده خوشمزه و با عطر است. این نوشیدنی در ترکیه معروف می باشد.

نوشیدنی ثعلب یک نوشیدنی فوق خوشمزه با طعم بسیار عالی است که شما را به حوالی ترکیه می برد. شما می توانید در این بخش با بهترین طرز تهیه نوشیدنی ثعلب آشنا شوید. این نوشیدنی طعم منحصر به فردی داشته و یک نوشیدنی مناسب برای پذیرایی در مهمانی های شما خواهد بود.

برای داشتن نوشیدنی های فوق العاده خوشمزه و متنوع کافی است در آرگا همراه ما باشید. شما می توانید در آرگا با طرز تهیه چای انگلیسی و لاته دارچین آشنا شوید. این نوشیدنی ها مجلسی و بی نظیر هستند.

نوشیدنی ثعلب خوشمزه

مواد اولیه:

  • یک قاشق غذاخوری پودر ثعلب
  • یک لیتر شیر
  • یک و نیم قاشق غذاخوری شکر
  • دارچین مقداری برای تزیین

طرز تهیه نوشیدنی ثعلب:

برای داشتن این نوشیدنی بی نظیر و فوق العاده باید ابتدا شیر را درون یک شیرجوش بریزید. شیر را روی حرارت متوسط قرار داده و زمان دهید تا بجوشد. بعد از اینکه شیر به جوش امد، زیر شعله را کم کرده و زمان دهید تا شیر مقداری دیگر هم قل بزند.

شیوه تهیه نوشیدنی ثعلب

درون یک کاسه کوچک مقداری پودر ثعلب را به همراه شکر مخلوط نمایید. ۲ تا ۳ قاشق غذاخوری هم شیر به آن اضافه کرده و خوب مواد را هم زده تا ثعلب و شکر با یکدیگر مخلوط شوند. شیر باید رقیق شده باشد و بهتر است از شیر داغ استفاده کنید.

مخلوط کردن ثعلب و شکر موجب شده تا ترکیب لیطف تری در این چای حس کنید و دیگر ثعلب ها در این نوشیدنی سفت و گلوله ای نمی شوند. بنابراین پیش از افزودن مواد حتما از این شیوه استفاده نمایید. بعد از اینکه شیر به جوش آمد، مواد ترکیب شده را به ان اضافه نمایید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

نوشیدنی را به مدت ۱۵ دقیقه روی حرارت ملایم قرار دهید و به آرامی آن را هم بزنید. شما می توانید این نوشیدنی را مزه کرده و زمانی که شیرینی آن را حس کردید یعنی نوشیدنی شما آماده است. شما در صورت دلخواه می توانید شکر را در این نوشیدنی هم تغییر دهید.

طرز تهیه نوشیدنی ثعلب

طرز تهیه نوشیدنی ثعلب بسیار ساده است و شما می توانید در این بخش با روش تهیه ساده ای از این نوشیدنی هم آشنا شوید. شما برای این نوشیدنی می توانید از مقداری دارچین یا در صورت دلخواه مقداری پودر کاکائو هم استفاده کنید. طعم این نوشیدنی با افزودن مقداری گلاب مانند بستنی شده و ویژه تر می شود.

این نوشیدنی غلیظ بوده و در برخی از موارد نیز برخی آن را رقیق تر سرو می کنند. هر چه نوشیدنی بیشتر روی حرارت بجوشد، غلظت این نوشیدنی هم بیشتر خواهد شد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *