دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آشنایی با غار آبی کرواسی و زیبایی های آن

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
  • ۰

غار آبی کرواسی یکی از شگفتی های بی نظیر و دیدنی در این منطقه است. این غار ویژگی های منحصر به فردی داشته و اهمیت بسیار زیادی هم برای گردشگران دارد.

یکی از شگفت انگیزترین غارهای آبی دنیا را غار آبی کرواسی می دانند. این غار دیدنی در جزیره کوچک بایسیوو واقع شده است و زیبایی های منحصر به فردی برای علاقه مندان دارد. در این بخش با دیدنی های این غار بیشتر آشنا می شوید.

دیدنی غار آبی

معرفی غار آبی کرواسی:

رنگ این غار که مشاهده می کنید به دلیل وجود برخی از املاح معدنی است که با ارگانیسم هایی پوشاننده دیواره های غار می باشند. این غار ویژگی های منصحر به فردی داشته و از جذابیت های فوق العاده ای بهر مند می باشد. این غار امروزه یکی از مکان دیدنی های کرواسی است.

غار فیروزه ای کرواسی

یکی از ویژگی های مهمی که موجب شده تا شما گردشگران سری به زیبایی های این غار بزنید، بکر بودن و دست نیافتنی بودن این غار می باشد. در سفر به این ناحیه هیجان زیادی را تجربه می کنید. آشنایی با جاذبه های مختلفی که در این ناحیه وجود دارند هم از سوی دیگری می تواند، توجه گردشگران را جلب کند.

معرفی غار آبی

امکانات غار:

برای اینکه از دیدنی های ویژه غار آبی کرواسی بیشتر دید کنید باید یک قایق داشته باشید. شما می توانید، قایق ها را از لب سواحل اجاره کنید و به درون غار رفته و سری به آن بزنید. بهتر است برای سفر به درون این غار یک گروه باشید تا به یکدیگر در طی مسیر کمک کنید.

  •  آرون گروپس

غار آبی کرواسی

با ورود به این غار دیواره ها بیش از هر چیز دیگری جلب توجه می کنند. بخش هایی از درون این غار هم روشن بوده که شما می توانید، بهتر از آن بازدید کنید. در این غار دیواره های محکمی وجود داشته و که ساختار و شکل متفاوتی به خود دارند.

دیدنی های کرواسی:

کرواسی یک کشور با جاذبه های گردشگری منحصر به فرد بوده که شما امکان بازدید از قسمت های مختلف آن را خواهید داشت. این جزیره دست نیافتنی نیز یکی از جاذبه های بکر و ویژه در  این ناحیه به شمار می آید که شما علاقه مندان از دیدن آن ها لذت خواهید برد.

دیدنی های کرواسی

کاخ دیوکتیان که یکی از مجموعه جاذبه های تاریخی و قدیمی در این کشور می باشد، زیبایی های زیادی دارد. این کاخ در شهر اسپلیت واقع شده است. شهر هوار نیز شهری الماسی بوده که جاذبه های بی شماری دارد. از دیگر دیدنی های کرواسی می توان به دریاچه و پارک پلیتویک اشاره کرد. شما می توانید در لینک با پارک ملی پلیتویک بیشتر آشنا شوید.

منطقه بالا شهر زاگرب نیز یکی دیگر از نواحی معروف بوده که شما می توانید از زیبایی های آن بیشتر لذت ببرید. این نواحی گردشگری ویژگی های زیادی داشته و از اهمیت زیادی نیز برخوردار می باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *