دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معرفی بازیگران فیلم علفزار به همراه بیوگرافی و عکس

  • محدثه خاکشور
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۱
  • ۰

فیلم علفزار محصول سال ۱۴۰۰ سینمای ایران به موضوعی متفاوت در ژانر جنایی می پردازد. در این فیلم سینمایی بازیگران مطرح و غیر مطرحی ایفای نقش می کنند، که در این مطلب به معرفی آنان به همراه بیوگرافی و عکس می پردازیم.

فیلم سینمایی علفزار در مورد تجاوزی گروهی می باشد که در این پرونده ۶ مرد به یک مهمانی خانوادگی رفته غیر قانونی در باغ رفته و بعد از زندانی نمودن مردها به زن ها تجاوز می نمایند. به خاطر اینکه از اعضای خانواده شهردار تهران در پرونده حاضر بودند؛ دادستان بسیار سعی نمود تا از رسیدگی به پرونده صرفنظر کرده و پرونده را مختومه اعلام نماید. بعد از کمی دادستان به علت ساخت و پاخت با شهرداری پس از پیگرد قانونی از مقامش عزل گردید. در این مطلب شما را با بازیگران فیلم علفزار آشنا می کنیم.

گذری بر خلاصه و بازیگران فیلم علفزار

نگاهی به بازیگران فیلم علفزار

علفزار یک فیلم جنایی محصول سال ۱۴۰۰ ایران است که کاظم دانش کارگردان و نویسنده آن بوده و بهرام رادان نیز تهیه کننده آن می باشد. فیلم سینمایی علفزار علاوه بر حضور در بخش سودای سیمرغ چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر در چند رشته کاندید گردیده و در نهایت ۴ جایزه برترین صداگذاری، برترین نقش مکمل زن، برترین تدوین و برترین فیلمنامه گردید. فیلم علفزار پس از فیلم موقعیت مهدی با کاندید شدن در سیزده رشته زیادترین نامزدی در این دوره فستیوال فیلم فجر را داشته است. فیلم سینمایی علفزار در جدول رده بندی نشریه فیلم که هر سال پس از اتمام جشنواره فیلم فجر اجرا می گردد، بعنوان برترین فیلم انتخاب شد.

آشنایی با نقش آفرینان فیلم علفزار

پژمان جمشیدی

آقای جمشیدی سابقا که فوتبالیست بود در تیم های باشگاهی همچون پاس تهران، سایپا، پرسپولیس، فولاد خوزستان و نیز استیل آذین و تیم ملی بازی نموده است. پژمان جمشیدی که چند سالی است به دنیای بازیگری قدم گذاشته از جمله فعال و پولسازترین هنرپیشگان سینمای کشورمان اخیرا محسوب می شود. وی ابتدا در سال ۹۰ در بخشی از سریال ساختمان پزشکان و بعد در سال ۹۲ در سریال پژمان در نقش اصلی ایفای نقش نمود که نخستین تجربه بازیگری او به شمار می روند.

پژمان جمشیدی جهت بازی در فیلم های سینمایی شیشلیک، سوء تفاهم و علفزار کاندید کسب جایزه سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر گردیده است. همچنین وی در سریال زیرحاکی ایفای نقش نمود که موفق به دریافت تندیس جشن حافظ برترین بازیگر مرد کمدی در تلویزیون شد. این هنرپیشه در چهل و یکمین فستیوال فیلم فجر سال ۱۴۰۱ جهت نقش آفرینی در نقش مکمل فیلم سینمایی یادگار جنوب در فستیوال فجر کاندید گردید و موفق به دریافت دیپلم افتخار این جشنواره گردید.

آشنایی با هنرپیشگان فیلم علفزار

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

سارا بهرامی

سارا بهرامی متولد دوم بهمن سال ۶۱ است که شهرتش را مدیون بازی در سریال پروانه می باشد. او به خاطر نقش آفرینی در نقش مکمل فیلم سینمایی «خانه ای در خیابان چهل و یکم» کاندید جایزه حافظ گردید. سارا بهرامی همچنین به خاطر نقش آفرینی در نقش اصلی دارکوب توانست سیمرغ بلورین برترین بازیگر زن را به دست بیاورد. وی از همان موقع جهت بازی در فیلم ایتالیا ایتالیا و نیز فیلم علفزار کاندیدای سیمزغ بلورین گردید. او فارغ التحصیل رشته تئاتر می باشد که وقتی ۹ سال داشت در کلاس های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به بازیگری روی آورد. وی سابقه بازی در نمایش های متولد ۱۳۶۱، هم هوایی، راهزنان، مخمصه و اگر .. را دارد، و در سال ۹۲ جهت ایفای نقش در سریال پروانه مشهور شد. او با بازی در فیلم ایرانی -فرانسوی تهرون در سال ۸۸ نخستین تجربه بازیگری خود را به دست آورد.

معرفی بازیگران فیلم علفزار

ترلان پروانه

ترلان پروانه بازیگر جوان و بااستعداد کشورمان متولد هجدهم تیرماه سال ۷۷ و یکی از هنرپیشگان فیلم علفزار می باشد. ویدر جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان برای نقش آفرینی در فیلم سینمایی آهوی پیشونی سفید در سال ۹۱ موفق به کسب پروانه زرین برترین بازیگر دختر گردید.

بازیگران فیلم علف زار با بیوگرافی

ستاره پسیانی

خانم پسیانی یکی از بازیگران فیلم علفزار و همچنین یکی از بازیگران فیلم دوزیست می باشد. او به عنوان هنرپیشه در عرصه های مختلف تئاتر، تلویزیون و سینما فعالیت دارد که در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت افتخار برترین بازیگر نقش اول زن به خاطر فیلم سینمایی یدو گردید. وی دختر فاطمه نقوی و آتیلا پسیانی هنرپیشگان ایرانی است. همچنین او نوه جمیله شیخی می باشد.

مروری بر خلاصه و بازیگران فیلم علفزار

رویا جاوید نیا

این هنرمند زاده دهم مرداد ماه سال ۱۳۴۴ در تهران هنرپیشه می باشد. او کارشناسی رشته هنرهای تجسمی (سفالگری) است که وقتی ۴۱ ساله بود قدم به دنیای بازیگری نهاد و بازی خود را با رفتن به جلوی دوربین سینما آغاز نمود. پس از سینما به قاب تلویزیون پیوست و البته فعالیتی موفق داشته است.

معرفی بازیگران فیلم علفزار

مائده طهماسبی

مائده طهماسبی در نوزدهم ماه تیر سال ۱۳۳۶ در بابل به دنیا آمده است، او هنرپیشه تئاتر، تلویزیون و سینما می باشد که علاوه بر بازیگری به عنوان کارگردان تئاتر، مترجمی و نیز تهیه کننده نیز فعالیت می کند. وی فوق لیسانس رشته خبرنگاری با گرایش تئاتر و علوم سیاسی می باشد که در سال در سال ۷۷ با فرهاد آئیش همسر خود به کشور ایران بازگشت و نمایش گزارش به آکادمی کارگردانی کرد و کار هنری خود را شروع نمود. نخستین تجربه بازی طهماسبی در سینما، حضور در فیلم دایره است.

بازیگرهای فیلم سینمایی علفزار به همراه عکس

صدف اسپبدی

صدف اسپهبدی هنرپیشه کشورمان متولد پانزدهم بهمن ماه سال ۷۲ در ساری می باشد، وی کار هنری خویش را در سال ۹۶ با نقش آفرینی در فیلم کوتاه راحانا شروع و کمی بعد در سریال «سفر در خانه» نیز مقابل دوربین رفت. وی یکی از بازیگران فیلم علفزار است که نقش یک زن معتاد را ایفا کرده که به خاطر موفق به دریافت سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر گردید. این هنرپیشه مجری برنامه «همیشه خونه» از شبکه آموزش به همراه فرهاد جم نیز بوده است.

آشنایی با نقش آفرینان فیلم علفزار

فرخ نعمتی

بازیگر دهه سی کشورمان فرخ نعمتی در عرصه های مختلف تئاتر، تلویزیون و سینما نقش آفرینی کرده است، او با بازی در فیلم در زائر خلف مقابل دوربین سینما رفته و بازیگری خود را شروع نمود. او با سهیلا رضوی هنرپیشع ایرانی ازدواج کرده و کارشناسی مدیریت اقتصادی دارد.

بازیگرهای فیلم سینمایی علفزار به همراه عکس

دیگر بازیگران فیلم علفزار

عرفان ناصری، بنیامین نوروزی، یسنا میرطهماسب، مهدی زمین پرداز، الهه اذکاری، ستایش رجایی نیا، محمد معتضدی، متین حیدری نیا، آدرینا توشه، سپهر گندمی، ارشیا توکلی، مهران امام بخش، علی امیر خلیلی، رزاق رادان، محمد مهدی احدی، بنیامین نوروزی اشاره داشت.

بازیگران فیلم علف زار با بیوگرافی

فیلم سینمایی علفزار یکی از فیلم های سینمای ایران محصول سال ۱۳۹۸ است که در مطلب به پایان رسیده به معرفی بازیگران آن پرداختیم. امیدواریم مورد توجه شما واقع شده باشد. همچنین در صورت تمایل برای آشنایی با بازیگران فیلم بخارست و بازیگران سریال سرگیجه می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *