دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب کاشی و سرامیک در حالات مختلف

  • سمیه نیک فرجام
  • ۹ اسفند ۱۴۰۱
  • ۰

تعبیر خواب کاشی بسیار خوب است. اگر در خواب دیدید که کاشی به شنما می دهند، یعنی ارثی به شمار می رسد. این خواب تعبیرهای گوناگون دیگری دارد.

اگر در خواب ببینید که در حال خرید کاشی هستید، نشانه خوبی بوده و بسیار خوشحال می شوید. به طور کلی تعبیر خواب کاشی خوب و نیکو است و از دیدگاه معبران مختلفی نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

معنی کاشی در خواب

تعبیر خواب کاشی:

تعبیر این خواب نشان دهنده استقامت و سرسختی می باشد. خواب کاشی نشان دهنده انعطاف پذیری شما است. این خواب نشان می دهد که شما در مقابل افکار و ایده های خود بسیار انعطاف پذیر می باشید. در ادامه نیز با دیدگاه های بیشتری در این باره آشنا می شوید. شما در آرگا می توانید با تعبیر خواب رطوبت هم آشنا شوید.

 

منوچهر مطیعی:

این معبر بزرگ می گوید، دیدن کاشی در خواب بسیار خوب است. ین خواب ها باید به فال نیک گرفته شوند. این خواب در واقع به مقاومت فرد می افزاید. اگر در خواب ببینید که تعدادی کاشی در زیر بغل خود دارید و نمی توانید، تعادل آن را حفظ کنید، نشان دهنده مالی است که توانایی نگهداری آن را ندارید.

تعبیر خواب کاشی

اگر فردی در خواب ببیند که تعداد زیادی کاشی به شما می دهد، نشان دهنده ارثی بوده که به شما می رسد. اگر در عالم خواب دیدید که کاشی های کهنه روی دیوار کنده شده اند، نشان دهنده کمی بد است ولی اگر کاشی ها سالم و نو باشد، نشان دهنده سودی بالا است.

  •  آرون گروپس

اگر در خواب خود دیدید که کاشی های کنده شده اند و شما کاشی جدیدی جای آن می گذارید، یعنی تاون چیزی را می دهید. اگر دیدید که یک کاشی ناهماهنگ یا با رنگ دیگر جای ان قرار می دهید، یعنی دچار زیان مالی می شوید یا در زمینه مالی به شما تهمتی دروغ می زنند.

کارل یونگ:

او درباره تعبیر خواب کاشی می گوید، دیدن خواب کاشی نشان دهنده افراد محدودی است که در ذهن شما می گذرند. تعبیر دیگری که از این خواب برداشت می شود، نشان دهنده کسالت آور شدن زندگی شما است. این خواب می گوید باید در زندگی خود کمی تغییر ایجاد کنید.

مفهوم کاشی در خواب

معنی خواب کاشی:

تعبیر این خواب با توجه به نشانه های مختلف تعبیر می شود. مثلا دیدن کاشی های کف اتاق نشان دهنده تفریحات یکنواخت بوده همچنین نشان می دهد که شما روی اصول خانه خود پیایند و مقررای هستید.

تعبیر کاشی های روی دیوار این است که شما چشم اندازی رو به آینده دارید. این تعبیر نشان می دهد که شما یک مسیر یکنواخت را طی می کنید و هیچ گونه هیجانی هم ندارید. کاشی های روی سقف نشان دهنده وابستگی های شما است. این خواب هشدار می دهد که نباید بیش از حد به کسی وابسته شوید. شما می توانید در تعبیر خواب اتاق خواب هم این خواب را تعبیر کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *