دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی نسلیهان ارسلان هنر پیشه محبوب ترک + عکس

  • محدثه خاکشور
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
  • ۰

نسلیهان ارسلان هنرپیشه ترکی جوان و توانمند است که سابقه بازی در تئاتر، تلویزیون و سینما را دارد که به خاطر بازی در سریال عروس استانبول به شهرت رسید. در این مطلب شما را با بیوگرافی نسلیهان ارسلان این هنرمند عزیز آشنا می نماییم.

نسلیهان ارسلان هنرپیشه ترکی در سیزدهم ماه ژوئیه سال ۱۹۸۶(بیست و دوم تیرماه ۱۳۶۵) در استانبول به دنیا آمده است، آغاز فعالیت او در عرصه بازیگری به سن هفده سالگی او باز می گردد، اما مشهور شدن او با بازی در مجموعه تلویزیونی «عروس استانبول» رقم خورد. او دارای ۱۷۶ سانتی متر قد بوده و هنوز ازدواج نکرده است. در این مطلب در راستای آشنایی شما با بیوگرافی نسلیهان ارسلان قلم می زنیم.

 

گذری بر زندگینامه نسلیهان ارسلان

بیوگرافی نسلیهان ارسلان بازیگر سریال عروس استانبول

نسلیهان ارسلان بازیگری را از علایق خود در دوران کودکی نمی داند، به طوری که در سال پایانی مقطع متوسطه مصمم بر ورود به عرصه بازیگری شده است؛ هیچ یک از اطرافیان او غیر از مادر وی تصور نمی کردند که او می خواهد بازیگر گردد. نسلیهان از سن هفت سالگی تا شانزده سالگی به صورت حرفه ای به ورزش دو میدانی، والیبال و شنا فعالیت داشته است، او گواهینامه والیبال و شنا را نیز دارد. در سال نخست در امتحان های موفق نشده، بعد با مشارکت در کلاس های استادان مرکز هنر مجدات گزن ۳ بار در هفته، موفق شد تا سال دوم در رشته تئاتر کنسرواتوار دولتی دانشگاه هنرهای زیبای معمار سینان قبول گردد و پس از فارغ التحصیل شدن با تئاتر اغاز به فعالیت نماید.

زندگینامه نسلیهان ارسلان به همراه عکس

 

گذری بر زندگینامه نسلیهان ارسلان

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

شرح زندگی نسلیهان ارسلان هنرپیشه ترکیه ای

از اولین تجربه تا شهرت

این هنرمند برای اولین بار در ۲۰۰۳ در سریالی به اسم علم زندگی مقابل دوربین تلویزیون رفت و قدم در عرصه بازیگری به صورت جدی نمود. بعد در ۲۰۱۶ یعنی وقتی سی ساله بود در سریالی دیگر به اسم « خانواده» با نقش افکار مهمان خانه های مردم شد و با هنرپیشگانی همچون «گوون کیراچ» و «چوناوگور یوسل» به بازی مشغول شد.

اما نسلیهان با بازی در مجموعه تلویزیونی «عروس استانبول» با نقش «دیلارا» بود که مورد توجه قرار گرفته و مشهور شد. او در این سریال با هنرپیشگانی مانند اصلی نور و اوزجان دنیز همبازی بود. وی بعد از آن در ۲۰۱۸ در یک مجموعه تلویزیونی دیگر به اسم «Bartu Ben » با نقش مهتاب مقابل دوربین رفت، از دیگر تجربه های او در تلویزیون می توان به بازی در سریال «بی گناهی» با نقش «پیرای» در سال ۲۰۰۹ اشاره داشت.

بیوگرافی نسلیهان ارسلان به همراه عکس

بیوگرافی نسلیهان ارسلان هنرپیشه ترک

آشنایی با بیوگرافی نسلیهان ارسلان

مروری بر زندگینامه نسلیهان ارسلان از دو بعد حرفه ای و شخصی

حضور در سینما

در ۲۰۰۶ نسلیهان به خاطر نقش آفرینی در فیلم سینمایی امتحان اولین بار بهروی پرده سینما بورد و در ۲۰۰۹ در فیلم سینمایی سلام کائنات مقابل دوربین رفت. وی در ۲۰۱۰ نیز در فیلم سینمایی ۵ مناره در نیویورک با نقش صدا جلوی دوربین سینما حاضر شد.

شرح زندگی نسلیهان ارسلان هنرپیشه ترکیه ای

گذری بر زندگینامه نسلیهان ارسلان

 

زندگینامه نسلیهان ارسلان به همراه عکس

حضور در تئاتر

در ۲۰۱۰ بود که نسلیهان ارسلان با بازی در نمایش خانه تمیز و با نقش «ماتیلد» نخستین بار به روی صحنه رفت، بعد در ۲۰۱۳ بود که در نمایشی به اسم «صعود اجتناب ناپذیر» نقش آفرینی نمود. وی همچنین در ۲۰۲۰ در نمایشی به اسم متعصب بازی کرد.

زندگینامه نسلیهان ارسلان به همراه عکس

بیوگرافی نسلیهان ارسلان به همراه عکس

آشنایی با بیوگرافی نسلیهان ارسلان

نظر نسلیهان در مورد خشونت علیه زنان

خانم نسلیهان ارسلان خانم بازیگری اهل مطالعه و روشنفکر و سازشگر می باشد که در طی مصاحبه های خود گفتگوهای جذاب زیادی در مورد عشق و محبت و … داشته است. این هنرپیشه ترکی همچنین در مورد خشونت علیه زنان بیان جالبی داشته اند:

«متاسفانه خشونت فقط علیه زنان یا فقط به صورت فیزیکی نیست، باور کنید نمی دانم چگونه آن را در چند خط توضیح دهم، اما چند چیز وجود دارد که به نظرم کلیدی است. من فکر می کنم خشونت علیه زنان به منصه ظهور رسیده است. این فقط برای زنان نیست. مرد، زن، کودک و حیوان درگیر این خشونت هستند. من به عنوان یک زن تبعیض خاصی بین این ها قائل نیستم، متاسفانه خشونت علیه زنان کمی خشن تر و آشکارتر نشان داده شده است به نظرم مردم را باید با عشق تربیت کرد و به آنها اموزش خوبی داد که متاسفانه این گونه آموزش ها بسیار کم است.»

همچنین این بازیگر در مورد برنامه ریزی خود در مورد آینده خویش بیان می کند:

«احساس می کنم خوش شانس هستم که کاری را که دوست دارم، انجام می دهم و می خواهم تمام عمرم روی صحنه باشم. از نظر شغلی برای من، هر دوره ای یک موضوع جستجوگرانه است، من جوان هستم و این فرصتی است که دوست دارم برایش سخت کار کنم و از آن لذت می برم.»

زندگینامه نسلیهان ارسلان به همراه عکس

آشنایی با زندگینامه نسلیهان ارسلان بازیگر ترکی

آشنایی با بیوگرافی نسلیهان ارسلان

مروری بر زندگینامه نسلیهان ارسلان از دو بعد حرفه ای و شخصی

بیوگرافی نسلیهان ارسلان به همراه عکس

در این مطلب شما را با بیوگرافی نسلیهان ارسلان آشنا کردیم، امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد. همچنین در صورت تمایل برای آشنایی با بیوگرافی دمت اوگار، ایلایدا آلیشان می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *