دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تم تولد کهکشانی با دیزاین های جالب و دوست داشتنی

  • منصوره رمضان زاده
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
  • ۰

یکی از انواع تم های زیبا و جذاب برای برگزاری مراسم تولد که امروزه طرفداران زیادی دارد تم تولد کهکشانی می باشد که بسیاری از افراد به دلیل هیجان انگیز بودن این تم تمایل دارند انواع تزیینات و تدارکات و همچنین وسایل پذیرایی و دیگر فاکتورهای مهم در برگزاری مراسم تولد را براساس آن اجرا نمایند.

از جمله عناصری که در زیباسازی مراسم تولد تاثیرگذار بوده اجرای تزیینات به سبک و تم خاصی می باشد که هر فردی طبق سلیقه و علاقه ای که دارد به انتخاب تم منحصر به فردی پرداخته و جشن خود را براساس آن برگزار می کند. تم تولد مجموعه ای گسترده را شامل شده و تمامی سلایق را پوشش می دهد بدین ترتیب هر فردی می تواند با خیال راحت مراسم خود را کاملا شکیل و باشکوه برگزار نماید. در همین راستا تصمیم داریم در این مطلب به منظور مشاهده و ایده گرفتن شما عزیزان مدل های مختلفی از تم تولد کهکشانی را به نمایش بگذاریم.

دکور تولد کهکشانی متفاوت

تم تولد کهکشانی با ایده های زیبا

مراسم تولد برای هر فردی هیجان انگیز و مهم می باشد بدین ترتیب سعی می شود تا بهترین تزیینات و تدارکات در این روز زیبا ارائه گردد. امروزه با توجه به متفاوت برگزار شدن جش های تولد ایده های متنوعی برای این مراسم طراحی و عرضه شده که افراد می توانند از آن ها بهره مند شوند که از جمله آن ها می توان به تم تولد کهکشانی اشاره کرد که برای افراد علاقه مند به فضا و کهکشان انتخاب مناسبی می باشد.

به طور کلی می توان گفت اسرار و هیجان فضا توسط کودکان در کلیه سنین مختلف لذت بخش می باشد، بدین ترتیب برپایی یک جشن تولد زیبا و خاص با این ایده و تم قطعا بی نظیر و خارق العاده خواهد بود. تم کهکشانی بهترین انتخاب برای ایجاد هیجان در کودکان بوده زیرا بعضی از بچه ها به فضا و موشک علاقه مند می باشند و در بازی ها خود را در رویاها یک آدم فضایی تصور می کنند.

انواع تزیینات تولد کهکشانی

باید بدانید که فرقی ندارد شما از این تم و تزیینات آن می توانید هم برای جشن تولد پسرانه و هم دخترانه استفاده نمایید و کودک خود را خوشحال کنید. تم کهکشانی شامل وسایل تزیینی و پذیرایی در طرح های زیبایی می باشد که برای هر چه جذاب تر برگزار شدن جشن ضروری می باشند. وسایل پذیرایی، دستمال ها، ظرف های مختلف، کارد و چنگال و … را برحسب تم موردنظر آماده کنید تا تناسب و همخوانی جذابی با فضای جشن داشته باشد. وسایل تزیینی در واقع از گزینه هایی بوده که استفاده از آن در مهمانی موجب شور و اشتیاق زیادی در بچه ها می شود.

انواع برگزاری مراسم تولد با طرح فضایی

بهتر است بدانید که بنرهای تولد عنصری مهم در دکور و زیباسازی تولد به شمار می روند. بنابراین بنر تولد با این تم هیجان انگیز با نصب شدن بر روی دیوار پشت دکور تولد نمایی خاص و متفاوت به مراسم تولد می دهد. همچنین انتخاب و تهیه یک کارت دعوت با این محتوا و تم فضایی می تواند ایده ای خلاقانه باشد. بادکنک آرایی ارزان و شیک با رنگ هایی همچون نقره ای، آبی، قرمز، سیاه و زرد فضای مراسم تولد را جذابیت خاصی می بخشد تا بچه ها با مشاهده آن ها ذوق زده شوند.

برای سفارش و تهیه کیک نیز بهتر است از طرح فضانورد و کهکشان ایده بگیرید تا تولدی بی نظیر و به یاد ماندنی برای کودک خود برگزار کنید و خاطره ای زیبا در ذهن او ثبت نمایید. در ادامه برای مشاهده شما عزیزان نمونه های جالبی از انواع جشن تولد با تم فضایی را به نمایش گذاشته ایم.

  •  آرون گروپس

دیزاین تولد فضایی پسرانهدکور جذاب فضایی تولددیزاین تولد کهکشانیتم تولد کهکشانی جدیدتم تولد فضایی جالبتم تولد فضایی جدیددکوراسیون تولد کهکشانیدکور تولد کهکشانی شیکدکور تولد شیک کهکشانیتم تولد کهکشانی برای پسرانتم تولد فضایی خاصتم تولد فضانوردتزیینات تولد جذاب کهکشانیتم تولد فضانورددکوراسیون تولد کهکشانیتم تولد کهکشانی زیباتزیینات تولد کهکشانی جدیددکور تولد جذاب فضاییدیزاین تولد فضاییدکور شیک تولد کهکشانیتم تولد فضایی زیباسبک های زیبا تم تولد کهکشانیدکور تولد شیک فضاییدیزاین تولد کهکشانیدیزاین تولد فضاییدکور تولد خاص کهکشانیدیزاین تولد کهکشانیانواع تم تولد کهکشانی

تصاویری که ملاحظه نمودید سبک هایی متفاوت از انواع مراسم تولد با تم تولد کهکشانی بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت بهره و لذت را از تماشای آن ها برده باشید. همچنین می توانید برای یادگیری ایده ها و خلاقیت های بیشتر از مطلب تم تولد گیمینگ دیدن کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *