دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بازیگران سریال ابر می بارد به همراه بیوگرافی و عکس

  • محدثه خاکشور
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
  • ۰

سریال ابر می بارد یا محتوایی متفاوت و جذاب در خصوص به تصویر در آوردن تلاش و زحمات کادر درمانی، با بازی هنرمندانی با استعداد تهیه و پخش شد که البته مورد توجه قرار گرفت. در این مطلب آرگا به معرفی بازیگران سریال ابر می بارد می پردازد.

«ابر می بارد» نام یک سریال ایرانی است با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان و به توصیه سیمای استان ها با کارگردانی رضا معینی و نویسندگی مهدی بهپور تولید شده است، این اثر درام، اجتماعی و خانوادگی در ۱۴۰۰ ساخته و پخش گردیده است که به زندگی و فداکاری های پرستارها به خصوص شهیدان سلامت و تیم های جهادی در زمان شدت بیماری کرونا پرداخته است. در این مطلب به بیوگرافی بازیگران سریال ابر می بارد خواهیم پرداخت.

بازیگرهای سریال ایرانی ابر می بارد

معرفی بازیگران سریال ابر می بارد

سریال ابر می بارد درمورد زندگی یکی از پرستاران بیمارستان واقع در رشت به نام پریسا است که در نخستین ماههای شیوع کرونا با درگذشت مادربزرگ خویش بر اثر بیماری کرونا و نیز بر هم خوردن نامزدی خویش با یکسری مشکلات مواجه می گردد. کادر درمان اعم از دکتر، پرستار و … همگی در راستای نجات جان بیماران و داشتن جامعه ای سالم تلاش می کنند که در این مطلب تصمیم گرفته شده تا به گوشه ای از این زحمات اشاره شده و نمایش داده شود.

بازیگرهای سریال ایرانی ابر می بارد

فریده دریامج

فریده دریامج در سوم ماه فروردین سال ۱۳۳۵ در تهران زاده شده که اصالتی گیلانی دارد. او دارای فارغ التحصیل کارشناسی رشته بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای دراماتیک می باشد. شروع فعالیت او با حضور در تئاتر رقم خورد که پس از آن در سال ۶۶ با بازی در سریال «سنگ و شیشه» مورد توجه واقع شد. او چند سالی می شود که ازدواج نموده و یک فرزند پسر دارد.

بازیگرهای سریال ایرانی ابر می بارد

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی دارای اصالتی بروجردی در نوزدهم ماه تیر سال ۱۳۴۲ در تهران به دنیا آمده است. فعالیت هنری اش را با تئاتر آغاز نمود و در سال ۷۴ با بازی در فیلم سینمایی «غزال» مورد توجه قرار گرفت. او به واسطه ی بازی در سریال «درسرهای والدین» مشهور شد. خانم گودرزی چند سالی است که با آقای عبدالرضا گنجی (کارگردان) ازدواج نموده است. نتیجه این ازدواج ۱ فرزند پسر و ۱ فرزند دختر می باشد که هنرپیشه هستند. او در این سریال نقش لیلا را بازی می کند

بازیگران سریال ابر می بارد به همراه عکس

سامرند معروفی

سامرلند معروفی بازیگر نقش بهزاد در سریال ابر می بارد است که زاده بیست و یکم اردیبهشت سال ۱۳۵۹ در تهران می باشد. او کارشناسی رشته گرافیک داشته و دانشجوی انصرافی کارگردانی می باشد. سامرند کار هنری خود را با رفتن به روی صحنه آغاز نمود تا در نهایت در سال ۹۶ با بازی در سریال «مینو» مقابل دوربین رفت. در سال ۹۷ ایشان با مهدیه نساج هنرپیشه ایرانی ازدواج نمود که نتیجه این ازدواج دختری به اسم ملینا است.

بیوگرافی و عکس بازیگران ابر می بارد

سیما خضرآبادی

خانم خضرآبادی بازیگر نقش پریسا در سریال ابر می بارد، در یازدهم ماه فروردین سال ۶۷ در تهران متولد شد، او هنرپیشه تلویزیون و سینما می باشد که تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته بازیگری از دانشگاه سوره به پایان برده است. او وقتی ۸ ساله بود فعالیت هنری خود را به عنوان بازیگر با بازی در سریال «فرزندم بزرگ شده» شروع نمود و در سال ۹۰ با بازی در سریال «وضعیت سفید» مورد توجه قرار گرفت. او در سن ۲۹ سالگی با آقای سهیل تیرگپ ازدواج نمود.

بازیگران مجموعه تلویزیونی ابر می بارد

مجید پتکی

مجید پتکی یکی دیگر از بازیگران سریال ابر می بارد است که ایفا کننده نقش احتشام می باشد. او زاده بیست و پنجم ماه شهریور سال ۱۳۵۳ در رشت است که به فعالیت بازیگری مشغول می باشد. او کارشناسی رشته کامپیوتر از دانشکده فنی شهید رجایی لاهیجان را دارد که با رفتن به روی صحنه فعالیت خویش را آغاز نمود. شناخته شدن او با بازی در سریال «گذر از رنج ها» در سال ۱۳۹۱ صورت گرفت. او چند سالی می شود که ازدواج نموده و به جرگه ی متاهلین پیوسته است. سیروس مقدم و مهدی فخیم زاده کارگردان های مورد تایید و پسند وی می باشند.

آشنایی با بازیگران سریال ابر می بارد

فرهاد بشارتی

فرهاد بشارتی بازیگر نقش تورج در سریال ابر می بارد است که در بیست و دوم ماه تیر سال ۱۳۴۵ در گیلان زاده شده است. او دارای مدرک کارشناسی رشته بازیگری و کارگردانی از دانشگاه آزاد تهران است. وی فعالیت خویش را با رفتن به روی صحنه آغاز نمود, اما در سال ۷۷ با بازی در سریال «دنیای شیرین دریا» مورد توجه قرار گرفته و مشهور شد. آقای فرهاد چند سالی می شود که ازدواج نموده است. او در کنار فعالیت هنری؛ به عنوان سفیر و نیز از اعضای حمایت از جانبازان فعالیت می کند.

بازیگرهای سریال ایرانی ابر می بارد

سودابه جعفرزاده

سودابه جعفرزاده بازیگر گیلانی کشورمان است که در سریال ابر می بارد، نقش مقبلی را ایفا می نماید. او کارشناسی رشته تئاتر دارد که کار هنری خود را در سال ۷۶ و با رفتن به روی صحنه شروع نمود. سودابه جعفرزاده با بازی در فیلم «ناهید» در سال ۹۳ شناخته گردید.

آشنایی با بازیگران سریال ابر می بارد

سلمان فرخنده

آقای فرخنده بازیگر نقش فرخنده در ابر می بارد زاده سال ۱۳۶۱ در شیراز است. او کارشناسی رشته ادبیات نمایشی از تهران را دارد که در کنار بازیگری کارگردانی و نویسندگی نیز انجام می دهد. فعالیت خود را با رفتن به روی صحنه آغاز نمود، اما با بازی در سریال «آسپرین» در سال ۹۵ شناخته شد. آقای سلمان فرخنده با میترا مومنی (بازیگر تئاتر) ازدواج نموده که حاصل این ازدواج ۱ پسر است.

آشنایی با بازیگران سریال ابر می بارد

نیلوفر پور مهدی

خانم پورمهدی زاده سال ۱۳۶۷ در رشت است که به بازیگری مشغول می باشد. او تحصیلات متوسطه خود را در هنرستان نرجس و حوزه هنری گیلان به پایان برد، که آغاز فعالیت هنری او به حضورش در نمایش باز می گردد و با بازی در سریالی به نام «فردا روشن است» شناخته گردید.

معرفی بازیگران سریال ابر می بارد

ساقی زینتی

ساقی زینتی زاده پنجم ماه آبان سال ۱۳۴۹ در رشت، هنرپیشه ایرانی از بازیگران ابر می بارد است که فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته ریاضی می باشد. او فعالیت بازیگری خود را در سال ۷۰ با بازی در فیلم سینمایی مخمصه رقم زد و با بازی در سریال «پس از باران» توانست مورد توجه قرار بگیرد. خانم زینتی چند سالی می شود که ازدواج نموده و دختری به اسم سارینا دارد.

بازیگران سریال ابر می بارد به همراه عکس

فرهاد رحمان زاده

بازیگر نقش نبویان در سریال ابر می بارد، متولد سیزدهم آبان ماه سال ۱۳۴۵ در بندر انزلی می باشد که دارای مدرک لیسانس مدیریت فرهنگی است. کار هنری خود را با تئاتر شروع نمود. در حال حاضر نیز به عنوان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر انزلی مشغول است.

هنرپیشگان سریال ابر می بارد

سید جواد هاشمی

وی با نقش حبیب در سریال ابر می بارد، مقابل دوربین می رود. او زاده ۲۷/۱۰/۱۳۴۴ در بندر انزلی می باشد به کارگردانی و بازیگری مشغول است. او مدرک گرفته کارشناسی رشته کارگردانی از دانشگاه تهران می باشد که وقتی چهارده ساله بود با رفتن به روی صحنه فعالیت هنری خود را شروع کرد و بعد در سال ۶۶ با بازی در مجموعه تلویزیونی «سیمرغ» مورد توجه قرار گرفت. او چند سالی است که با فرزانه پورحسینی ازدواج نموده و صاحب فرزند است.

بیوگرافی و عکس بازیگران ابر می بارد

فهیمه مومنی

خانم مومنی زاده بیست و سوم آذرماه سال ۶۵ در گیلان، هنرپیشه ایرانی می باشد که نقش اکرمی را در این سریال ایفا می کند. او مدرک گرفته کارشناسی جغرافیا از دانشگاه پیام نور بندر انزلی می باشد که در نوجوانی با بازی در نمایش «راحیل» فعالیت خود را شروع نمود و با بازی در سریال های بازگشت، پرستاران و نیز نیمه پنهان ماه شناخته شد. او چند سالی می شود که با مهرزاد فکری هنرپیشه کشورمان ازدواج نموده است. در میان بازیگران خانم باران کوثری و خانم ترانه علیدوستی را به عنوان الگوی هنری خود قبول دارد.

 

هنرپیشگان سریال ابر می بارد

محمد علی فرمند

وی بازیگر نقش داوود در سریال ابر می بارد است که زاده سال ۱۳۲۷ در رشت می باشد. تحصیلات او کاردانی هنرهای دراماتیک از انستیتو مربی های امور هنری است که هنرپیشگی را با رفتن به روی صحنه آغاز نمود. سابقه بازی در فیلم های سینمایی «اعتراف»، «حریم»، «پشت پرده مه» را ارد.

حمیدرضا شعبانی

شعبانی زاده یازدهم خرداد ماه در تهران بازیگر و خواننده ایرانی است که پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی خود در رشته حسابداری و نیز دوره کنسرواتور موسیقی از ایتالیا، قدم در عرصه موسیقی گذاشت. اما این هنرمند در ۱۳۸۷ برای نخستین بار در فیلم سینمایی «شبانه» مقابل دوربین رفت که اولین تجربه بازیگری او محسوب می شود. او ازدواج کرده و از بازیگران سریال ابر می بارد است.

معرفی بازیگران سریال ابر می بارد

مهدی مخبری

مهدی مخبری زاده سال ۱۳۵۷ در رشت است که از فعالان عرصه بازیگری و از بازیگران سریال ابر می بارد محسوب می شود. او دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته روانشناسی است که کار هنری خود را در سال ۱۳۷۸ با رفتن به روی صحنه آغاز نمود. وی همچنین در فیلم های سینمایی سکوت رعنا، دیو و دلبر سابقه نقش آفرینی دارد. آقای مخبری غیر از فعالیت بازیگری در رادیو هم حضور دارد.

بازیگران مجموعه تلویزیونی ابر می بارد

در این مطلب شما را با بیوگرافی بازیگران سریال ابر می بارد آشنا کردیم که امیدواریم از مطالعه مختصر زندگینامه این عزیزان نهایت استفاده را برده باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *