دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۴۰ ایده جذاب برای تزیین سیسمونی ۲۰۲۳

  • منصوره رمضان زاده
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
  • ۰

تزیین سیسمونی ۲۰۲۳ در سبک ها و ایده های مختلفی قابل اجرا بوده که پدر و مادرانی که به دنبال جدیدترین مدل ها برای چیدمان و زیباسازی وسایل و لوازم سیسمونی هستند می توانند از آن ها بهره مند شده و جشنی بی نظیر با تزییناتی خاص ارائه دهند.

از جمله اقداماتی که والدین پیش از به دنیا آمدن فرزندشان به انجام آن می پردازند تهیه اقلام و وسایل سیسمونی نوزاد می باشد که هر کسی بنا به جنسیت فرزندش و سلیقه ای که دارد و همچنین طبق رسم و رسوماتی که دارد به تهیه و خرید آن می پردازد و برای جشن سیسمونی آن ها را چیدمان و تزیین می کند. در همین راستا تصمیم داریم در این مطلب به منظور ایده گرفتن شما عزیزان مدل های زیبایی از انواع تزیین سیسمونی ۲۰۲۳ را به نمایش بگذاریم.

سبک های جذاب تزیین سیسمونی

ایده های جذاب تزیین سیسمونی ۲۰۲۳

به طور کلی تولد یک نوزاد و و اضافه شدن عضو جدیدی به زندگی مشترک دو نفر بسیار لذت بخش و شیرین بوده، به همین خاطر پدر و مادرها به مناسبت این رویداد زیبا و به دلیل به اشتراک گذاشتن ذوق و شوقشان با خانواده ها و آشنایان جشنی باشکوه برگزار کرده و به شادی می پردازند. شما نیز می توانید از طریق آشنایی با انواع ایده های متفاوت تزیین سیسمونی ۲۰۲۳ در صورت نزدیک بودن تولد نوزادتان، انواع وسایل و لوازم اتاق کودکتان را به زیبایی بچینید و برای جشن سیسمونی فرزندتان آماده نمایید.

به طور معمول هنگامی که خانواده ای جنسیت نوزاد خود را در دوره حاملگی متوجه می شود، خانواده دختر یعنی مادر نوزاد اقدام به تهیه و خرید اقلام سیسمونی برای نوه خود می کنند. این رسم و سنت از زمان های گذشته در بین خانواده های ایرانی مرسوم بوده که امروزه شاید برخی از افراد مخالف و برخی موافق آن باشند.

مدل های خلاقانه چیدمان سیسمونی

سیسمونی در واقع شامل تمام لوازمی بوده که کودک در دوره نوزادی به آن ها احتیاج دارد که از جمله آن ها می توان به سرویس تختخواب، انواع لباس، سرویس حمام، انواع عروسک و اسباب بازی، کالسکه، کریر و … اشاره کرد. در تزیینات و چیدمان سیسمونی می توانید از لوازم کودک همچون وسایل بهداشتی، اسباب بازی، لباس، سرویس غذا خوری و … به گونه های مختلف استفاده نمایید.

این نوع تزیینات عمل چندان دشواری نبوده و تنها لازم است کمی خلاقانه عمل نمایید و از ایده های مختلف کمک بگیرید. البته باید بدانید که افراط در اجرای تزیینات و شلوغ کردن اتاق نوزاد با چیدمان های مختلف نه فقط جذابیتی نداشته بلکه می تواند حتی کار را خراب کند. بکار بردن رنگ های شاد و جذاب برای چیدمان سیسمونی نوزاد می تواند زیبایی اتاق کودک را چندین برابر کند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل های جالب تزیین سیسمونی 2023

انواع جالب دیزاین و چیدمان سیسمونی کودک

تهیه و چیدمان سیسمونی نوزاد امروزه به نسبت قبل بیشتر مورد توجه قرار گرفته و در واقع به نوعی دغدغه برای زوجینی که در انتظار به دنیا آمدن نوزاد اول خود هستند تبدیل شده است. چیدمان سیسمونی نوزاد پسر و دختر را می توانید با کمک وسایل ساده و رنگارنگ انجام دهید که برای پسر بهتر است از رنگ های آبی و طوسی استفاده کرده و برای دختر رنگ های صورتی، نارنجی و قرمز مناسب است.

بهتر است این سبک تزیینات را مطابق با دکوراسیون اتاق کودک انجام بدهید تا هارمونی جذابی ایجاد نموده و نمای اتاق را زیباتر و شیک تر نمایید. ایده جالب و خلاقانه ای که می توانید برای تزیین سیسمونی نوزاد از آن بهره مند شوید ساخت کیک پوشک نوزاد است که برای این کار می توانید تعدادی پوشک را داخل سبد چیده و با روبان آن را ببندید و پاپیونی زیبا به آن بزنید و همین طور چند طبقه درست کرده و با روبان نگه دارید تا یک کیک پوشکی جذاب ایجاد گردد. همچنین ایده های دیگری نیز وجود داشته که می توانید از آن ها الگو بگیرید که در ادامه به نمایش تعدادی از آن ها پرداخته ایم.

انواع جالب تزیین سیسمونی 2023ایده های متفاوت چیدمان سیسمونیدیزاین جذاب سیسمونیچیدمان زیبا سیسمونیچیدمان متفاوت سیسمونی 2023تزیین جذاب سیسمونی 2023دیزاین جذاب سیسمونی 2023دیزاین متفاوت سیسمونی 2023تزیینات جالب سیسمونیایده های خاص تزیین سیسمونیتزیینات جذاب سیسمونیتزیین سیسمونی جالبدیزاین خاص سیسمونی 2023چیدمان متفاوت سیسمونیسبک های جذاب دیزاین سیسمونیایده های جالب چیدمان سیسمونیمدل های جذاب تزیین سیسمونی 2023چیدمان سیسمونی 2023ایده های خلاقانه چیدمان سیسمونی 2023انواع تزیینات زیبا سیسمونی دیزاین متفاوت سیسمونیانواع دیزاین زیبا سیسمونی 2023سبک های زیبا تزیین سیسمونی 2023چیدمان زیبا سیسمونی 2023سبک های جذاب چیدمان سیسمونیتزیین زیبا سیسمونی نوزادچیدمان سیسمونی 2023مدل های متفاوت دیزاین سیسمونیمدل های جذاب تزیین سیسمونی 2023سبک های خاص دیزاین سیسمونیسبک های شیک دیزاین سیسمونی 2023دیزاین زیبا سیسمونیدیزاین متفاوت سیسمونی نوزادتزیینات جالب سیسمونی نوزادایده های جالب تزیین سیسمونی 2023

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *