دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدنی های هاگ شهر تاریخی کشور هلند

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
  • ۰

دیدنی های هاگ شامل جاذبه های تاریخی و طبیعی متعددی است. این ناحیه از هلند زیبایی های تاریخی زیادی دارد. در سفر به این ناحیه می توانید با ساختمان های قدیمی و تاریخی قرن ۱۶ آشنا شوید.

هاگ یکی از شهرهای زیبا در جنوب غربی هلند است. دیدنی های هاگ ویژه علاقه مندان به ماجراجویی می باشد. قصرهایی که ار قرن ۱۶ باقی مانده اند دارای جذابیت های زیادی هستند.  این شهر تاریخی گنجینه ای از جاذبه های تاریخی قرن ۱۶ و ۱۹ است.

معرفی دیدنی های هاگ

این شهر دارای ساختمان های تاریخی می باشد. سفر به این ناحیه همراه با هیجان و ماجراجویی است. قدم زدن در بخش های مختلفی از این شهر می تواند برای شما جذابیت داشته باشد. موزه های تاریخی و چشم اندازهای طبیعی می تواند، برای شما گردشگران جذاب باشد. این شهر یکی از مکان های دیدنی هلند می باشد.

هاگ را بشناسید

برج هاگ:

یکی از مهم ترین ساختمان های این شهر می باشد که حدود ۱۳۲ متر ارتفاع دارد و دارای ۴۲ است که به عنوان سومین ساختمان بزرگ در این شهر شناخته می شود و از مهم ترین دیدنی های هاگ می باشد. این ساختمان ۳۰۰ واحد مسکونی را دارا می باشد که گردشگران می توانند هر کدام از اتاق هایی که مورد پسندشان می باشد را اجاره و در آن اقامت داشته باشد.

مکان های هاگ

آغاز ساخت این ساختمان در سال ۲۰۰۵ میلادی می باشد و اتمام ساخت آن حدود دو سال زمان برده است. اگر قصد سفر به کشور هلند را دارید این برج می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در طول سفر باشد.

قصر صلح:

این ساختمان اداری و بین المللی قانون دارای معماری خاص و منحصر به فردی می باشد که برای مردم این شهر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می شود. آغاز معماری و ساخت قصر صلح در سال ۱۹۱۳ میلادی انجام شده است و حدود یک قرن قدمت دارد و به عنوان یک مکان تاریخی مهم در کشور هلند نیز شناخته می شود.

  •  آرون گروپس

دیدنی های مهم هاگ

این قصر دارای بخش های مختلفی از جمله کتابخانه، اتاق های دادگاه بین المللی دادگستری، آکادمی حقوق و … می باشد و کارمندان آن همه روزه به جز روزهای تعطیل در آن فعالیت می کنند. اگر علاقه مند به بازدید از دیدنی های هاگ هستید قصر صلح می تواند گزینه ای مناسب برای بازدید شما باشد.

تفریح در هاگ

پارک مینیاتور مادورادام:

یکی دیگر از مورد توجه ترین اماکنی که در این شهر وجود دارد این پارک مینیاتوری می باشد که گردشگران می توانند در آن با فرهنگ و معماری کشور هلند بیشتر آشنا شوند. این پارک بی نظیر می تواند هر گردشگری را یک روز تمام مجذوب زیبایی های خود نماید. اگر قصد سفر به کشور هلند را دارید پیشنهاد می کنیم حتما از این جاذبه زیبا دیدن نمایید. همچنین مسافران می توانند از رستوران و کافه های اطراف این پارک استفاده نمایند و در آن ها به استراحت بپردازند. این پارک یکی دیگر از دیدنی های هاگ می باشد که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

شهر هاگ

 باغ ژاپنی:

این باغ باغ دارای چشم انداز بی نظیری می باشد که در سال ۱۹۱۰ افتتاح گردیده است و از آن زمان مقصد گردشگران زیادی می باشد. در این باغ می توانید گونه های زیادی از گیاهان با رنگ های مختلف را تماشا کنید. این باغ ویژگی های زیادی برای گردشگران دارد.

هاگ را بشناسید

شما علاقه مندان می توانید در لینک با مکان های دیدنی آمستردام هلند نیز آشنا شوید. هلند دارای شهرهای بسیار زیبایی بوده که شما می توانید در لینک نیز با برخی از مهم ترین آن ها آشنا شوید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *