دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اقدامات لازم جهت گرفتن ویزای دومینیکا

  • سمیه نیک فرجام
  • ۶ بهمن ۱۴۰۱
  • ۰

گرفتن ویزای دومینیکا کار نسبتا ساده ای است. شما در این کشور می توانید از طریق ویزای سرمایه گذاری در صندوق ها و ملک اقدام به مهاجرت کنید. در این بخش توضیحات بیشتری در این زمینه ارائه می دهیم.

دریافت ویزای دومینیکا و اقامت در این کشور دارای مزایایی بوده که شما می توانید در این بخش با آن آشنا شوید. گرفتن ویزای دومینیکا دارای شرایطی بوده که از جمله آن می توان به عدم سوء پیشینه، گواهی اشتغال و … اشاره کرد که در این بخش نیز توضیحات بیشتری ارائه می شود.

دریافت ویزای دومینیکا

شرایط گرفتن ویزای دومینیکا

دریافت ویزای این کشور نیاز به هزینه کمی دارد زیرا شما به طور مستقیم هزینه را برای دولت واریز خواهید کرد. کسانی که ویزای این کشور را دریافت می کنند از مزایای زیادی بهره مند می شوند. شما با پاسپورت این کشور می توانید، بدون ویزا به ۱۴۴ کشور سفر کنید.

گرفتن ویزای دومینیکا

برای افرادی که زیر ۱۶ سال هستند، ویزای ۵ ساله صادر می شود. پرداخت مبلغ این ویزا نیز به طور قسطی ۶ ماهه صورت می گیرد. تمامی این مبالغ به حساب دولت واریز می شود. شما با این پاسپورت امکان افتتاح حساب در کشورهای دیگری را خواهد داشت. همچنین امکان ثبت شرکت از این طریق نیز وجود دارد.

شرایط لازم:

متقاضی برای دریافت این ویزا باید ۱۸ سال سن داشته باشد. عدم سوء پیشینه نیز یکی دیگر از شرایط الزامی خواهد بود. همچنین گواهی اشتغال به کار در این زمینه الزامی می باشد. سند ملکی متقاضی و گواهی عدم بیماری در دریافت ویزای این کشور موثر است.

اخذ ویزای دومینیکا

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

دریافت پاسپورت با صندوق دولتی:

شما می توانید در پروژه های اقتصادی مختلف این کشور سرمایه گذاری کنید. در بخش دولتی شما می توانید از طریق سرمایه گذاری در صندوق های دولتی اقدام نمایید. شما باید کمک های مالی در این کشور داشته باشید و به بخش های مدارس و پزشکی کمک کنید. شما از این طریق می توانید، سود مشارکت دریافت نمایید و اقدام به دریافت ویزا کنید.

دریافت پاسپورت با سرمایه گذاری:

گرفتن ویزای دومینیکا با سرمایه گذاری نیز یک روش ساده دیگر بوده که متقاضیان زیادی دارد. هزینه دریافت ویزا از این طریق برای خانوار ۴ نفره ۱۵۰ هزار دلار می باشد. مدت زمان دریافت ویزا نیز در این شیوه ۳ تا ۴ ماه خواهد بود.

ویزای دومینیکا چگونه است

دریافت پاسپورت با سرمایه گذاری در املاک:

یکی دیگر از شیوه های گرفت ویزای دومینیکا سرمایه گذاری در بخش ملک است. در این شیوه باید حداقل ۲۵۰۰۰ دلار برای خرید یک ملک هزینه کنید. شما از این طریق مالکیت خود را برای سه سال حفظ خواهید کرد. همچنین شما از این طریق می توانید، اقامت دائم و حق شهروندی هم دریافت کنید.

دریافت کردن ویزای این کشور نسبتا ساده بوده و شما می توانید از طریق ویزای توریستی، کاری و تحصیلی نیز اقدام کنید. این کشور هر ساله مهاجران زیادی از نقاط مختلف کشور می پذیرد که ایران نیز از جمله آن ها می باشد.

همچنین برای دریافت ویزای دیگر کشورهای ویزای سریلانکا و ویزای استونی می توانید کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *