دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

ردمی اسمارت بند پرو و ویژگی های این مچ بند هوشمند

  • حکیمه فهیمی
  • ۲ بهمن ۱۴۰۱
  • ۰

آپشن ها و ظاهر هر ساعت هوشمندی سبب تمایز آن از دیگر اسمارت واچ ها می شود. با این مطلب همراه ما باشید تا با آپشن ها و ظاهر متمایز ردمی اسمارت بند پرو آشنا شوید.

ردمی اسمارت بند پرو یکی از مچ بندهای هوشمند جذابی است که در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه شد. این محصول با ظاهر مستطیل شکل نسبت به مچ بندهای هوشمند قبلی، خاص تر به نظر می رسد. در این مطلب به معرفی ردمی اسمارت بند پرو می پردازیم.

معرفی ردمی اسمارت بند پرو

مچ بند هوشمند ردمی اسمارت بند پرو یکی از محصولات جذاب برند شیائومی است که در سال ۲۰۲۲ معرفی و روانه بازار شد. این مچ بند با ظاهر مستطیل شکل خود از دیگر مچ بند های هوشمند که عمدتا ظاهر مربعی یا دایره ای دارند، متمایز شده و خاص تر به نظر می رسد.

در ضمن پشتیبانی از حالت های ورزشی و تشخیص آنها همچنین سینک شدن با اپلیکیشن، از آپشن های این اسمارت واچ جذاب محسوب می شود. احتمالا با کلیات آپشن های ساعت ها و مچ بند های هوشمند آشنا می باشید. ولی آپشن ها و ظاهر هر ساعتی سبب تمایز آن دیگر اسمارت واچ می شود.

این مچ بند همانطور که اشاره شد با ظاهر مستطیل شکلش می تواند از ساعت های مربعی یا دایره ای، خاص تر به نظر برسد. در ادامه به معرفی بیشتر مچ بند هوشمند ردمی اسمارت بند پرو می پردازیم.

طراحی و کیفیت ساخت

بند مچ بند مذکور به صورت صاف و سبک طراحی شده تا پوشیدن آن در تمام روز راحت بوده و مشکلی ایجاد نشود. بدنه اصلی اسمارت بند پرو مستطیلی شکل بوده که در مقایسه با دیگر ساعت ها ظاهر خاص و متفاوتی دارد. وزن این مچ بند هوشمند  بدون بند حدود ۱۵ گرم گزارش شده و دارای ابعاد ۱۰.۱۵*۲۴.۴۵*۴۲.۵ میلی متر می باشد.

  •  آرون گروپس

در ضمن می توانید این محصول منحصر به فرد را با خود به هر مکانی ببرید. از دوش آب سرد تا آب های کم عمق ساحل. یا این وجود زیر باران نیز به سادگی می تواند شما را همراهی کند. منابع اشاره از آن دارند که این ساعت تا عمق ۵۰ متری آب نیز دوام می آورد.

نمایشگر ۱.۴۷ اینچی

این اسمارت بند توسط نمایشگری که صد درصد فضای رنگی NTSC را پشتیبانی می نماید، طیف کاملی از رنگ ها را در اختیار شما قرار می دهد. حداکثر نور و روشنایی پنل نمایشگر ۴۵۰ نیت گزارش شده که حتی زیر نور مستقیم خورشید هم بتوانید محتوا را به راحتی مشاهده کنید.

نمایشگر اسمارت بند پرو با سایز ۱.۴۷ اینچ آمولد حدود ۶۶.۷ درصد صفحه را به خود اختصاص داده و یک تجربه بصری هیجان انگیزی را ارائه می دهد. اکنون می توانید موارد بیشتری روی صفحه نمایش داده و کنترل آسانی داشته باشد. این مچ بند دقت تصویر و شفافیت فوق العاده ۱۹۴*۳۶۸ پیکسل را ارائه می دهد.

لازم به ذکر است این اسمارت بند پرو از بیش از ۵۰ بند فیس پشتیبانی می کند. می توانید استایل خود را با بند فیس منتخب تان هماهنگ نمایید. ضمنا استفاده از نمایشگر آمولد کامل به معنی تجربه بصری عالی است که قبلا به ندرت شاهد آن بودید. داشتن سوراخ های متعدد برای تنظیم اندازه بند، آن را به محصولی کاربردی و لازم برای تمام افراد با هر جنسیت و سنی مبدل نموده است.

ضمنا همانطور که اشاره شد اسمارت بند پرو از استاندارد ATM5 پشتیبانی نموده تا برای استفاده زیر دوش آب و شنا در آب های کم عمق با مشکلی روبرو نشوید . طراحی بند سیلیکونی و نمایشگر ۱۵ گرمی این محصول را به گزینه خوبی برای استفاده در موقعیت های متعدد تبدیل کرده است.

ویژگی های اسمارت بند پرو

از جمله آپشن ها و ویژگی هایی که اسمارت بند پرو شیائومی ارائه می دهد عبارت است از:

۱. پشتیبانی از حالت های فیتنس مختلف

این مچ بند هوشمند بیش از ۱۰۰ حالت فیتنس یا تناسب اندام را پشتیبانی می کند تا میزان کالری سوزانده شده، تغییر ضربان قلب، مدت زمان تمرین ورزشی و … را در اختیار کاربر قرار دهد. توسط ۱۵ حالت حرفه ای می توانید اطلاعات جامع تری به دست آورید. با این مچ بند از تناسب اندام، اعتماد به نفس و پر انرژی بودن تان لذت خواهید برد.

اسمارت بند پرو می تواند به صورت خودکار سه خالت تناسب اندام را شناسایی نماید. از جمله استفاده از تردمیل، پیاده روی و دویدن در فضای بیرون . تنها کافی است ورزش کرده و این مچ بند هوشمند اطلاعات لازم را در اختیار شما بگذارد.

۲. اطلاع رسانی وضعیت ضربان قلب

با اسمارت بند پرو می توانید ضربان قلب خود را در کل ساعات شبانه روز به شکل لحظه ای مورد پایش قرار دهید و اطلاعات آن را روی نموداری قابل درک و تقریبا ساده مشاهده نمایید. این مچ بند هنگامی که وضعیت قلب از ناحیه امن بیرون می آید، به کاربر هشدار می دهد.

۳. سنجش سطح اکسیژن خون

سطح اکسیژن اشباع خون؛ یک شاخص کلیدی از سلامت کلی فرد می باشد. در این مچ بند با پایش سطح اکسیژن خون به طور خودکار در طول خواب و به طور دستی در هر زمان که بخواهید، از وضعیت سلامت خود مطلع می شوید.

۴. پایش کیفیت خواب

این محصول جذاب کیفیت و الگوی خواب شما را با دقت تحت کنترل قرار می دهد. با این مچ بند می توانید خواب شیرین و ایمنی را تجربه کنید. می توانید آمار جزئیات مرتبط به خواب عمیق، خواب سبک و … را در گوشی هوشمند خود بررسی تا به شما در بهبود کیفت خواب تان کمک نماید.

۵. پایش سطح استرس

با شناختن سطوح استرس خود می توانید به خوبی از پس آن بربیایید. اسمارت بند پرو کمک می کند تا مطلع شوید چه زمانی باید تمرین تنفس عمیق انجام دهید و چه زمانی کمتر خود را تحت فشار قرار دهید.

این ساعت علاوه بر این آپشن ها دارای ویژگی های دیگری می باشد از جمله:

  • پیش بینی وضعیت آب و هوا
  • پخش موسیقی
  • اعلان تماس ورودی
  • حالت مزاحم نشوید
  • نمایش نوتیفیکیشن ها
  • هشدارهای سلامتی
  • آلارم و زنگ هشدار
  • تلفن من را پیدا کن
  • تایمر شمارش معکوس
  • ثانیه شمار
  • هشدارهای سلامتی

باتری و شارژ

برای این مچ بند هوشمند قابلیت شارژ آسان و پایدار با لمس مغناطیسی فراهم شده است که سبب می شود عمر باتری طولانی تر گردد. همچنین ظرفیت باتری آن ۲۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و در یک استفاده معمولی تا ۱۴ روز و در حالت ذخیره انرژی تا ۲۰ روز شما را همراهی می کند.

همچنین در صورت علاقمندی برای آشنایی با مچ بند سلامتی ۳ پرو و ردمی واچ ۲ روی لینک ها کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *