دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رنگ کردن اکستنشن مو با آموزش ساده در چند مرحله

  • شقایق ایران دوست
  • ۲۷ دی ۱۴۰۱
  • ۰

رنگ کردن اکستنشن مو یکی از روش های ساده برای تغییرات ظاهری می باشد از این رو نیاز است تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید.

در برخی از شرایط اکستنشن مو ها نیاز به تغییر رنگ پیدا می کند و رنگ کردن آن ها می تواند منجر به تغییر ظاهری شما شده و زیبایی شما را دو چندان خواهد کرد. در ادامه نحوه رنگ کردن اکستنشن مو را برای شما بررسی می کنیم.

 اکستنشن مو و رنگ آن ها

آموزش رنگ‌ کردن اکستنشن مو

رنگ کردن مو های اکستنشن شده بسیار ساده می باشد و یکی از روش های بسیار شگفت انگیز برای تغییر فوری حالت چهره تان می باشد. اکستنشن ها را می توانید به راحتی در خانه رنگ کنید و برای این کار کافی است تا مراحلی که در ادامه بررسی می کنیم را به ترتیب طی کنید.

تنها که باید در این زمینه به یاد داشته باشید این است که اکستنشن های انتخاب شده شما باید مو های طبیعی انسان باشند در غیر این صورت رنگ کردن آنها امکان پذیر نخواهد بود.

انتخاب رنگ مو برای اکستنشن

اولین قدم برای رنگ کردن اکستنشن مو های شما این است که رنگ متناسب و دلخواه انتخاب کنید.برای این کار بهتر است از رنگ های حرفه ای کمک بگیرید و اگر برای اولین بار است که می خواهید این مو ها را رنگ کنید نیاز است تا از رنگ مو های ساده استفاده کنید که نیاز به دکلره نداشته باشند زیرا دکلره می تواند به مو های اکستنشن شده دو برابر مو های طبیعی آسیب برساند

آماده کردن ابزار ها

در مرحله بعدی نیاز است تا ابزار های مورد نیاز را برای خود آماده کنید. این ابزار ها شامل دستکش، برس مخصوص رنگ، کاسه رنگ، فویل حلبی، پوشش پلاستیکی، رنگ مو، شانه با دندانه پهن، حوله برای خشک کردن مو ها و یک ظرف عمیق می باشد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

اکستنشن مو ها را چطور رنگ کنیم؟

آماده کردن مو ها

سینک ظرفشویی را آماده کرده و آن را با آب برم پر کنید ۲ الی ۳ قاشق شامپو را به آن اضافه کرده و در آب بچرخانید تا خوب به شامپو آغشته شوند. سعی کنید اکستنشن ها را مانند مو های معمولی نشویید و بسیار مراقب باشید که در یکدیگر گره نخورند.

قبل از اینکه اکستنشن مو های خود را رنگ کنید از خشک شدن آن ها اطمینان حاصل کنید و رنگ را با استفاده از پیروی از دستورالعمل های آن آماده کرده و شروع به رنگ زدن کنید.

رنگ‌ کردن مو ها

بهتر است قبل از اینکه مو های خود را رنگ کنید چند سانت از آخر آن ها را رنگ کرده و اگر رنگ آن ها خوب شد ادامه مو ها را نیز رنگ کنید. باید بگذارید تا رنگ مو های شما بر اساس آن چیزی که روی جعبه نوشته شده است بماند و بعد از مدت زمان معین آن ها را شسته و خشک نمایید.

شانه زدن و خشک کردن مو ها

خشک کردن اکستنشن ها کار بسیار با ظرافتی می باشد بنابراین مقداری نرم کننده روی آن ها بریزید و به آرامی مو ها را با شانه دندانه درشت شانه کرده تا خشک شوند. یادتان باشد که هرگز از سشوار برای این کار استفاده نکنید و ابزار های حرارتی نیز می تواند اکستنشن های شما را از بین برده و آن ها را خراب نماید.

نصب کردن اکستنشن ها

بعد از این که کار رنگ کردن و خشک کردن اکستنشن ها تمام شد می توانید آن ها را حالت داده و نصب نمایید.

تغییر رنگ در اکستنشن مو

رنگ کردن اکستنشن ها راهی بسیار ساده و کم هزینه برای تغییر ظاهرتان می باشد و حتی آسیب های رنگ کردن مو ها را به حداقل می رساند. در ادامه می توانید اطلاعات دیگری در این زمینه مانند روش های تثبیت رنگ مو و هایلایت مو مشکی بدست آورید و برای این کار کافی است تا بر روی لینک های داده شده کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *