دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

لیست بهترین هتل‌های شمال از گیلان تا مازندران

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۵ دی ۱۴۰۱
  • ۰

شمال کشور ایران یک مقصد گردشگری منحصر به فرد به شمار می‌رود. مجموعه‌ای از زیبایی‌های طبیعی بی‌نظیر، از جنگل و کوه تا ساحل و دریا. قطعا اقامت در هتل‌ها و اقامتگاه‌ها با امکانات رفاهی مطلوب در کنار چشم‌انداز زیبا می‌تواند یک سفر ناب را به مسافران هدیه بدهد. از این رو در این مطلب چند تا از معروف‌ترین هتل‌های شمال کشور با نماهای بی‌نظیر را به شما معرفی کرده‌ایم تا بتوانید سفری پرخاطره و زیبا برای خود بسازید.

رزرو هتل شمال

هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز رامسر با ۴ ستاره از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است. جالب است بدانید برای رفتن به این هتل باید از تله‌کابین استفاده کنید. این هتل با واحدهای اقامتی خود در قالب سوئیت‌های VIP و کلبه‌های جنگلی از میهمانان پذیرایی می‌کند. کلبه‌های جنگلی فاصله کوتاهی با بخش پذیرش هتل دارند، اما جای نگرانی برای مسافران نیست؛ زیرا وسیله ایاب و ذهاب برای آن‌ها مهیا است. فضای اطراف هتل بسیار زیبا و چشم‌نواز بوده و منظره‌‌ مسحور کننده‌‌ای دارد. اما جهت اقامت در این هتل شرایط کوهستانی آن را نیز باید در نظر بگیرید.

علاوه بر طبیعت زیبا، مرکز خرید نوربرت و تعطیلات، شهربازی با بخش‌های مختلف آدرنالین، سرزمین رویاها و بازی و هیجان را از دست ندهید. تفریحاتی همچون سقوط آزاد، پینت بال، قلعه وحشت و… تله کابین، کلوپ دریایی و ورزش‌های موتوری همگی آماده ساختن لحظات ناب و هیجان‌انگیز هستند.

هتل شبستان رشت

هتل شبستان رشت با ۴ ستاره از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل ۶ طبقه با واحدهای اقامتی شامل اتاق‌های دبل و توئین از میهمانان پذیرایی می‌کند. رستوران هتل هم در طبقه ششم با چشم‌انداز زیبا از شهر و انواع غذاهای ایرانی و محلی پذیرای میهمانان است. هم‌چنین مسافرانی که هتل شبستان را برای اقامت انتخاب می‌کنند، علاوه بر دسترسی آسان به اماکنی نظیر بازار روز، فرودگاه رشت، مراکز خرید و مرکز شهر، به سهولت می‌توانند به دیدن جاذبه‌های گردشگری رشت همچون بقعه دانای علی، موزه رشت و خانه میرزا کوچک خان جنگلی بروند.

هتل میزبان بابلسر

هتل ۵ ستاره میزبان بابلسر https://jainjas.com/hotel_mizban-babol از سال ۱۳۹۹ در کنار هتل ۴ ستاره میزبان فعالیت خود را آغاز کرد. نمای قله شکوهمند دماوند، نمای شالیزار، دریا و شهر این هتل را تبدیل به بهترین گزینه برای اقامت کرده است. علاوه بر این هتل دسترسی آسانی به ساحل دریای خزر، تالاب فریدونکنار، پارک و اسکله قایقرانی، کشتی بابلسر، بازار روز و باغ وحش و… دارد. بهتر است کمی هم با رستوران‌های این هتل لوکس آشنا شویم.

  • اگر دوست دارید غذاهای محلی مازندران را نوش جان کنید، حتما سری به رستوران بومی محلی هتل  بزنید. این رستوران در یک محیط سنتی با موسیقی اصیل مازندرانی تجربه نابی را برای شما رقم خواهد زد.
  • علاوه بر این رستوران یاس با سرو انواع غذاهای ایرانی و سنتی در کنار موسیقی زنده لحظات خوشی را برای میهمانان رقم خواهد زد.
  • اگر هم به دنبال محیطی لوکس و مدرن هستید، رستوران ایتالیایی هتل با دستپخت حرفه‌ای‌ترین آشپزها را از دست ندهید.
  • میزبان در رستوران سلف سلف سرویس با سرو صبحانه، ناهار، شام با انواع غذاهای بومی و فرنگی نیز آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است.
  • کافی شاپ را هم فراموش نکنید. نوشیدنی‌های گرم و سرد، کیک‌های خوشمزه و آبمیوه‌های تازه، مناسب برای گذراندن اوقات فراغت شما.

هتل پارسیان خزر چالوس

نمای هتل ۵ ستاره پارسیان خزر یا همان هایت سابق همچون یک عقاب است که بال‌های خود را باز کرده و واحدهای اقامتی هتل در این دو بال قرار دارند. از این‌رو فضاهای اقامتی به اتاق‌ها و سوئیت‌های بال شرقی و غربی تقسیم می‌شوند و در هر بال واحدهای اقامتی دارای دو نوع رو به دریا و رو به جنگل هستند. فضاهای اقامتی شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته، سوئیت جونیور، سوئیت لاکچری و سوئیت رویال می‌شوند، که در بعضی از این واحدهای اقامتی امکان اضافه شدن سرویس اضافه نیز وجود دارد.

رزرو هتل در شمال

هتل بین دریا و جنگل واقع شده، به همین دلیل چشم انداز زیبایی به جنگل و دریا دارد. همچنین امکانات رفاهی خوبی را برای میهمانان فراهم آورده است که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: یخچال، تلفن، تلویزیون، آنتن مرکزی، اینترنت بی سیم، مینی بار، پاور سوئیچ، چای ساز، بالکن با نمای جنگل یا دریا (بعضی از واحدهای اقامتی)، سیستم اعلام حریق، سونا و جکوزی، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، کارت‌های نشانگر مزاحم نشوید و اتاق نیاز به نظافت دارد، صندوق امانات، سالن کنفرانس، سالن همایش، اتاق جلسات، خودپرداز، کافی شاپ، خدمات پزشکی، خانه داری ۲۴ ساعته، خدمات پزشکی، کافی شاپ، رستوران چشم انداز، تاکسی سرویس، فضای سبز و پارکینگ.

هتل نارنجستان نور

هتل ۴ ستاره نارنجستان در شهر نور مازندران از سال ۱۳۷۷ افتتاح شده است. این هتل جهت بهبود ارائه خدمات خود در سال ۱۳۹۱ مورد بازسازی قرار گرفته است. ۱۱۹ واحد اقامتی این مجموعه به صورت ویلاهای ۴ نفره، اتاق‌های دو تخته رو به جنگل و دریا، سه تخته رو به جنگل و دریا، سوئیت ۸ نفره رو به جنگل و سوئیت ۶ نفره رو به دریا قابل رزرو است.

سالن کنفرانس، لابی، کافی شاپ، خدمات آژانس مسافرتی، رستوران، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، اینترنت در لابی، خشک شویی، فروشگاه، سالن بیلیارد  ساحل اختصاصی، تالارهای چند منظوره، ماساژ، آسانسور، خود پرداز، سفرخانه سنتی، بالکن با نمای جنگل، بالکن با نمای دریا، یخچال، تلوزیون، تلفن، اینترنت در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار ، سرویس بهداشتی ایرانی، حمام با وان، حمام، ماهواره، چای ساز از امکانات این مجموعه است.

هتل‌های شمال

چگونه هتل‌های شمال را آنلاین رزرو کنید؟

دراین مطلب با لیستی از هتل‌های محبوب شمال کشور آشنا شدید. اگر قصد دارید یکی از این هتل‌ها را رزرو کنید، پیشنهاد می‌کنیم از سایت‌های رزرو اینترنتی هتل همچون جااینجاس استفاده کنید. زیرا مشخصات کامل هتل از آدرس، موقعیت مکانی در نقشه، فاصله از نقاط مهم گردشگری، لیست کامل اتاق‌ها، امکانات، قیمت، قوانین و نظر مسافرین قبلی در دسترس شما است. هم‌چنین این امکان را دارید تا اتاق مورد نظر خود را آنلاین رزرو نموده و هزینه آن را با اعمال بیشترین درصد تخفیف پرداخت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتری سری به https://jainjas.com/ بزنید.

 

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *