دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

یار آشپزخانه؛ کار را بسپار دست کاربلد

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۴ دی ۱۴۰۱
  • ۰

امروزه در بسیاری از خانه‌ها نام لوازم آشپزخانه تولیپس در میان است. هر یک از لوازم‌خانگی برای کاری ساخته شده‌اند تا در قلب خانه کار‌های مهمی را انجام دهند. تولیپس یکی از برند‌هایی است که این لوازم آشپزخانه را تولید کرده تا افراد برای آشپزی کردن یا انجام کار‌های خانه با وسایل برقی راحت باشند. در ادامه با این برند محبوب بیشتر آشنا می‌شویم.

یار آشپزخانه؛ کار را بسپار دست کاربلد

پخت غذا با لوازم آشپزخانه تولیپس

این روز‌ها هر وسیله برقی که تولید می‌شود، در پشت آن فکر‌هایی نهفته است که برای آسان کردن زندگی به کارافتاده‌اند. این برند ایرانی محبوبیت زیادی داشته و جای پای خود را در دل بسیاری از افراد محکم کرده است. یکی از معیار‌هایی که هر شخص در خرید لوازم‌خانگی باید در آن دقت زیادی به خرج دهد، میزان کیفیت محصول است. بسیاری از افراد گمان می‌کنند که برند‌های ایرانی کیفیت پایینی دارند و از قطعات با مرغوبیت پایین استفاده می‌کنند؛ اما شرکت تولیپس توانسته با بالابردن سطح کیفیت محصولات خود این ذهنیت را کاملاً از بین ببرد.

با استفاده از لوازم‌خانگی تولیپس مانند چرخ گوشت، آون تستر، مولتی کوکر و پلوپز تولیپس می‌توان غذا‌های خوشمزه و سالم را در سریع‌ترین زمان آماده کرد. در ساخت هر یک از این وسایل، از متریال مرغوب استفاده شده است. به طور مثال از پلوپز تولیپس هم برای پخت برنج و هم برای پخت کیک، انواع خورشت و درست کردن ته‌دیگ‌های خوش رنگ و لعاب می‌توان استفاده کرد.

چرخ گوشت تولیپس

این محصول از لوازم آشپزخانه تولیپس، با طراحی کلاسیک، دارای بدنه پلاستیکی مقاوم و قدرت موتور ۲۰۰۰ وات به بالا است که قابلیت‌های زیادی به جز، چرخ‌کردن گوشت دارد. اتصالات درونی این چرخ گوشت، فلزی و از جنس استیل ضدزنگ هستند. ۲ تیغه مخصوص این محصول، برای چرخ کردن گوشت و سبزی استفاده می‌شوند. قطعات کباب ساز و سوسیس ساز نیز در محفظه بالایی دستگاه قرار گرفته است.

از مواردی که لوازم‌خانگی تولیپس به‌خصوص این چرخ گوشت را بسیار خاص کرده است، قابلیت‌های ویژه تعبیه‌شده در آن‌ها است. چرخ گوشت تولیپس، دارای کلید برگردان برای چرخش معکوس تیغه دستگاه است؛ در مواردی که گوشت یا مواد غذایی داخل دستگاه به هر علتی گیرکرده و چرخ نمی‌شوند از آن استفاده می‌شود. علاوه بر چرخش معکوس، کلید قطع کن هم در دستگاه تعبیه شده تا در صورت لزوم بتوان عملکرد دستگاه را متوقف کرد.

آون توستر تولیپس

آون توستر، با بدنه استیل ضدزنگ دارای قدرت موتور ۲۰۰۰ وات است. جایگاه نگهداری به‌صورت قفسه، چراغ داخلی، جوجه‌گردان، قابلیت تنظیم درجه حرارت و زمان، برنامه‌های پخت ازپیش‌تعیین‌شده و صفحه‌نمایش روی محصول، به‌عنوان برخی از ویژگی‌های این دستگاه است.

این آون توستر دارای فن کانوکشن برای توزیع هوای گرم است؛ همچنین نمایشگر دیجیتال لمسی و برنامه‌های متنوع پخت در برخی از مدل‌های این دستگاه آن را بسیار خاص و کاربردی کرده است.

مولتی کوکر تولیپس

مولتی کوکر Tulips با توان ۹۰۰ وات و ظرفیت قابلمه ۵ لیتری در رنگ‌های مشکی و سفید تولید می‌شود. افراد باتوجه‌به سلیقه خود، نوع رنگ آن را انتخاب کرده و با وسایل دیگر در آشپزخانه هماهنگ می‌کنند. از ویژگی‌های خاص آن، قابلیت پخت برنج به سبک ایرانی با ته‌دیگ لذیذ طلایی در سه رنگ روشن، متوسط و تیره است. این محصول دارای سبد سرخ‌کن بوده و با برنامه‌های موجود در آن، دیگر نیازی به خرید سرخ‌کن مجزا ندارید.

با استفاده از ۱۲ برنامه پیش تنظیم، می‌توانید پخت انواع خورشت‌ها، برنج، سوپ، گوشت، مرغ، حلیم، فرنی و… را به‌راحتی انجام دهید. همچنین با برنامه شروع خودکار، زمان شروع پخت غذا را به‌دلخواه تعیین کرده تا دستگاه در زمان معین، شروع به کار کند.

یار آشپزخانه؛ کار را بسپار دست کاربلد

پلوپز تولیپس

پلوپز تولیپس یکی از دستگاه‌هایی است که می‌توان آن را در لیست خرید لوازم‌خانگی ناسیونال قرار داد. وجود چراغ نشانگر روی دستگاه، صفحه‌نمایش ال‌ای‌دی، جنس ظرف تفلون، ظرفیت ۵ لیتر دیگ و وجود تایمر از ویژگی‌های پلوپز تولیپس است. گنجایش زیاد دیگ و جنس تفلون آن باعث شده تا افراد برای پخت غذا نگران کم‌بودن حجم آن و شست‌و‌شوی بعد ظرف نباشند.

 

حضور برند تولیپس در مهمانی جوکر!

تولیپس با حضوری فعال در رئالیتی‌شوی محبوب جوکر در شبکه نمایش خانگی، نام خود را به‌عنوان اسپانسر در کنار تیزر‌ها و بیلبورد‌های تبلیغاتی آن قرار داد. این برند، با تبلیغات در برنامه جوکر، به‌صورت رسمی استراتژی تبلیغاتی خود را با هدف برندسازی، معرفی تولیدات و حیطه فعالیت خود آغاز کرد.

شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران، به‌عنوان پرچم‌دار صنعت لوازم‌خانگی کوچک در ایران، علاوه بر قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات خود، با همکاری تبلیغاتی و همراهی با جوکر، توانسته به‌خوبی برند تولیپس را به همه معرفی کند.

مشخصات و سایت ناسیونال ایران (تولیپس)

همان‌طور که در متن مطالعه کردید؛ برند تولیپس زیرمجموعه شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران است. چنانچه قصد دارید در مورد Tulips و چگونگی شکل‌گرفتن آن اطلاعاتی را کسب کنید لازم است به سایت ناسیونال ایران (تولیپس) مراجعه کنید. در این سایت علاوه‌بر اطلاعات اولیه، می‌توان به خرید محصولات این برند اعم از لوازم آشپزخانه تولیپس پرداخت.

 

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *