دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

طرز تهیه استیک گل کلم با طعم و مزه عالی

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
  • ۰

طرز تهیه استیک گل کلم بسیار ساده است. این استیک به عنوان پیش غذا نیز سرو می شود. شما می توانید در این بخش دستور تهیه ساده ای از آن را مطالعه کنید.

داشتن این استیک فوق العاده بسیار ساده است. شما می توانید در این بخش طرز تهیه استیک گل کلم را مطالعه کنید. این غذای متنوع ویژه گیاه خوران بوده و یک غذای کاملا سالم و مفید است.

نحوه تهیه اسیتک گل کلم

اگر می خواهید، رسپی انواع غذاهای متنوع و جدید را داشته باشید، بهتر است در این مطلب از آرگا دستور پخت استیک گل کلم و آموزش تهیه سوفله گل کلم و املت کلم را مطالعه کنید و مطابق ذائقه خود اقدام به این غذاهای فست فودی خوشمزه نمایید.

مواد لازم

  • گل کلم: ۱/۲ گل کلم
  • پاپریکا و نمک: به میزان لازم
  • روغن زیتون: به میزان لازم
  • پودر سیر: به میزان لازم
  • فلفل سیاه: به میزان لازم

 اسیتک گل کلم خانگی

طرز تهیه استیک گل کلم عالی

برای داشتن این استیک متنوع و جدید باید ابتدا گل کلم را به صورت عمودی برش بزنید. حالا کلم ها را شسته و زمان دهید تا کمی خشک شود. برای ادامه این کار باید یک تابه گریل انتخاب کنید. تابه را روی حرارت قرار داده و زمان دهی د تا کمی گرم شود.

بعد از اینکه دو طرف کلم ها به خوبی سرخ شد، مقداری روغن زیتون، نمک، پاپریکا، فلفل و پودر سیر به مواد آغشته کنید. هر دو طرف کلم ها را گریل کرده و هر طرف را به مدت ۱۰ دقیقه گریل نمایید. در این مرحله از طرز تهیه استیک گل کلم غذای شما آماده سور می باشد. استیک های آماده شده را درون ظرفی چیده و سرو کنید.

این استیک را می توانید در کنار انواعی از پوره ها نوش جان نمایید. سرو این استیک در کنار پوره سیب زمینی، دانه انار و زیتون نیز فوق العاده است. این غذای رژیمی ویژه افرادی بوده که رژیم های سبک و گیاهی دارند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

در صورتی که می خواهید، غذای شما کمی عطر و طعم دار باشد، بهتر است مقداری آب لیموی تازه نیز روی آن بریزید. استفاده از مقداری جعفری خرد شده برای روی این غذا نیز فوق العاده می شود. تهیه این اسیتک به صورت کبابی نیز فوق العاده است.

طرز تهیه استیک گل کلم

برای داشتن این استیک به صورت کبابی یا ذغالی باید گل کلم را در فویل پیچیده و درون مقداری ذغال بیندازید. همچنین می توانید گل کلم را روی سیخ کشیده و کمی روی حرارت کباب کنید.

این غذا به عنوان پیش غذا استفاده می شود و می توانید با استفاده از انواع سبزی های معطر آن را مزه دار کنید. در صورتی که گیاه خوار نیستید، می توانید این غذا را در کنار گوشت نیز سرو کنید. این غذا در کنار نان و انواع پوره ها نیز سرو خواهد شد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *