دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس مجلسی ترکیه ای شیک و جذاب زنانه و دخترانه

  • ندا خوشرو
  • ۵ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب انواع طرح های زیبا و شیک مدل لباس مجلسی ترکیه ای زنانه و دخترانه کوتاه و بلند را برای شما خانم های زیبا و جذاب گردآوری کرده ایم که امیدوایم این مدل لباس ها مورد پسندتان قرار بگیرند.

لباس های شب زنانه و دخترانه طرح های زیبا و متفاوتی دارند, مدل لباس شب ترکیه ای از انواع لباس های شیک و با تن پوشی متفاوت است که شما می توانید از این مدل لباس ها در مجالس رسمی و غیر رسمی استفاده کنید.

اغلب خانم های ایرانی تمایل دارند تا از انواع مدل های لباس مجلسی کره ای و لباس مجلسی اروپایی و لباس مجلسی ترکیه ای، در مجالس استفاده کنند, این طرح های لباس مجلسی زیبا و شیک هستند و اگر شما می خواهید در مهمانی ها و مجالس با لباسی متفاوت حضور پیدا کنید بهتر است که این نوع لباس ها را پوشیدن انتخاب کنید.

انواع مدل های لباس مجلسی

مدل لباس مجلسی ترکیه ای زنانه و دخترانه

یکی از مهم ترین خرید ها برای خانم و دختران جوان لباس مهمانی است, امروزه طرح های متنوعی از لباس های شب در بازار موجود هستند که همین تنوع زیاد کار انتخاب مدل لباس شب را کمی دشوار کرده است. در ادامه توجه شما را به چند مدل لباس شب ترکیه ای با تن پوشی شیک و زیبا برای اندام های متفاوت جلب می کنیم.

مدل لباس مجلسی ترکیه ای شیک و زیبا

مدل های لباس شب ترکیه ای جدید با طرح های بلند

برخی از خانم ها تمایل دارند که با پوششی مناسب در مهمانی ها حضور پیدا کنند لباس های شب  ترکیه ای بلند برای این دسته از خانم ها می توانند ایده آل و مناسب باشند. لباس های شب بلند ترکیه ای در انواع طرح های متفاوت و رنگ های متنوع و با پارچه های مختلفی نظر گیپور و مخمل و ساتن و … دوخته می شوند که انتخاب هر یک از این طرح های لباس شب به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

طرح های زیبا و شیک لباس مجلسی مدل های لباس مجلسی ترکیه ای بلند مدل لباس مجلسی گیپور ترکیه ای انواع مدل های لباس مجلسی مدل لباس مجلسی بلند و مشکی مدل لباس مجلسی جدید مدل لباس مجلسی بلند مدل لباس مجلسی مخمل زنانه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

اگر تمایل دارید که در مهمانی ها با اندامی متفاوت حضور پیدا کنید بهتر است لباس مجلسی هایی را برای پوشیدن انتخاب کنید که عیب های موجود در اندام تان تا حدودی بپوشند و بر روی زیبایی و نقاط قوت اندام شما تاکید داشته باشند.

مدل لباس مجلسی بلند   مدل های زیبا و شیک لباس مجلسی مدل لباس مجلسی بلند و کوتاه ترکیه ای مدل لباس مجلسی ترکیه با طرح های شیک و زیبا  مدل لباس مجلسی ترکیه ای زنانه و دخترانه   طرح های شیک و متفاوت لباس مجلسی مدل لباس مجلسی ترکیه ای زنانه و دخترانه با طرح های زیبا و شیک

مدل لباس مجلسی ترکی دخترانه و زنانه با طرح های کوتاه

اغلب خانم ها و دختران جوان به پوشیدن لباس های شب کوتاه علاقه مند هستند. لباس های شب  ترکی در انواع طرح های کوتاه نیز دوخته می شوند. اغلب لباس های ترکیه ای برش ها و تن پوش های متفاوت و جذابی دارند و می توانند زیبایی و جذابیت اندام شما را چند برابر کنند.
لباس های مجلسی کوتاه دخترانه و زنانه با رنگ های شاد و روشن برای خانم ها با اندام لاغر و متناسب می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد و اگر شما دارای اندامی چاق هستید بهتر است رنگ های تیره لباس مجلسی های کوتاه را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مدل های زیبا و شیک لباس مجلسی مدل لباس گیپور کوتاه لباس مجلسی کوتاه زنانه و دخترانه ترکیه ای انواع مدل لباس مجلسی ترکیه ای با طرح های متفاوت و شیک مدل پیراهن مجلسی ترکیه ای کوتاه مدل لباس گیپور دخترانه مدل های زیبا و شیک لباس ترکیه ای طرح های شیک و جذاب لباس مجلسی

مدلهای لباس مجلسی باحجاب ترکی

لباس های ترکی در ایران طرفداران زیادی دارند، شاید یکی از دلایل آن, تشابهات فرهنگی و سنتی دو کشور می باشد، از این رو بخش عظیمی از لباسهای طراحی شده ترکی از لحاظ حجاب و پوشیده بودن با فرهنگ ایرانی و اسلامی مطابقت داشته و در نتیجه  کار انتخاب را برای بسیاری از خانوم های ایرانی راحت تر کرده است و نیز بسیاری از لباسهای مجلسی ترکی متناسب با فرهنگ کشور های اروپایی و طرح های برگرفته از آنها می باشد که از این نظر نیز بسیار مورد علاقه برخی خانوم های ایرانی می باشد.

مدل لباس ترکی

سومین دلیل پرطرفدار بودن لباسهای ترکی در بین ایرانیان که می تواند مهمترین دلیل باشد، کیفیت بالای پارچه های آنها و نیز دقت و ظرافت به کار گرفته شده در دوخت لباسهای ترکی می باشد و همین نکته محبوبیت لباسهای ترک را چند برابر کرده است. در ادامه مدلهای جدید و زیبایی از لباسهای ترک باحجاب برای دختران و خانوم های ایرانی را می توانید مشاهده کنید.

 جدیدترین طرح لباس ترکیه ای

جالب است بدانید که کشور ترکیه در صنعت مد نیز فعال بوده و در این زمینه طرفداران بی شماری دارد؛ شومیز های ترکیه ای، مدل پالتو های ترکی و …  از محبوبیت ترین لباسهای ترکی در بین بانوان ایرانی می باشند و همانطور که گفتیم کشور ترکیه, به دلیل داشتن فرهنگ و عقاید مختلف در طراحی لباسهای خود سعی می کنند تمامی سلیقه ها را در نظر بگیرند و از آنجا که بسیاری از خانوم ها تمایل دارند با حجاب اسلامی و پوشیده در مجالس و مکان های مختلف حضور داشته باشند، بنابراین در اینجا مدلهای متنوعی از لباسهای اسلامی دخترانه ترک و زیبا قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

تصاویری از لباس ترکیه ای

 لباس ترکیه ای با حجاب زیبا

انواع لباس ترکیه ای

 لباس ترکیه ای دخترانه بلند

 لباس ترکیه ای دخترانه جدید

مدل زیبای لباس ترکیه

 لباس ترکیه ای دخترانه زیبا

 لباس ترکیه ای زیبا

مدل لباس ترکیه حجابی

 لباس ترکیه ای مجلسی

 لباس ترکیه ای جدید

 لباس ترکیه ای دخترانه

 لباس ترکیه ای زنانه

مدل لباس ترکیه پوشیده

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل لباس مجلسی ترکیه ای با طرح های شیک و زیبا آشنا شدید, شما می توانید با الگوبرداری از این مدل ها, لباس مجلسی جدید و متفاوتی را برای خود تهیه کنید. برای مشاهده انواع مدل های لباس مجلسی دخترانه و لباس مجلسی زنانه کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *