دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دیدنی های سوالبارد منطقه ای بکر در کشور نروژ

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۱ دی ۱۴۰۱
  • ۰

دیدنی های سوالبارد شامل جاذبه های قطبی هستند. این نواحی در نروژ یک مقصد توریستی خاص بوده که افراد ماجراجو به سراغ آن می روند. این نواحی پوشش های گیاهی و جانوری قطبی را دارد.

سالبارد یک منطقه به شدت دیدنی در نروژ می باشد. این ناحیه عجیب ترین جاذبه های دنیا را در خود جای داده است. این منطقه دارای ذخایر غنی بوده و آب و هوای بسیا مناسبی دارد. پوشش های گیاهی قطبی در این منطقه بالا است و در این بخش بیشتر با دیدنی های سوالبارد آشنا می شوید.

دیدنی های سوالبارد

معرفی دیدنی های سوالبارد

یکی از عجیب ترین و بکرترین مناطقی که در جهان وجود دارد و به عنوان یکی از بهترین مناطق در کشور نروژ شناخته می شود که سالانه هزاران توریست به آن سفر می کنند. این منطقه در گرم ترین حالت خود به دما ۴ درجه سانتی گراد می رسد و اگر در مقابل سرما تحمل دارید، می تواند هر گردشگری را مجذوب زیبایی های خود نماید. این منطقه از دیدنی های نروژ می باشد.

منطقه قطبی سوالبارد

سوالبارد  مجموعه ای از چندین جزیره است که در شمالی ترین قسمت کشور نروژ واقع شده است و بخش هایی از آن در دریای بارنتز، اقیانوس اطلس، دریای گرینلند و دریای نروژ قرار دارد و برای مردم این کشور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. این منطقه از اوایل قرن ۱۹ به عنوان یکی از مراکز گردشگری مهم و دیدنی در نروژ شناخته می شود و برای مردم آن یک عنوان بزرگ توریستی است.

سفر و بازدید از دیدنی های سوالبارد:

برای دسترسی به جزیره های مهم این منطقه باید از کشتی های کروز استفاده نمایید و با پرداخت هزینه حدود ۱۵۰۰ دلار می باشد و برای رسیدن با کشتی به جزیره لانگیربین حدود ۳ روز زمان نیاز دارد.

مکان های سوالبارد

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

سفر با کشتی همیشه یکی از لذت بخش ترین سفر ها می باشد که مسافران می توانند ۳ روز کامل را در آب ها باشند و از سفر خود لذت ببرند. شما با سفر به این ناحیه امکان آشنایی با مکان های دیدنی نروژ را خواهید داشت.

شرایط آب و هوایی:

این منطقه به شدت تحت تاثیر شرایط قطبی است. آب و هوای قطبی در این منطقه به شدت بالا بوده و به همین دلیل پوشش های گیاهی در این نواحی نیز خاص و ویژه قطبی هستند. خزه ها، بید قبطی، گلسنگ ها از مهم ترین پوشش های گیاهی در این نواحی محسوب می شوند.

اقامت در سوالبارد

جاذبه های سوالبارد:

اگر قصد بازدید از دیدنی های سوالبارد دارید، باید به سراغ یخچال های طبیعی آن و … بروید. در این نواحی سه منطقه بیابانی با سه پوشش گیاهی وجود دارند. ذخیره های طبیعی در این مناطق بالا بوده و استخراج ذغال سنگ نیز منبع درآمدزایی می باشد.

سفر به سوالبارد

این نواحی زیستگاه مهمی برای جانوران قطبی بوده که شاید بریا شما هم جالب باشد. خرس ها و روباه های قطبی از مهم ترین گونه های جانوری در این نواحی هستند. گوزن های شمالی نیز در این منطقه به خوبی یافت می شوند. وال ها که از آبزیان به شمار می آیند، گونه برجسته دیگری هستند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *