دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معماری کاخ چراغان استانبول و معرفی امکانات آن

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۸ دی ۱۴۰۱
  • ۰

کاخ چراغان استانبول که یکی از کاخ های دیدنی و قدیمی در این شهر است، امروزه یکی از لاکچری ترین هتل های استانبول می باشد. این بنا دارای لوکس ترین اشیا و وسایل است.

ترکیه یکی از سرزمین های توریستی و زیبای دنیا است. کشوری که امروزه مقصد گردشگران ایرانی بوده و در چهار گوشه آن زیبایی های مختلفی وجود دارد. شما می توانید در این بخش با یکی از دیدنی های ترکیه که در شهر استانبول قرار دارد، آشنا شوید. کاخ چراغان استانبول از سازه های باشکوه در ترکیه به شمار می رود.

کاخ تاریخی چراغان

کاخ چراغان استانبول

کاخ چراغان یکی از باشکوه ترین بناهایی است که می توانید در ترکیه از آن دیدن کنید. این کاخ یکی از باشکوه ترین کاخ های سلطنتی دنیا محسوب می شود و برگرفته های طرح های اسلامی است. المان های مختلفی که در معماری این بنا مشاهده می کنید، از نظر معماری بیرونی و داخلی شگفت انگیز می باشد. در این بخش به معرفی کاخ چراغان که یکی از دیدنی های استانبول پرداخته ایم.

زیبایی کاخ چراغان

معماری کاخ:

قسمت درونی این کاخ بسیار ویژه است و قسمت های شاه نشین نیز معماری بسیار خاصی دارد. هنر معماری در این سازه بسیار زیبا و جالب توجه است. معماری شگفت انگیز در بخش های داخلی این بنا به ویژه ورودی کاخ آن زیبایی زیادی دارد. گچ بری ها این سازه بسیار قدیمی و در عین حال زیبا است. این بنا دارای نورپردازی های بسیار زیبایی می باشد.

کاخ چراغان

لوسترهای باشکوهی که در این کاخ دیده می شود، آنتیک های قدیمی و گران، وسایل مجلل، دکوراسیون داخلی مجلل از بخش های جذاب و ویژگی های مهم این بنا هستند. امکانات بسیار خیره کننده ای در این بنا وجود دارد نیز توجه گردشگران را جلب می کند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

معماری کاخ چراغان

این بنا امروزها کاربردهای مهمی دارد و به یکی از هتل های باشکوه تبدیل شده است. هزینه های بالایی که برای فرش های این بنا خرج شده ارزش بیشتری به این بنا بخشید. این هتل و اتاق های آن دارای مبلمان های زیبایی است. درهای ورودی این بنا نیز مانند معابد متعددی بوده و دیوارهای آن نیز زیبایی باشکوهی دارند.

کاخ چراغان استانبول

ویژگی های جذاب کاخ:

کاخ چراغان یک هتل زیبا بوده که با اقامت در آن می توانید، تجربه ای خاص داشته باشید. قیمت بالای این هتل موجب شده تا ویژه گردشگران خاص و ثروتمند باشد. این هتل دارای امکانات منحصر به فردی است. برخی اتاق های این هتل نیز معمولی و سوئیتی می باشند که می توانید از آن استفاده کنید.

جذابیت های کاخ چراغان

بخش های مختلف هتل چراغان:

این هتل دیدنی شامل بخش های مختلفی است. شما علاقمندان در سفر به استانبول ترکیه می توانید از دیدنی های این هتل نیز بازدید کنید. این هتل دارای ۱۰۲ اتاق کوچک بوده که دارای مناظر باغ ییلدیز است. ۱۲۶ اتاق این بنا نیز به منظره تنگه بسفر می باشد. بخشی از اتاق ها نیز مناظری رو به مناظر شگفت انگیز دارند.

رستوران این کاخ نیز دیدنی تر است. این رستوران دارای غذاهای ارگانیک و سالم می باشد. ظروف شیک و … در این رستوران جلب توجه می کنند. هزینه اقامت در این هتل ها شبانه ۱۵۰۰۰ دلار است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *