دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مناظر تماشایی پارک جنگلی سوهانک

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۴ دی ۱۴۰۱
  • ۰

پارک جنگلی سوهانک یکی از زیباترین پارک های دیدنی در این محله تهران است. این پارک وسعت زیادی داشته و با برخورداری از فضای سبز خود جاذبه های زیادی برای گردشگران دارد.

این پارک با برخورداری از فضای سبز بسیار زیبا و جذاب مورد توجه گردشگران است. برای بازدید از این پارک جنگلی بسیار زیبا باید به شمال شرقی پایتخت بروید. وسعت زیاد این پارک و فضای سبز آن مورد توجه می باشد. شما می توانید در این بخش با پارک جنگلی سوهانک بیشتر آشنا شوید.

پارک جنگلی سوهانک

طبیعت پارک جنگلی سوهانک

آرامش و سکوتی که در محیط این پارک حاکم شده است، توجه شما را به سمت خود جلب می کند. این پارک وسیع با مساحت ۴۰۰ هکتار یکی از زیباترین و بزرگ ترین بوستان های شهر تهران محسوب می شود. این پارک به دلیل قرارگیری در محلی با همین نام شناخته شده است. این پارک امروزه یکی از مکان های دیدنی تهران می باشد.

نواحی جنگلی سوهانک

یکی از بخش های جذابی که در این پارک می توانید ببینید، تلفیقی از جاذبه های مدرن و قدیمی است. قرارگیری بافت قدیمی در کنار بافت مدرن شهری موجب شده تا جلوه ای خاص به این ناحیه بخشیده شود. چشم اندازهای زیبای این بوستان و امکانات تفریحی آن نیز از دیگر امتیازاتی است که گردشگران را به این سمت می کشاند.

جنگل های سوهانک

این پارک دارای انواع مختلفی از پوشش های گیاهی بوده و درختان متنوعی همچون کاج، بادام، اقاقیا، توت و زبان گنجشک در آن می رویند. این نواحی چشم اندازهای بسیار زیبایی برای علاقه مندان دارد. شما می توانید، از زیبایی های بیشتری در این نواحی دیدن کنید.

  •  آرون گروپس

پارک سوهانک را بشناسید

مکان های دیدنی پارک سوهانک:

تپه های مرتفع و پستی و بلندی های متعدد در این ارتفاعات از زیبایی زیادی برای گردشگران برخوردار هستند. این نواحی دارای گونه های جانوری مختلفی بوده و حیواناتی همچون روباه و خرگوش در این مناطق یافت می شوند. در ارتفاعات کوهستانی این پارک می توانید از گونه های مختلف پرندگان نیز دیدن کنید.

ارتفاعات پارک سوهانک

این ارتفاعات دارای سرگرمی های مختلفی بوده و با پیاده روی کردن در بخش های مختلفی از آن می توانید، جذابیت های زیادی را تجربه کنید. مناظر پارک جنگلی سوهانک بسیار رویایی و جالب می باشند. شما با قدم زدن در بخش های مختلفی از این پارک می توانید، شاهد چشم اندازهای زیبایی باشید.

پارک دیدنی سوهانک

طبیعت زیبای سوهانک:

این منطقه دارای جاذبه های طبیعی منحصر به فردی می باشد. وجود باغ های متنوع و استخر آب در باغ های آن موجب شده تا گردشگران از زیبایی این ناحیه بیشتر دیدن کنند. آب و هوای این ناحیه بسیار دل انگیز است. این پارک یکی از مکان های بسیار مناسب برای ماشین سواری و ورزش های موتوری می باشد.

اگر از علاقه مندان به کوهنوردی هستید، می توانید سری به تپه های مرتفع این منطقه و دیدنی های آن بزنید. این پارک وسعت زیادی دارد اما بوفه و امکانات زیادی در آن وجود ندارد. برای خریدن خوراکی و دیگر وسایل مورد نیاز باید به محله سوهانک بروید و از سوپرمارکت ها خریدهای مورد نیاز را انجام دهید. این پارک امروزه از مکان های دیدنی حومه تهران می باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *