دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

خرید لوازم تحریر دانشجویی از فروشگاه آنلاین دفتر دستک

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

فروشگاه لوازم تحریر و نوشت افزار دفتر دستک برای بهترین انتخاب و خرید لوازم تحریر دانشجویی به شما کمک خواهد کرد!

اگر به دنبال خرید بهترین لوازم تحریر برای دوران دانشجویی خود هستید با ما همراه شوید. انجام پروژه های دانشجویی و ساماندهی آنها با داشتن ابزار و لوازم تحریر مناسب آسانتر می شود. تلاش می کنیم به معرفی تعدادی از لوازم تحریر ضروری که لازم است هر دانشجو بر روی میز کار و یا همراه با خود داشته باشد بپردازیم.

خودکار

خرید خودکار به عنوان ضروری ترین ابزار برای جزوه نویسی امری لازم است. بطور کلی دانشجویان تمایل به نگارش با انواع خودکار رنگی را دارند به همین دلیل این محصول در بین دانش آموزان و دانشجویان از محبوبیت بالایی برخوردار است. یکی از ویژگی های مهم که در هنگام خرید خودکار باید به آن توجه نمود جریان روان جوهر در هنگام نگارش است. به عبارتی وجه تمایز خودکار مرغوب با خودکار معمولی نیز همین ویژگی است. مجموعه متنوعی از بهترین خودکارها در رنگ های متنوع با کیفیت نوشتاری روان در دفتر دستک عرضه شده است که می توان به نام های مانند خودکار یونی بال، خودکار فابرکاستل، خودکار اشنایدر، خودکار بیک، خودکار لاتن، خودکار استابیلو، خودکار کنکو، خودکار استایلیش و … اشاره کرد.

خرید انواع خودکار با قیمت عالی از دفتر دستک

روان نویس

روان نویس با توجه به تنوع در طرح و رنگ یکی دیگر از محبوب ترین محصولات در میان دانش آموزان و دانشجویان است که برای علامتگذاری و نوشتن جزوه از آن استفاده می شود. در فروشگاه دفتردستک انواع روان نویس رنگی بصورت تک و یا بسته چند رنگ از برندهای نامدار مانند استابیلو (Stabilo)، استدلر (Steadtler)، یونی بال (Uni-ball)، زبرا (Zebra) و … عرضه شده است.

خرید لوازم تحریر دانشجویی از فروشگاه آنلاین دفتر دستک

ماژیک هایلایت

دانشجویان و دانش آموزان برای علامتگذاری مطالب مهم در کتاب و جزوات آموزشی از ماژیک هایلایت استفاده می نمایند. به عبارتی می توان از این محصول به عنوان یک ابزار نوشتاری کاملاً کاربردی نام برد. در دفتر دستک ماژیک هایلایت با طیف متنوعی از انواع رنگ های نئونی و پاستلی از برندهای خوشنامی همچون استابیلو (Stabilo)، اونر (Owner)، زبرا (Zebra)، ماپد (Maped) و … عرضه شده است.

 

اتود (مداد مکانیکی)

یکی از کاربردی ترین ابزار نوشتاری که امروزه اکثر دانش آموزان و دانشجویان از آن استفاده می نمایند اتود یا مداد مکانیکی است. برای دانشجویان رشته های معماری، مهندسی و طراحی مجموعه تخصصی اتود با قطرهای نوشتاری متنوع شامل ۰.۳، ۰.۵، ۰.۷، ۰.۹، ۱.۴ و ۲ میلیمتر طراحی و تولید شده است که هر کدام برای کاربرد خاصی مناسب هستند. در فروشگاه دفتر دستک مجموعه ای متنوع از اتود (مداد مکانیکی) با برندهای نامدار مانند فابرکاستل (Faber-Castell)، استدلر (Steadtler)، استابیلو (Stabilo)، روترینگ (Roring)، یونی بال (Uni-ball)، زبرا (Zebra)، بیک (Bic)، اونر (Owner) و … عرضه شده است.

دفتر

از دیگر محصولات کاربردی و مهم برای دانشجویان انواع دفتر را می توان نام برد. در فروشگاه اینترنتی دفتر دستک انواع دفتر و دفترچه یادداشت در اندازه، طرح و رنگ های متنوع با مناسب ترین قیمت عرضه شده است. مهمترین ویژگی یک دفتر داشتن کاغذ مرغوب است. کلیه دفاتر عرضه شده در فروشگاه دفتر دستک دارای کاغذ مرغوب و با کیفیت هستند که لذت نگارش را دو چندان می نمایند. دفتر بنه نوت، دفتر لاتن، دفتر مولسکین و … از جمله دفاتر بسیار مرغوب و با کیفیت هستند.

خرید انواع دفتر و دفترچه یادداشت با قیمت عالی از دفتر دستک

کیف و کوله پشتی

انتخاب و خرید کیف و کوله پشتی مناسب برای حمل کتاب، جزوه، لوازم تحریر دانشجویی، لپ تاپ و … بسیار حائز اهمیت است. قالب و وزن استاندارد کیف و کوله پشتی عامل مهمی در حفظ سلامت استخوان ها و ستون فقرات است. با توجه به اینکه ممکن است ساعت های طولانی مجبور به حمل کیف یا کوله پشتی باشید توجه به این عوامل در کنار داشتن محفظه های مختلف برای کاربردهای گوناگون و طراحی ظاهری از اهمیت بسیاری برخوردار است. در فروشگاه دفتر دستک تلاش شده مجموعه متنوعی از کیف و کوله پشتی با کیفیت عرضه شود.

خرید لوازم تحریر دانشجویی از فروشگاه آنلاین دفتر دستک

جامدادی رومیزی (جاقلمی) و ست رومیزی

همانطور که خرید کیف و کوله پشتی برای یک دانشجو ضرورت دارد. خرید یک جامدادی رومیزی (جا قلمی) و یا گزینه ای حرفه ای تر مانند خرید یک ست رومیزی برای ساماندهی لوازم و ابزار بر روی میز در کمترین فضا، لازم است. این محصول نه تنها جلوه ای خاص به میز کار میبخشد بلکه به ایجاد نظم بر روی میز کار بسیار کمک می کند.

 

جامدادی

خرید جامدادی یک انتخاب ضروری و عالی برای دانشجویان است؛ چرا که این امکان را به دانشجو می دهد تا نوشت افزار و لوازم تحریر مورد نیاز و مورد علاقه خود را در یک بسته زیبا و تمیز نگهداری و حمل نماید. شاید به نظر برسد امروزه با انواع ابزار دیجیتال دیگر نیازی به محصولاتی مانند جامدادی نیست! اما اگر به نوشت افزار و لوازم تحریر درون کیف خود نگاهی بیندازید متوجه اهمیت خرید این محصول خواهید شد.

ماشین حساب

امروزه با وجود گوشی های هوشمند و اپلیکیشن های مختلف اکثر افراد برای محاسبات عادی می توانند از آنها استفاده نمایند اما اگر دانشجوی یکی از رشته های مهندسی یا حسابداری هستید لازم است برای انجام محاسبات خاص یک عدد ماشین حساب تخصصی خریداری نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *