دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی خدیجه شندیل مدلینگ، مجری و هنرپیشه ترک

  • محدثه خاکشور
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

خدیجه شندیل بازیگر جوان و زیبای ترکیه ای است که در زمینه مدلینگ نیز به همین میزان موفق بوده و توانسته مقام هایی را در مسابقات زیبایی از آن خود کند. او بازیگر نقش اصلی سریال دیلا خانم می باشد.

خدیجه شندیل هنرپیشه ترکیه ای که غیر از بازیگری در صنعت مدلینگ و نیز اجرا در تلویزیون فعالیت داشته و البته موفق بوده است. وی در دوم ماه آگوست سال ۱۹۸۳ در استانبول به دنیا آمد و دارای ۲ خواهر اسم های اوزگه نور و تویان می باشد که هر دو از او کوچکتر هستند. وی ۱۷۵ سانتی متر قد دارد که اصالت خانوادگی اش به شهر سلانیک یونان می رسد. این بازیگر ترکی در آنتالیا پرورش یافته و فرزند اول است. این بازیگر با بوراک ساعیاشار ازدواج نموده و صاحب فرزند پسری به اسم جان است. در ادامه مفصل تر به بیوگرافی خدیجه شندیل خواهیم پرداخت.

شرح زندگی خدیجه شندیل بازیگر موفق ترک

بیوگرافی خدیجه شندیل بازیگر سریال دیلا خانم

خدیجه شندیل در یازدهم ماه مرداد سال ۱۳۶۲ در استانبول متولد و در آنتالیا پرورش یافت. پدر و خانواده پدری وی از مهاجرهای سالونیک به آنتالیا و مادر او استانبولی است. پدر خدیجه در زمینه ی ساخت و ساز مشغول بوده و در حال حاضر بازنشسته است. مادر وی نیز خانه دار می باشد که در کارهای اجتماعی و خیرخواهانه مشارکت می نماید. خدیجه کودکی خود را همراه با سرگرمی و بازی های گوناگون معرفی کرده که برای او لذتبخش و شادی آفرین بوده است. از نظر خودش خانواده ای منظم و قانونمند و در عین حال صمیمی دارد.

زندگینامه خدیجه شندیل بازیگر و مدل و مجری

وگرافی خدیجه شندیل هنرپیشه زیبای ترک

خانم شندیل در سریال «دیلا خانم» در نقش دیلا مقابل دوربین رفت که به واسطه ی آن موفق شد تا در ترکیه و هم سایر کشورها از جمله ایران به شهرت و محبوییت دست پیدا کند. او در ۲۰۰۱ به عنوان دختر شایسته ترکیه انتخاب شد که در آن سال نیز سومین دختر زیبا اروپا شناخته گردید. خدیجه همچنین به عنوان نماینده ترکیه در ملکه زیبایی اروپا توانست چهارمین نفر انتخاب شود, با وجود این دست از تحصیلات دانشگاهی خویش نکشید و به تحصیل رشته ی مدیریت در دانشگاه آکدنیر پرداخت.

  •  آرون گروپس

مروری بر بیوگرافی خدیجه شندیل

آشنایی با زندگینامه خدیجه شندیل

آشنایی با زندگینامه خدیجه شندیل

شرح زندگی خدیجه شندیل بازیگر محبوب ترک

قدم گذاشتن در مسیر هنری بازیگری

خدیجه شندیل پس از موفقیت های پی در پی در مسابقه های زیبایی، دریافت کننده پیشنهادات بسیار بازیگر ۲۰۰۱ با حضور در ویدیو کلیپ «Tore» چلیک اریشچی نخستین تجربه بازیگری خود را به دست آورد. بعد برای دو سال تحت نظر استادان معروف و شناخته شده مانند آیلا آلگان دوره های بازیگری را گذراند.

در ۲۰۰۱ وقتی تنها هجده سال داشت، به صورت حرفه ای با نقش آفرینی در مجموعه تلویزیونی زندگی جدید جلوی دوربین رفت. وی بعدا در مجموعه های تلویزیونی دیگری از جمله دو غریبه، ایلول هر چند حضوری کوچک و جزئی داشت، اما موفق شد تا با درخشش و بازی چشمگیرش توجه ها را به خود جلب نماید. بازی های بعدی او در سریال وادی گرگ ها، و در نهایت دیلا خانم موجب موفقیت او در حرفه اش شدند. او در سال ۲۰۲۰ در مجموعه تلویزیونی «بیداری سلجوقیان بزرگ» ایفای نقش کرد که تازه ترین نقش آفرینی او می باشد. در این سریال او همبازی بازیگران ترکی اکین کوچ، بورا گولسوی، مهمت اوزگور، لیلا لیدیا توغوتلو، سودا ارگینجی و گورکان اویگون بود.

ندگینامه خدیجه شندیل بازیگر و مدل و مجری

زندگینامه خدیجه شندیل از آغاز بازیگری تا شهرت

مشهور محبوب شدن

این بازیگر از ۲۰۰۸-۲۰۱۰ در مجموعه تلویزیونی وادی گرگ ها در نقش «ابرو المدار» مقابل دوربین تلویزیون رفت و توانست توجه مخاطبهای خویش را به خود معطوف نماید. وی در ۲۰۱۰ هم با بازی در مجموعه تلویزیونی «کوههای سیاه» همبازی بازیگرانی همچون احمد ریفات شونگر، ابراهیم چلیک اوغلو و اردال اوزباغجیلار گردید که تجربه خوبی برای او محسوب می شد.

در در ۲۰۱۲ با بازی نقش اصلی مجموعه تلویزیونی دیلا خانم توانست حسابی محبوب و معروف گردد و با هنرپیشگان مطرح ماهیر گونشیرای و ارکان پتککایا همبازی شود.

زندگینامه خدیجه شندیل به همراه تصاویر زیبایش

زندگینامه خدیجه شندیل مدل و بازیگر ترکیه ای

ندگینامه خدیجه شندیل بازیگر و مدل و مجری

داشتن رابطه عاطفی و ازدواج

خدیجه شندیل در بیست و نهم ماه اکتبر سال ۲۰۱۴ با هنرپیشه ی ترکیه ای به اسم «بوراک ساعیاشار» نامزد کرد و در نهایت در بیست و نهم ماه می سال ۲۰۱۵ با او ازدواج نمود. خدیجه شندیل چهار سال از همسر خود بزرگتر است. آنها از ۲۰۱۱ با یکدیگر رابطه عاطفی داشتند. نتیجه این ازدواج یک پسر به اسم جان می باشد.

زندگینامه خدیجه شندیل مدل و بازیگر ترکیه ای

زندگینامه خدیجه شندیل مدل و بازیگر ترکیه ای

ندگینامه خدیجه شندیل بازیگر و مدل و مجری

بیوگرافی خدیجه شندیل بازیگر نقش دیلا در سریال دیلا خانم

پیش از این در ۲۰۰۹ با «نجاتی شاشماز» رابطه عاطفی داشت که البته زیاد دوام نداشت و به نتیجه نرسید.

بیوگرافی خدیجه شندیل هنرپیشه زیبای ترک

نظرش در مورد شباهتش به مونیکا بلوچی و نیز متد بازی اش

در بیوگرافی خدیجه شندیل می خوانید که وی در رابطه با گفته های بسیاری در مورد شباهت او به مونیکا بلوچی، می گوید:

«از خیلی ها شنیده ام که می گویند شبیه مونیکا بلوچی و جسیکا بل هستم، رفتارهای جسورانه مونیکا را شبیه خودم می بینم، چون عاشق جسور بودنم.»

همچنین وی در مورد متد بازیگری خود که مانند متد وودی آلن است، بیان کرده است که:

«یکی از متدهای خوب و موثر بازیگری من متد وودی آلن است؛ در ذهنت نقشی که قرار است بازی کنی را به طور کامل تجسم می کنی و در گذشته او غرق می شوی و زندگی و تصمیماتش را بررسی می کنی، این متد خیلی موثر است و باعث ارتقا بازیگری من می شود.»

خانم خدیجه شندیل و همسرش با توجه به اینکه هر دو بازیگر هستند، و حسادت های احساسی خود در رابطه با برخی قسمت های سریال ها می گویند:

«من و همسرم از مرحله حسودی برای بعضی صحنه های سریال ها گذشتیم. خیلی درباره این موضوع ها صحبت نمی کنیم. بالاخره بازیگری کار سختی است»

آشنایی با زندگینامه خدیجه شندیل

مروری بر بیوگرافی خدیجه شندیل

زندگینامه خدیجه شندیل به همراه تصاویر جذاب وی

آشنایی با بیوگرافی خدیجه شندیل

معرفی آثار خدیجه شندیل

خدیجه شندیل بازیگر ترکی و مدل خوش چهره و خوش تیپ ترکیه ای است. وی در زمینه بازیگری فعالیت چشمگیر و موفقی داشته است. در ادامه به معرفی سریال هایی که او در آن حضور داشته است, می پردازیم.

  • «سپتامبر» بازیگر نقش عزیزه
  • «و سبحان الله» بازیگر نقش گل پری
  • «خانواده بزرگ» در نقش سلاله
  • «رز وحشی» در نقش لاچین
  • «دو خارجی» در نقش زینو
  • «وادی گرگ ها» در نقش ابرو دورو
  • «کوههای سیاه» در نقش گل حیات
  • «دیلا خانم» در نقش دیلا
  • «روزی که سرنوشتم نوشته شد» در نقش الیف
  • «بیداری سلجوقبان بزرگ» در نقش ترکان خاتون

زندگینامه خدیجه شندیل از آغاز بازیگری تا شهرت

زندگینامه خدیجه شندیل بازیگر سریال دیلا خانم

بیوگرافی خدیجه شندیل و آشنایی با همسر و پسرش

زندگینامه خدیجه شندیل بازیگر و رابطه عاطفی و ازدواجش

بیوگرافی خدیجه شندیل و آشنایی با همسر و پسرش

وگرافی خدیجه شندیل هنرپیشه زیبای ترک

در این مطلب شما را با بیوگرافی خدیجه شندیل یکی از بازیگران خانم ترکی محبوب و مشهور آشنا کردیم. امید بر آن داریم تا توانسته باشد توجه شما را جلب و مفید واقع شده باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *