دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

با ایده ای ساده به درآمد میلیاردی رسیدم

  • آرش احمدی
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

من توانستم با به کار گرفتن ایده ای تازه و نو در زمینه تولید نخود فرنگی یا همان نخود سبز به درآمدی میلیاردی دست پیدا کنم و از این طریق رفاه خود و خانواده ام را تامین نمایم و در ادامه این مطلب می خواهم بخشی از بهترین محصولات خود را با شما به اشتراک بگذارم.

نخود فرنگی خشک

قیمت نخود فرنگی خشک در بازار برای مصرف کنندگان این محصول به خصوص افرادی که به سلامت جسم خود اهمیت می دهند و گیاه خوار هستند به عوامل مختلفی بستگی دارد که به آن میپردازیم. نخود فرنگی در بازار جز خوراکی های گیاهی پر فروش محسوب می شود. نام دیگر این محصول نخود سبز می باشد که این گیاه از دسته حبوبات می باشد و در غلافی کیسه شکلی جای گرفته اند.

این کیسه ها به دلیل این که از گل به وجود می آیند میوه محسوب می شوند ولی دانه های موجود در این غلاف ها در دسته بندی گیاهان قرار می گیرد. این محصول از ابتدای زمستان تا شروع تابستان کشت می شود و غنی از پروتئین می باشد و عین حال مقدار زیادی املاح معدنی و ویتامین را دارا می باشد. هر صد گرم این محصول حاوی ۸۱ کیلو کالری انرژی است.

با ایده ای ساده به درآمد میلیاردی رسیدم

نخود سبز تازه

به طور کلی نخود سبز تازه یکی از مواد غذایی محبوب ایرانی که علاوه بر طعم خوبی که دارد برای مدیریت دیابت و مشکلات گوارشی عالی عمل می کند در ادامه از قیمت و خواص آن صحبت میکنیم. فواید نخود سبز آن را به یک مکمل ضروری در رژیم غذایی شما تبدیل می کند، آن ها مملو از فیبر غذایی، نشاسته، پروتئین، ویتامین ها و مواد شیمیایی گیاهی مفید هستند. نخود سبز منبع عالی پروتئین برای گیاه‌ خواران و وگان‌ ها است .

تولید کنندگان مواد غذایی اکنون از پروتئین نخود در تولید محصولات گیاهی مختلف مانند نوشیدنی ‌های غیر لبنی، برگرهای بدون گوشت و پودر پروتئین نخود استفاده می‌کنند. مانند هر حبوبات دیگر، نخود سبز دارای اسید چرب ضروری متیونین کمی است و این را می توان با گنجاندن انواع غلات در رژیم غذایی جبران کرد. در این مقاله مزایای نخود سبز، مشخصات تغذیه ای آن و هر گونه عوارض جانبی بالقوه آن مورد بحث قرار می گیرد.

 

با ایده ای ساده به درآمد میلیاردی رسیدم

نخود فرنگی شمشیری

در واقع نخود فرنگی شمشیری نوعی حبوبات و گیاهی یکساله بالا رونده است که منشا آن آسیای جنوب شرقی است، نخود سبز ماده مهمی است که از نظر تولید حبوبات در رتبه چهارم جهان قرار دارد. نخود سبز در چندین غذا مصرف می شود، آن ها را به صورت خام، آب پز، بخارپز مصرف می کنند و یا غلاف آن ها را سرخ می کنند. محتوای نشاسته آن ها باعث می شود این دانه های حبوبات کمی شیرین شوند.

 

با ایده ای ساده به درآمد میلیاردی رسیدم

نخودها مانند بیشتر حبوبات ارزش غذایی بالایی دارند، در ادامه با ارزش غذایی نخود سبز بیشتر آشنا شوید. اگر جزء افرادی هستید که قیمت نخود فرنگی در بازار تهران برایتان مهم است با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید تازه ترین نخود فرنگی را خریداری کنید. نخود فرنگی در بازار تهران رواج بسیار زیادی دارد و افراد بسیاری به فروش آن می پردازند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *