دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی پیوش ساهدو هنرپیشه شناخته شده بالیوود

  • محدثه خاکشور
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

امروز ما در سایت اینترنتی آرگا با قلم خویش تصمیم به نگارش بیوگرافی پیوش ساهدو و نمایش کشیدن عکس های جذاب وی گرفته ایم. امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرد.

پیوش ساهدو بازیگر بااستعداد و جوان هندی است که توانسته در سن بیست و دو سالگی قدم در عرصه ی بازیگری گذاشت و با بازی در مجموعه تلویزیونی «جنون مایا» توانست مورد توجه قرار گرفته و مشهور شود. او دارای ۱۷۵ سانتی متر قد است. در این مطلب بیوگرافی پیوش ساهدو را مرور می کنیم.

بیوگرافی پیوش ساهدو بازیگر جوان بالیوودی

بیوگرافی پیوش ساهدو بازیگر جوان هندی

پیوش ساهدو در دوازدهم ماه مارس ۱۹۸۲ مصادف با ۱۳۶۰/۱۲/۲۱ در شهر دهلی هندوستان به دنیا آمد، وی هنرپیشه تلویزیون و سینما می باشد. او یک خواهر و یک برادر کوچک تر به نام های «وایشالی» و «گیریش» دارد که هر دوی آنها نیز هنرپیشه هستند. در این مطلب بیشتر شما را با بیوگرافی پیوش ساهدو آشنا می کنیم.

زندگینامه پیوش ساهدو بازیگر سینمای بالیوود

بیوگرافی پیوش ساهدو+عکس های جذاب وی

آشنایی با بیوگرافی پیوش ساهدو

شروع بازیگری

در ۲۰۰۴ نخستین بار با مجموعه تلویزیونی تیم ویژه با ژانر جنایی و درام مقابل دوربین تلویزیون رفت و مسیر هنرپیشگی خود را در پیش گرفت. بعد در ۲۰۰۸ با بازی در نقش اصلی مجموعه تلویزیونی «با میلاد رابا آشنا شوید» دوباره حضور در تلویزیون را تجربه نمود. پیوش در ۲۰۱۳ در نقش لرد مجموعه تلویزیونی «زندگی خوبه» جلوی دوربین رفت و ماه ها پس از آن در مجموعه تلویزیونی رویای شیرین جوانی بازیگر نقش کبیر بود.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

زندگینامه پیوش ساهدو هنرپیشه موفق هندی

آشنایی با شرح زندگی پیوش ساهدو

مشهور شدن با سریال جنون مایا

در ۲۰۱۷ در مجموعه ای تلویزیونی به اسم «جنون مایا» ایفای نقش نمود که بازی او در این فیلم در نقش راجیو موجب شد تا مورد توجه قرار گرفته و مشهور گردد. سپس در ۲۰۱۸ ایفاگر نقش ابوافضل در مجموعه تلویزیونی داستان محبت: سلیم انارکالی بود. در ۲۰۲۲ نیز در مجموعه تلویزیونی همه چیز خیلی خوب است با نقش کریش توانست موفقیت خوبی به دست آورد.

آشنایی با زندگینامه پیوش ساهدو

زندگینامه پیوش ساهدو+عکس های جذاب وی

علاقه به کشف توانایی های بیشتر

پیوش ساهدو بازیگر جوان هندی در رابطه با شناخت بیشتر خود و کشف کردن توانایی و قابلیت های بیشتر در خود می گوید:

«می خواهم چیزی را در نوشتن، تولید محتوا و موارد دیگر در خودم کشف کنم، اگر آن کار مرتبط با رشته من باشد، می توانم بیشتر از خلاقیتم رویش سرمایه گذاری کنم. نمی توانم خودم را در حال انجام کار دیگری غیر از رشته ای که در حال حاضر در آن هستم تصور کنم.»

زندگینامه پیوش ساهدو و ماجرای تعرض به دختر 23 ساله

بیوگرافی پیوش ساهدو+عکس های متفاوتش

زندگی شخصی و طلاق

پیوش ساهدو در ژوئن ۲۰۱۲ با هنرپیشه بالیوودی به اسم اکنگشا راوات ازدواج نمود، اما در سال ۲۰۱۷ به خاطر اختلاف های بسیار و مداوم این زوج هنری از یکدیگر جدا گردیدند.

زندگینامه پیوش ساهدو بازیگر سینمای بالیوود

بیوگرافی پیوش ساهدو بازیگر جوان هندی

دستگیری به جرم تعرض

پیوش ساهدو در ماه نوامبر ۲۰۱۷ به جرم تعرض به هنرپیشه ی تلویزیونی با ۲۳ سال سن، با بهانه ازدواج دستگیر گردید. تقریبا برای ۱ ماه در زندان آرتور جاده بمبئی حبس بود. با وجودی که نخست تقاضای وی جهت قرار دادن وثیقه و آزاد شدن با وثیقه از طرف دادگاه پذیرفته نشد, وی بعد از کمی موفق شد با وثیقه آزاد گردد.

زندگینامه پیوش ساهدو هنرپیشه موفق هندی

علاقه مندی های پیوش ساهدو

این بازیگر توجه ویژه ای به تناسب اندام خویش و داشتن وزنی ایده آل و مناسب داشته و اغلب وقت خود را به ورزش اختصاص می دهد تا به خواسته اش برسد.

پیوش ساهدو  در میان فیلم ها، فیلم سینمایی مادر را بسیار دوست می دارد. همچنین در میان بازیگران به جانی دپ، رایت داونی جونیور، ویجینتی مالا و آمیتاب باچان علاقمند است.

 

زندگینامه پیوش ساهدو بازیگر خوش چهره هندی

آشنایی با بیوگرافی پیوش ساهدو

زندگینامه پیوش ساهدو بازیگر سینمای بالیوود

زندگینامه پیوش ساهدو بازیگر خوش چهره هندی

آشنایی با زندگینامه پیوش ساهدو

زندگینامه پیوش ساهدو بازیگر خوش چهره هندی

 

در این مطلب شما را با بیوگرافی پیوش ساهدو آشنا کردیم. پیوش از بازیگران جوان هندی است که در ابتدای مسیر ایستاده است. امیدواریم مورد توجه شما واقع شده باشد. اما برای آشنایی با دیگر ستاره های مطرح و محبوب سینمای بالیوود همچون هما مالینی، شاهد کاپور و شاهرخ خان می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *