دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دانلود آهنگ در آیفون با اپلیکیشن Document 5

  • حکیمه فهیمی
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

از آنجا که برای کاربران گوشی های آیفون؛ امکان دانلود فایل موسیقی وجود ندارد. تصمیم گرفتیم در این مطلب شما را با یک روش ساده دانلود آهنگ در آیفون آشنا نماییم.

در سیستم عامل گوشی های آیفون اساسا اجازه دانلود فایل موسیقی وجود ندارد. بنابراین هنگام دانلود و ذخیره موزیک مدنظر از هر وب سایتی دچار مشکل خواهید شد. با این مطلب همراه ما باشید تا یک روش ساده دانلود آهنگ در آیفون را فرا بگیرید.

دانلود آهنگ در آیفون با یک روش ساده

در صورتی که کاربر گوشی های آیفون هستید حتما برای شما نیز پیش آمده که موقع دانلود و ذخیره فایل موسیقی دچار مشکل شده اید. برخلاف دانلود و ذخیره سازی راحت هر آهنگی روی کامپیوتر یا گوشی اندرویدی که یک کار خیلی معمولی است. اساسا در آیفون اجازه دانلود فایل موسیقی داده نمی شود.

قابل ذکر است که در سیستم عامل ios فولدری به اسم user file system موجود نیست و برای انتقال فایل به DropBox یا iTunes نیاز است. همچنین دانلود در این سیستم عامل غیر ممکن بوده زیرا این پلتفرم اساسا اجازه دانلود آهنگ را به کاربر نمی دهد. از این رو هنگام دانلود و ذخیره موزیک از وب سایت مدنظر با مشکل روبرو می شود.

حتی اگر فایل موزیک را روی DropBox آپلود نمایید هم نمی توانید آن را روی آیپد یا آیفون ذخیره کنید. همانطور که اشاره شد در دستگاه های آیفون فولدری به اسم دانلود وجود ندارد. البته در نسخه های جدید سیستم عامل ios امکان دانلود آهنگ و گوش دادن به موسیقی توسط برنامه Files که به طور پیش فرض روی آیفون ها گنجانده شده، وجود دارد ولی این برنامه رابط کاربری مناسبی جهت شنیدن موسیقی نداشته از این رو در ادامه شما را با یک روش ساده دانلود آهنگ در آیفون آشنا می کنیم.

دانلود موزیک در آیفون به کمک اپلیکیشن Document 5

اپلیکیشن Document 5 ساخت شرکت Readdle بوده و یک فایل منیجر می باشد که قابلیت باز کردن، مرتب نمودن و نمایش هر نوع فایلی را دارد. مهم تر این که این برنامه دارای مرورگر داخلی اختصاصی هم می باشد که به کاربر اجازه داده هر فایلی را دانلود و در محیط اپلیکیشن باز نموده یا آن با به برنامه دیگری منتقل کند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

قابل ذکر است که اپلیکیشن Document 5 از دو بخش فایل منیجر و مرورگر تشکیل شده است. برای دانلود موزیک به قسمت مرورگر رفته و به سایت مدنظر وارد می شوید یا اسم موزیک مورد علاقه خود را جستجو می کنید. برای استفاده از این اپلیکیشن جهت دانلود آهنگ مراحل زیر را طی کنید:

۱. ابتدا از طریق اپ استور به دانلود و اجرای اپلیکیشن Document 5 بپردازید. سپس آیکون مرورگر را در گوشه سمت راست و پایین صفحه انتخاب کنید. توسط این مرورگر می توانید در صفحات اینترنتی روی هر فایلی که می خواهید کلیک نموده و آن را در گوشی ذخیره نمایید.

۲. در ادامه اپلیکیشن از کاربر می خواهید تا در صورت تمایل، برای موزیک مدنظر نام و مسیر ذخیره سازی فایل را تعیین نماید. بعد از انجام این کار روی کلید Done کلیک کرده تا فرایند دانلود شروع شود.

۳. بعد از اتمام دانلود، پیامی مبتنی بر کامل شدن دانلود نمایش داده می شود. اکنون می توانید به بخش Documents رفته و در مسیری که تعیین کرده بودید، فایل خود را پیدا کرده و به آن گوش دهید.

همچنین برای آشنایی با روش انتقال فایل از آیفون به ویندوز و نصب اپ های آیفون در ویندوز روی لینک ها کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *