دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پارک ناژوان اصفهان و جذابیت های تفریحی آن

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

پارک ناژوان اصفهان یکی از پارک های دیدنی و زیبایی است که دارای مجموعه ای از پرندگان می باشد. در این پارک جاذبه های تفریحی وجود داشته همچنین گونه های مختلفی از پرندگان و خزندگان در این پارک نگهداری می شوند.

اصفهان شهری پر از جاذبه های توریستی است. شهری که به دلیل داشتن جاذبه های متعدد خود شهرت دارد. در میان جاذبه های مشهوری همچون سی و سه پل و خواجو می توان به پارک های گردشگری آن اشاره کرد. شما می توانید در این بخش با پارک ناژوان اصفهان بیشتر آشنا شوید.

مجموعه پارک ناژوان

تفریحات پارک ناژوان اصفهان

این پارک در کنار جاذبه های شناخته شده شهر اصفهان می تواند، مکانی مناسب برای شما گردشگران باشد. زیبایی این پارک به اندازه باغ بهشت و عمارت های تاریخی نیست اما تماشای آن نیز خالی از لطف نمی باشد. این باغ از دیدنی های اصفهان است.

آکواریوم پارک ناژوان

اکثر گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند، برای گذراندن چند ساعتی با خانواده به این پارک می روند و از امکانات آن نیز استفاده می کنند. اگر اهل گشت و گزار در پارک های جنگلی متعدد هستید این پارک می تواند، مکان بسیار مناسبی باشد. این پارک با اسامی متعددی شناخته می شود و یکی از پارک های تفریحی مهمی است که می توانید در آن استراحت کنید.

دیدنی های پارک ناژوان

چرا از این پارک دیدن کنیم؟

افرادی که علاقه مند به طبیعت گردی و جاذبه های طبیعی هستند، این پارک بسیار مناسب است. شما می توانید در میان گشت و گزارهای تاریخی خود در اصفهان سری به این پارک زیبا نیز بزنید. این پارک حیات وحش ارزشمندی نیز دارد. فضای این پارک ۵۵ هزار متر بوده و دارای گونه های مختلفی از پرندگان است.

  •  آرون گروپس

پارک ناژوان اصفهان

یکی از جذابیت های این پارک مسیر پر آب رودخانه ای بوده که از میان آن عبور کرده است. این مجموعه تفریحی ویژگی ها و امتیازات دیگری نیز دارد. تله سیژ در این پارک یکی از امکانات تفریحی آن محسوب می شود. مسیر تله سیژ از زاینده رود بوده و چشم اندازی بسیار تماشایی به خود اختصاص داده است.

منطقه جنگلی ناژوان:

این پارک جنگلی زیبا از جمله معدود باغ هایی بوده که در اصفهان قرار دارد. این پارک در ایجاد هوای پاک و مطبوع برای شهر نقش مهمی داشته است. این گردشگاه بسیار سرسبز و تماشایی می باشد. سرچشمه این زیبایی ها وجود انواعی از درختان و هوای مطبوع پارک است.

چشم انداز پارک ناژوان

امکانات پارک:

پارک ناژوان اصفهان دارای امکانات مناسبی است. این پارک تماشایی و سرسبز دارای منطقه ای جنگلی و سرسبز بوده همچنین دارای زمین های ورزشی و استخر می باد. از دیگر امکانات و امتیازات این مجموعه مهم می توان به زمین بازی کودکان، اسب سواری، قایق رانی، ایستگاه درشکه سواری، دوچرخه سواری و … اشاره نمود.

آکواریوم، باغ پرندگان، موزه صدف، باغ خزندگان، باغ موزه پروانه و … از بخش های مختلف و متعدد در این مجموعه هستند که از آن ها بازدید خواهید کرد. باغ پرندگان یکی از مشهورترین بخش های این پارک به شمار می آید. در این مجموعه خزندگان و پرندگان نگهداری می شوند.

جاذبه پارک ناژوان

در قفس های شیشه ای می توانید، طاووس، طوطی، قرقاول و … نگهداری می شوند. این پارک از مکان های دیدنی استان اصفهان بوده و با بازدید از آن می توانید، طبیعتی سرسبز، حیات وحش و جاذبه های متعدد را مشاهده کنید. این مجموعه دارای ۱۳۰ گونه از پرندگان است که برخی از آن ها در قفس های شیشه ای نگهداری می شوند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *