دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

فصلی که تحولی عظیم در زندگی من ایجاد کرد

  • آرش احمدی
  • ۳ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

هر فصل ممکن است برای فردی خوب باشد و یا زندگی آن فرد با آن فصل یا ماه تغییر یافته باشد که من هم در فصل تابستان با انتخاب حوزه ی پرده پذیرایی، پرده شید و پرده زبرا در زندگی ام تحولی عظیم رخ داد که من را ثروتمند کرد در ادامه با ما همراه باشید.

پرده پذیرایی

در ابتدا باید پرده پذیرایی که توسط کارخانه مونتاژ شده است را به همراه پایه های مربوط به نوع نصب دیواری و یا سقفی در دسترس داشته باشیم؛ یک سری از ابزار کار مانند یک مداد برای انجام علامت گذاری، یک متر برای اندازه گیری دقیق مکان نصب، پیچ شماره های ۴ یا ۵ و رول پلاک مخصوص آن، دریل به همراه مته سایز ۴ و یا ۵ در انجام این کار لازم است.

نصب پرده زبرا با پایه دیواری: ابتدا باید سایز پرده مورد نظر را در نظر بگیریم و سپس به مقدار ۱۰ الی ۱۵ سانت به سمت داخل از طرفین پرده، دیوار را علامت زده و با استفاده از دریل سوراخ کنیم؛ سپس با پیچ و روپلاکی که موجود داریم پایه ی پرده ی مربوطه را به دیوار نصب کرده و بعد از نصب آن، پایه سقفی آن را توسط پیچ و مهره، زیر پایه دیواری آن به صورت افقی نصب می نماییم.

فصلی که تحولی عظیم در زندگی من ایجاد کرد

پرده شید

در گذشته برای دوخت پرده شید از یک پارچه نخی ساده استفاده می کردند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی جنس این پرده ها از کتان، پلی استیر، پنبه، چوب بامبو و پارچه pvc  می باشد.

مهم ترین ویژگی که این پرده ها دارند این است که علاوه بر سادگی بسیار مقاوم هستند از همین رو در نزد افراد محبوب می باشند.

پرده شید برای آشپزخانه ها بسیار مناسب است چرا که دارای نور گیری مناسب می باشد و همچنین نظافت ان ها به راحتی قابل انجام است. طرح های رسمی تر این پرده ها را می توان برای مکان های اداری و تجاری انتخاب و استفاده کرد.

فصلی که تحولی عظیم در زندگی من ایجاد کرد

پرده زبرا

پرده های آشپزخانه به چند دسته تقسیم میشوند که یکی از زیبا ترین و پرفروش ترین آنها پرده های فانتزی است، قیمت پرده زبرا فانتزی آشپزخانه زبرا که زیبایی متفاوتی را به محیط نیز میدهد نسبت به دیگر گزینه هایی که موجود است بسیار مناسب تر نیز هست، این مناسب بودن قیمت ها به این دلیل بالا بودن تنوع این نوع پرده نیز هست،

فصلی که تحولی عظیم در زندگی من ایجاد کرد

پرده های فانتزی آشپزخانه به صورت آماده موجود است و هم با طرح سفارشی و دلخواه شما قابل تولید است. این نوع پرده ها علاوه بر آشپخانه برای دیگر نقاط خانه هم قابل استفده هستند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *