دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

شروع افزایش درآمدم با سیمان انجام شد

  • آرش احمدی
  • ۳ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

اولین بار یکی از آشنایانم به دلیل فعالیت در حوزه ی مصالح ساختمانی به من پیشنهاد شراکت داد. من علاقه مند بودم اگر موفقیتی کسب می کنم تنها نتیجه ی تلاش خودم باشد. اما چون می دانستم این فرد تجربه ی بالایی دارد، با استفاده از دانش او شروع به فعالیت در حوزه ی سیمان کردم. همان طور که انتظار می رفت پیشرفت روز افزون خود را شاهد هستم.

سیمان تهران

مطالعات صورت گرفته نشان می دهد که ایرانی ها توانسته اند که محصولی را تولید کنند که قادر به مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار داشته باشد و کیفیت آن در مقابل آب حفظ می شود، خرید سیمان تهران از طریق مصالح فروشیها میسر شده است. انواع مختلفی از این سیمانها موجود بوده که سیمان معمولی پورتلند یکی از پرکاربرد ترین نوع این محصول می باشد و دارای ویژگیهیا خاصی بوده که در راه آهن و جاده استفاده شده و برای پلهای بتنی نیز از این نوع سیمان استفاده می شود. برای بسیاری از پیاده روها و سنگ فرش خیابانها نیز از سیمان سفید تهران استفاده شده و برای ساخت و سازهای شهری و انواع بناها نیز از این نوع سیمان به کار می رود.

شروع افزایش درآمدم با سیمان انجام شد

سیمان سفید

یکی از مهمترین مصالح ساختمانی که امروزه بسیاری از مهندسین برای ساخت و ساز از آن استفاده می کنند. سیمان سفید نانو شسته لیسه ای می باشد که در هر بنایی استفاده می شود که از آن برای نمای ساختمان به همراه دوغ آب، دیوار ستون به کارمی رود. سیمان از کلمه سمنت که ترکیبی از سیلیس، رس و اکسیدهای معدنی است که طی عملیاتی در کوره تبدیل به سیمان می شود و در انواع مختلفی مانند سیمان ضد آب، نسوز، سیمان رنگی، سیمان پرتلند وجود دارد که مهمترین آنها سفید و سیاه است که در ترکیبات آنها آهک و به کار می رود و رنگ تیره و روشن آن به دلیل منیزیم و سولفات آهن می باشد که برای ترکیب سیمان سفید، منیزیوم، سولفات آهن به میزان کمتری استفاده می شود و به منظور اینکه بیشتر سفید شود پودر گچ برای استحکام کافی به آن اضافه می کنند.

شروع افزایش درآمدم با سیمان انجام شد

سیمان شرق

یکی از سیمانهای بسیار مناسب برای ساخت بتن، سیمان شرق است که شما می توانید بر اساس شرکتهای تولید کننده مانند آبیک و بررسی مشخصات آن در خصوص انتخاب تصمیم بهتری را بگیرید.
همچنین می توانید این محصول را به صورت حضوری یا اینترنتی خریداری کنید اما باید در خصوص مراکز معتبر عرضه اطلاعات دقیقی را داشته باشید.

شروع افزایش درآمدم با سیمان انجام شد

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *